Jump to content

Λιγότερο γνωστά καλά κείμενα τρόμου


Kafka
 Share

Recommended Posts

Νομίζω οτι ένα τέτοιο θέμα μπορεί να φανεί χρήσιμο. Όλοι εδώ ξέρουν τους γνωστούς λογοτέχνες του είδους, αλλά υπάρχουν και λιγότερο γνωστοί, ή και λογοτέχνες άλλων ειδών που όμως έχουν γράψει και κείμενα τρόμου.

 

 

 

 

Ας κάνω την αρχή με μερικά που μου αρέσουν:

 

 

 

 

Hermann Hesse: Ο άνθρωπος του δάσους. Είναι στο βιβλίο "Φανταστικές ιστορίες" απο τις εκδόσεις Ζαχαρόπουλος.

 

 

 

 

Μια αφήγηση με θέμα τους ανθρώπους πριν την εποχή του γραπτού λόγου, πριν ακόμα και την εποχή της γλώσσας.

 

 

 

 

Charles Dickens -The signal man

 

 

 

 

Μια ιστορία που διάβασα απο τα αγγλικά. Απο τις λιγότερο συνηθισμένες του Dickens, αν και έχει γράψει και άλλες με αλλόκοτα θέματα. Θυμάμαι οτι μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση.

 

 

 

 

Σκέφτηκα να αναφέρω και το μυθιστόρημα του Gustave Meyrink, το Γκόλεμ, αλλά αυτό μάλλον οι περισσότεροι απο εσάς το ξέρουν :)

 

 

 

 

signalman.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Α, το Γκόλεμ το γνωρίζω, φετινό απόκτημα από το παζάρι βιβλίου, ίσως το διαβάσω φέτος.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ένα ασυνήθιστο κείμενο. Είχε κάνει εντύπωση και στον Lovecraft. Και εγώ σκοπεύω να το ξαναδιαβάσω κάποια στιγμή, αν το βρω στη βιβλιοθήκη μου... :)

Link to comment
Share on other sites

Είναι από τα πιο ατμοσφαιρικά και υποβλητικά μυθιστορήματα που έχω διαβάσει ποτέ μου. Αλλά δεν μου είχε φανεί ιδιαίτερα τρόμου, πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ξέρω το Γκόλεμ. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι ο πιο χαρακτηριστικός μύθος της Πράγας. Έκανα μια μίνι έρευνα στο διαδίκτυο για αυτό το βιβλίο. Ψήνομαι να το αγοράσω!

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει οτι δέχτηκε το κείμενο του Meyrink αρκετή αρνητική κριτική ακριβώς διότι φαίνεται οτι δεν παρουσιάζει με ακρίβεια το μύθο του Γκόλεμ ή τον εβραικό μυστικισμό.

 

Ωστόσο εμένα μου άρεσε ιδιαίτερα. Είναι λίγο δύσκολο στην αρχή, αλλά μετά δημιουργεί έντονο κλίμα και ήθελα να διαβάσω για να δω τί θα συμβεί τελικά.

 

Το τέλος προσωπικά δε μου άρεσε, αλλά αυτό δε σημαίνει μάλλον και πολλά για ένα τόσο μεγάλο κείμενο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..