Jump to content

Harry Potter More!


Oberon
 Share

Recommended Posts

Aπό άρθρο στο Yahoo:

 

A Mysterious Harry Potter Site

by: Mike Krumboltz

 

 

 

It's a bittersweet time for fans of Harry Potter. The eighth and final movie hits theaters this summer. The series of books concluded several years ago. What's a hard-core Hogwarts fan to do?

 

Fear not! A newly launched URL, pottermore.com, indicates that author J.K. Rowling has a few more tricks up her sleeve. As of now, there really isn't much to go on. The site is bare-bones. Two owls sit atop branches and there's a "coming soon" message. That's it. Click on the owls and you're taken to a YouTube link with a countdown to the mysterious announcement. As of now, the big reveal is a little less than a week away on Wednesday, June 22.

 

Clues are frustratingly scarce, but interest in the new URL is anything but. Over the past 24 hours, web searches on "pottermore," "pottermore.com" and "new harry potter web site" have all soared like a Nimbus 2000. Related lookups on "jk rowling announcement" are also spiking. She sure knows how to drum up interest.

 

The Associated Press talked with Rowling spokesperson Rebecca Salt about the project. Salt did say the site is not (repeat: not) a reference to a new book nor is it "directly related" to the upcoming Potter movie, "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2." Alas, the Rowling camp isn't saying anything else.

 

Fan sites and blogs are, of course, not letting the lack of details slow the speculation. Among the possibilities being floated around: a new amusement park, an improved website for all things Harry Potter, or, perhaps, a new Harry Potter encyclopedia. The Leaky Cauldron, one of the top Potter fansites, has a slew of theories from readers. One or the most popular: a massive multiplayer online game. If so, we got dibs on "Dumbledore."

 

 

Nαι, είναι "επίσημο". Ελπίζω να μην είναι amusement park. Θα προτιμούσα εκατό φορές την Εγκυκλοπαίδια. Ιδού και το λινκιον της νέας ιστοσελίδας: http://www.pottermore.com/

 

Edit: Source link: http://blog.movies.y...rry-potter-site

Edited by Oberon
Link to comment
Share on other sites

Χμμμμ... Φλώρικο φαίνεται πάντως. Συνέχεια της επταλογίας αποκλείεται να είναι. Όπως λες κι εσύ, για καμιά εμπορική κομπίνα το κόβω. :/

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς "φλώρικο". Συνέχεια της επταλογίας δεν υπάρχει προς το παρόν. Το μόνο σχετικό που έχει πει η Rowling είναι πως θα γράψει μια μεγάλη Ποττεροεγκυκλοπαίδια που θα περιέχει και πληροφορίες που δεν υπάρχουν στα βιβλία.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα ασχοληθεί και με άλλους χαρακτήρες; Όπως π.χ. με την MCGonagall, ή τον Dumbledore;

 

Η αλλιώς μήπως θα γράψει λίγο πιο παιδικά με τα παιδιά του Harry;

 

Υπάρχουν αρκετά πράγματα που θα μπορούσε να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

More (magic) money! More and more and more!

 

Θα προτιμήσω το δεύτερο από τα τρία πλάνα που έθεσε η Darkchilde. Να γράψει πάλι κάτι παιδικό μιας και της ταίριαζε καλύτερα σε σχέση με το εφηβικό (βλέπε 3 τελευταία βιβλία HP). Αλλά αν είναι να ασχοληθεί με τα παιδιά του Χάρι και της παρέας του, ελπίζω να μην κάνει ότι και οι συντελεστές του Dragonlance στο Dragons of a Summer Flame (if you know what I mean).

Link to comment
Share on other sites

Παντος η ιδια παλαιοτερα ειχε δηλωσει οτι δεν θα κανει ουτε συνεχεια ουτε prequel απο αυτον τον κοσμο(εκτος απο μια εγκυκλοπαίδια που λεει κ ο Χρηστος) αλλα οτι εχει σκεφτει να γραψει αλλα project.

Βεβαια κατα τη γνωμη μου αμα φαει κανα ''στραπατσο'' θα γυρισει στη σιγουρη επιτυχια του ΗΡ.

Edited by Maxus
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς "φλώρικο". Συνέχεια της επταλογίας δεν υπάρχει προς το παρόν. Το μόνο σχετικό που έχει πει η Rowling είναι πως θα γράψει μια μεγάλη Ποττεροεγκυκλοπαίδια που θα περιέχει και πληροφορίες που δεν υπάρχουν στα βιβλία.

 

Εννοώ όχι στο πνεύμα του τελευταίου βιβλίου ας πούμε, κρίνοντας από τη μορφοποίηση της σελίδας που παραπέμπει σε πιο παιδικά πράγματα κι από τη φιλοσοφική λίθο.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ηταν να ειναι η εκγυκλοπαιδεια, απο καιρο εχει πει πως θελει να την δημιουργησει.

εγω πιστευω πως με την εγκυκλοπαιδεια ενθαρρυνει αλλους ανθρωπους να γραψουν διηγηματα στον συγκεκριμένο κοσμο. οχι ιστορίες που αφορουν τους συγκεκριμένους χαρακτηρες (χαρυ, ερμιονη ρον), με αυτους παει τελειωσαμε. Οταν ομως εχεις προσβαση σε τοσα πολλα στοιχεια για εναν μαγικο κοσμο, οπως ιστορικα προσωπα, πολλές λεπτομερειες για ολα τα ξορκια, τοποθεσίες και η ιστορια που κουβαλαει καθε μια, τοτε υπάρχουν ολα τα βασικα εργαλεια για να γραψει ο καθενας ιστοριες σε αυτον τον κοσμο, ειτε παιδικες που μπορει να αφορουν πιτσιρικια που σπουδαζουν στο χογκουαρτς ειτε εφηβικες που μπορουν να αφορουν τον παλαιοτερο πολεμο, που εληξε με την rebounded curse.

 

Ουσιαστικα αυτο ακριβως συνεβη και με τον κυκλο της μυθολογιας κθουλου. υπαρχουν καποιες βασικες περιοχες (πανεπιστημειο μισκατονικ, αρκαμ / χογκουορτς, διαγωνιως αλεα, χογκσμιντ) και καποια βασικα προσωπα/αντικειμενα (νεκρονομικον, θεοτητες κθουλου, γιογκ σοθοθ κτλ / νταμπλντορ, βολντεμορ, λοιποι καθηγητες σχολειου) και απο εκει και περα ο καθενας γραφει οτι του κατέβει!

Link to comment
Share on other sites

Nα άλλο ένα νέο από άλλο άρθρο:

So what will the new site be? It won’t be the home of a new book, her (Rowling's) spokeswoman told the Associated Press. However, it could be an online universe for all the other characters in the Potter world. Rowling has told fans she created backstories for most of the beloved side characters, much of which were never revealed in the novels. The name of the site: Pottermore.com sounds as if it could be a place to host those extra stories.

 

Kαι το σχετικό λινκ για όλο το άρθρο: http://www.washingto...wprss=rss_style

 

Σίγουρα θα το γούσταρα πολύ. Online ιστορίες κλπ για δεκάδες χαρακτήρες για τους οποίους ξέρουμε πολύ λίγα :)

 

 

 

 

@Howard Crease: Α, οκ. Αν και προσωπικά μου άρεσαν περισσότερο τα πρώτα βιβλία από τα τελευταία που ήταν υπερβολικά σκοτεινά έχοντας χάσει το πιο "fairy tale" στοιχείο τους. Όχι πως δεν μ'άρεσαν και δεν τα διάβασα μονορούφι βέβαια.

Edited by Oberon
Link to comment
Share on other sites

θα ήταν ωραίο να συμβεί κάτι τέτοιο. Δεν είναι και λίγες οι ώρες που πέρασα κλισμένος μέσα σε ένα δωμάτιο με ένα μπουκάλι νερό διαβάζοντας χάρι ποτερ καλοκαιριάτικα....Αλλά άμα συμβεί, δεν ξέρω το κατα πόσο θα ανταποκρήνεται στις επιθυμίες των αναγνωστών...

Link to comment
Share on other sites

Nαι, έχει υπάρξει update στην ιστοσελίδα σήμερα! Με βιντεάκι της J.K. Rowling που εξηγεί πολλά και δεν εξηγεί ακόμα περισσότερα. Όσοι Ποτερομανείς, βιαστείτε!

 

http://www.pottermore.com/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..