Jump to content

Δεν θα κλάψεις ποτέ


Recommended Posts

Όνομα Συγγραφέα: Σταμάτης Σταματόπουλος

Είδος: (τελικά) επιστημονική φαντασία

Βία; Όχι

Σεξ; Ναι

Αριθμός Λέξεων: 2413

Αυτοτελής; Ναι

Σχόλια: το κείμενο το επισύναψα στο 3ο σχόλιο. Αν κάποιος διαχειριστής μπορεί, ας το βάλει εδώ, γιατί εγώ δεν τα κατάφερα με το edit και δεν ξέρω πως. Συγγνώμη... :blush:

Δεν θα κλάψεις ποτέ.pdf

Edited by Mesmer
Link to post
Share on other sites
niceguy0973

Φίλε Σταμάτη νομίζω ότι δεν έχεις κάνει attach το αρχείο... :chinese:

 

 

Link to post
Share on other sites
niceguy0973

Θα σου μιλήσω ειλικρινά...

 

 

 

Όταν ξεκίνησα να το διαβάσω νόμιζα πως είχες ανεβάσει λάθος αρχείο (ξέρεις από αυτά τα κρυφά που γράφουμε και κρατάμε σε xxx φακέλους... χαχαχα). Συνέχιζα να διαβάζω και ήμουν σίγουρος ότι είχες κάνει λάθος...

 

 

... και μετά...

 

 

 

... δεν είχες κάνει λάθος! Φίλε Σταμάτη μου άρεσε πάρα πολύ. Πολύ έξυπνη ιδέα. Όπως επίσης μου άρεσε και το μήνυμα που περνάς με τις τελευταίες φράσεις σου!!! :good:

Edited by niceguy0973
Link to post
Share on other sites

Ουπς!!!

Το επισυνάπτω εδώ. Αν μπορεί κάποιος να το μεταφέρει στο εισαγωγικό σχόλιο...

 

 

Ευχαριστώ, Mesmer

Link to post
Share on other sites
Mesmer

Ουπς!!!

Το επισυνάπτω εδώ. Αν μπορεί κάποιος να το μεταφέρει στο εισαγωγικό σχόλιο...

Ευχαριστώ, Mesmer

Παρακαλώ :)

 

 

Στα της ιστορίας...

Στην αρχή μού φάνηκε ότι ξεκίνησε πολύ απότομα. Μετά κατάλαβα το γιατί και ήταν ωραίος ο τρόπος που έγινε.

Οι περιγραφές του χώρου, των κινήσεων, των αισθήσεων και των συναισθημάτων του πρώτου μέρους ήταν πολύ ζωντανές. Βρισκόμουν εκεί μέσα συνέχεια.

 

Το δεύτερο κομμάτι, αν και είναι εξίσου καλογραμμένο, είναι λιγάκι προσγειωτικό, από την άποψη ότι είναι κάτι που το έχουμε ξαναδεί, γι' αυτό και ψυλλιάστηκα πώς θα έρθει το τέλος, δεδομένης και της ατάκας που έδωσε η Κέλλυ. Επίσης, κάποιες από τις σκηνές μού ήταν λίγο γνώριμες, πχ το σώμα που κρέμεται από σύρματα (Το Κελί) και οι σωματοφύλακες των προνομιούχων (Ο Αιώνιος Πόλεμος). Μου άρεσε η ανταλλαγή συναισθημάτων και εντυπώσεων μέσω των στολών, και συγκεκριμένα το ότι μπορούσαν να τα αποστείλουν επιλεκτικά. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα γι' αυτόν τον κόσμο, μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρων.

 

Γενικά, ήταν πολύ καλογραμμένο και κράτησε το ενδιαφέρον μου από την αρχή ως το τέλος. Πολύ καλή η χρήση της ατάκας.

Edited by Mesmer
Link to post
Share on other sites

Άρχισες πολύ καλά, με πολύ καλά επιλεγμένες λέξεις για τις περιγραφές σου και όπως είπα και στη Σόνια με εκπλήσει πόσο καλά περιγράψατε και οι δύο σας άτομα του αντίθετου φύλου.

Οι ερωτικές περιγραφές όμως δε μου μετέφεραν τον απαραίτητο αισθησιασμό, θυμίζοντάς μου κάπως Άρλεκιν παρόλο που οι περιγραφές του χώρου ήταν πολύ καλές...Επίσης ήταν όντως αρκετά αναμενόμενα όλα από τη στιγμή που ξύπνησε ο ήρωας φάνηκε πως ήταν εικονική πραγματικότητα όπως και η χρήση της για την αποτροπή καταστάσεων που ίσως κατέστρεψαν τον κόσμο (αν κατάλαβα καλά το υπονοούμενο;).Μου φάνηκε κάπως περιττό το ότι ο ήρωας ήταν τελικά αντίθετου φύλου από την εξομείωση και η χρήση του Γιε μου σα να ήταν για να "σοκάρει" περισσότερο.

Γενικά μου φάνηκε καλογραμμένο αλλά από ένα σημείο και μετά αναμενόμενο.Η χρήση της ατάκας ήταν καλύτερη σε αυτό το κείμενο, μιας και όλο βασιζόταν ακριβώς σε αυτήν.

 

Edited by Asgaroth
Link to post
Share on other sites
wordsmith

Στην αρχή σκέφτηκα ότι βελτιώθηκες θεαματικά ως προς το γράψιμο και αρκετά πρωτότυπο σκηνικό για να αρχίσει ένα διήγημα εφ. Προς το τέλος όμως σου ξεφεύγει λίγο tell, εκεί που λες ευθέως τι συναίσθημα εκφράζεται κάθε φορά αντί να το δείχνεις. Το περίμενα ότι κάποιος από τους δύο θα έγραφε περί εικονικής πραγματικότητας.

Το όνομα της κλινικής μάλλον θα έπρεπε να είναι "Σεξουαλικά Μεταδιδόμενων Νοσημάτων", όχι "Σεξουαλικών Νοσημάτων" - ακούγεται λίγο ασύντακτο. Και δεν κατάλαβα για ποιον ακριβώς λόγο πήγαιναν εκεί. Για να ξεχαρμανιάσουν με φαντασιώσεις-προσομοιώσεις και να μη χρειάζεται να το κάνουν στ' αλήθεια με κίνδυνο να κολλήσουν τίποτα ή για να είναι απόλυτα προγραμματισμένες οι σεξουαλικές τους "εμπειρίες" και να μην πληγωθούν ποτέ τα αισθήματά τους, να μην τους απορρίψει ποτέ κανείς κλπ; Τι θέλουν να αποφύγουν, δηλαδή, τα νοσήματα ή τα ψυχικά τραύματα; Ή και τα δύο; Καν'το πιο σαφές.

 

Κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρον ως ιδέα και μου αρέσουν γενικά οι ουτοπίες-δυστοπίες-κοσμοπλασίες, έστω και αν το μήνυμα που θέλεις να περάσεις είναι πολυχρησιμοποιημένο(κόσμος όπου τα πάντα ελέγχονται-αποστειρώνονται λόγω ασθενειών και κυριαρχεί η εικονική).

Link to post
Share on other sites

Στην αρχή σκέφτηκα ότι βελτιώθηκες θεαματικά ως προς το γράψιμο

Wordsmith, κατ' αρχάς σ' ευχαριστώ και για την ανωτέρω έναρξη του σχολίου σου, αλλά και για την ψήφο σου.

 

Αν, όμως, η βελτίωση της γραφής μου αποδίδεται συγκρινόμενη με το "Δικαιοσύνη" (δηλαδή την πρώτη σου επαφή με διήγημά μου), τότε επιμένω ότι αδικείς το "Δικαιοσύνη", αφού είναι ξεκάθαρα διαφορετικό είδος κειμένου (χωρίς αυτό, βέβαια, να σημαίνει ότι δεν παίρνει δουλειά και βελτίωση ως γραπτό).

 

 

 

Το όνομα της κλινικής μάλλον θα έπρεπε να είναι "Σεξουαλικά Μεταδιδόμενων Νοσημάτων", όχι "Σεξουαλικών Νοσημάτων" - ακούγεται λίγο ασύντακτο. Και δεν κατάλαβα για ποιον ακριβώς λόγο πήγαιναν εκεί. Για να ξεχαρμανιάσουν με φαντασιώσεις-προσομοιώσεις και να μη χρειάζεται να το κάνουν στ' αλήθεια με κίνδυνο να κολλήσουν τίποτα ή για να είναι απόλυτα προγραμματισμένες οι σεξουαλικές τους "εμπειρίες" και να μην πληγωθούν ποτέ τα αισθήματά τους, να μην τους απορρίψει ποτέ κανείς κλπ; Τι θέλουν να αποφύγουν, δηλαδή, τα νοσήματα ή τα ψυχικά τραύματα; Ή και τα δύο; Καν'το πιο σαφές.

 

Όσο για τα ανωτέρω σχόλια/ερωτήματα (οι αποκαλύψεις που ακολουθούν αφορούν νοήματα και ιδέες, οι οποίες αν και δεν αναφέρονται εμφανώς στο διήγημα, έλπιζα ότι θα ήταν έστω και δυσδιάκριτες).

 

Έβαλα "Σεξουαλικών Νοσημάτων", γιατί στον κόσμο αυτό τα πάντα είναι αποστειρωμένα (γι' αυτό και οι ολόσωμες στολές). Δεν θέλουν να εξαλείψουν/ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα να κολλήσεις κάποιο σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα, αλλά να καταστείλουν την πρόθεση/επιθυμία για σεξουαλική συνεύρεση με άλλον άνθρωπο (τη συνουσία), την οποία (επιθυμία) αποκαλούν/θεωρούν "νόσημα". Γι' αυτό από "μικροί" μπαίνουν στη διαδικασία να "ικανοποιούν" τις ορέξεις τους με εικονικές ονειρώξεις. Η αιτία αυτής της διαδικασίας χάνεται στο παρελθόν του κόσμου που περιγράφω και δεν είναι του παρόντος. Εξηγήσεις, πάντως, όλοι μας μπορούμε να φανταστούμε.

Όσο για το tell των εκπομπών συναισθημάτων μεταξύ των στολών, ε, αυτό ακριβώς ήθελα να περάσω. Τα συναισθήματα δεν ήταν δυνατό να τα διακρίνουν πίσω από τις στολές (οι οποίες κρύβουν και τα πρόσωπα) και γι' αυτό, σε αυτόν τον κόσμο, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος μετάδοσης συναισθημάτων. Σκέφτηκα, λοιπόν, την αποστολή συναισθηματικών μηνυμάτων (emoticons). Κι αν κάποιος πει "μα με αυτόν τον τρόπο μπορείς εύκολα να κοροϊδέψεις κάποιον στέλνοντάς του μπούρδες", θα συμφωνήσω και με τη σειρά μου θα ρωτήσω "μήπως κι εμείς δεν προσπαθούμε πολλές φορές να κρύψουμε τα συναισθήματά μας ή να εμφανίσουμε άλλα από τα πραγματικά"; Σίγουρα τα emoticons έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, αλλά έτσι κι αλλιώς ο κόσμος που περιγράφω είναι εφιαλτικός και σε αυτό συμβάλλει και το ποσοστό επιτυχίας του να εκφράζεις ψεύτικα συναισθήματα προς τους συνανθρώπους σου.

 

 

Αυτό θα πει καραtell spoiler :p

Link to post
Share on other sites
wordsmith

Τη βελτίωση στο γράψιμο την εννοώ ως προς το showing, που νομίζω ότι έγινε περισσότερο από το telling αυτή τη φορά. Μην κολλάς τόσο με τη "Δικαιοσύνη" και τι σχόλια έκανα εκεί. Εκεί απλώς ήταν μεγάλη η αντίθεση της πολύ καλής ιδέας με τον ελάχιστα πρωτότυπο και λογοτεχνικό τρόπο που τη διαχειρίστηκες και μου χτύπησε πιο έντονα (σου τα παραείπα αυστηρά, ε; Στο εργαστήριο δαγκώνουμε, όχι όπως στο sff που χαϊδευόμαστε:devil2:).

Ως προς τα υπόλοιπα γι'αυτό εδώ το διήγημα, έχεις δίκιο, ορισμένα δεν τα είχα σκεφτεί ή δεν τα πρόσεξα όταν το διάβαζα (από το πολύ showing δεν τα κατάλαβα:p). Ενδιαφέρουσα πάντως αυτή η δυστοπία που έφτιαξες. Να την χρησιμοποιήσεις και αλλού.

Link to post
Share on other sites

Φίλε Σταμάτη, είναι η πρώτη σου ιστορία που διαβάζω και φαίνεται ότι ξέρεις να γράφεις. Ωστόσο, η ιστορία σου δεν με ικανοποίησε αρκετά. Τα 2/3 της είναι η "ερωτική σκηνή", η οποία είναι μεν καλογραμμένη στο σύνολό της, εντούτοις κοινότοπη, χώρια του ότι καταλαμβάνει πολύ χώρο χωρίς να κερνάει τον αναγνώστη με δόσεις ενδιαφέροντος για την πορεία της ιστορίας. Στην συνέχεια, τα πράγματα βελτιώνονται με τις αποκαλύψεις, αλλά μέσα από μια αρκετά χρησιμοποιημένη ιδέα, και λίγο αργά. Η χρήση της ατάκας, πάντως, είναι εξαιρετική και ανέβασε την ιστορία.

 

Καλή συνέχεια.

Link to post
Share on other sites

Stanley, είπες ακριβώς τον λόγο για τον οποίο ούτε κι εγώ έμεινα ικανοποιημένος από την ιστορία μου. Πριν την ανεβάσω μετρούσα και ξαναμετρούσα τις λέξεις που αποτελούσαν την ερωτική σκηνή και αυτές που αποτελούσαν το 2ο μέρος. Όπως αναφέρεις κι εσύ, τα δύο μέρη είναι δυσανάλογα γι' αυτό που προσφέρουν.

Οφείλω να ομολογήσω ότι η ιστορία της Χριστίνας μου άρεσε περισσότερο από τη δική μου, ακριβώς γι' αυτό.

Link to post
Share on other sites
Nihilio

Θα προσπαθήσω να κάνω αναλυτική κριτική τις επόμενες μέρες, απλά καθώς το διάβαζα ο τρελός επιστήμονας μέσα μου πρόσεξε κάτι:

 

Γράφεις σε ένα σημείο:

Δύο καθρέπτες, ο ένας απέναντι απ’ τον άλλο πολλαπλασίαζαν το είδωλό μου στο άπειρο,
Αν μιλάμε για ψηφιακή εικονική πραγματικότητα και όχι για κάποια χημική μέθοδο, κάπου εδώ έχεις κρασάρει την εφαρμογή λόγω endless loop - από την άλλη βέβαια δεν το προσδιορίζεις παραπάνω απλά σου το λέω να το έχεις υπόψην για τυχόν διορθώσεις.

 

Edited by Nihilio
Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, δεν ήταν απ' τις ιστορίες σου που λάτρεψα. Δεν με πείραξε καθόλου το δυσανάλογο σεξ-υπόλοιπη ιστορία, αυτό που με πείραξε ήταν το εξής:

 

Κάθε φορά που διαβάζω τέτοιου είδους σεξουαλική περιγραφή που η ΟΓ είναι γυναικεία, έχω την εντύπωση ή ότι ο συγγραφέας είναι άντρας κι οπότε μπορεί να έχει όποια εικόνα θέλει για τον γυναικείο οργασμό μιας κι ενίοτε αποτελεί urban legend (:p) ή ότι ο συγγραφέας είναι γυναίκα η οποία δεν έχει ανακαλύψει ακόμα τις γεωγραφικές συντεταγμένες του σημείου G της. Σ' αυτή την περίπτωση σώθηκε, γιατί ουσιαστικά ήταν άντρας αυτός που βίωνε την εμπειρία, αλλά και πάλι δεν ξέφυγε απ' το αρλεκινίζον ύφος.

 

Αυτό που λάτρεψα (και γιατί, γιατί, γιατί δεν ξόδεψες εκεί τις λέξεις σου αφήνοντας το τρίγωνο της ακολασίας να κάνει τα παιχνίδια του πριβέ) ήταν ολόκληρη αυτή η δυστοπία. Αν είχες περιοριστεί να υπαινιχθείς το φυστίκωμα, θα σου έμεναν δύο χιλιάρικα λέξεων να παρουσιάσεις την υπέροχη φαντασία που τελικά υπαινίχθηκες.

 

Η γραφή σου είναι, όπως πάντα, εξαιρετική και η πένα σου μαστόρικη.

Link to post
Share on other sites

Η γνώμη μου, από τα λιγότερο στα πιο σημαντικά:

  • Λείπουν μερικά κόμματα.
  • Υπάρχουν μερικά αχρείαστα τελικά ν (π.χ. «την λευκή»).
  • Λείπει τουλάχιστον ένα ερωτηματικό («Και ήταν έτσι όπως το ένιωσα;») Για τα υπόλοιπα θα πρέπει να το ξανασκεφτείς.
  • Το «το γύρω» να γίνει «το γύρο».
  • Το «ο άντρας μου έβγαλε τις γόβες» να γίνει «ο άντρας μού έβγαλε τις γόβες» (τόνος στο «μού»).
  • Το «καθρέπτης» παραείναι επίσημο για να γούστα μου. Θα προτιμούσα «καθρέφτης».
  • Αδύναμο το «Καθώς διανύαμε διάφορες περιοχές». Είναι σαν να βαριέσαι να τις σκεφτείς ή να τις περιγράψεις. Το ότι το κάνεις αμέσως μετά δεν σώζει την αληθοφάνεια. Αν δεν το θεωρείς σημαντικό, καλύτερα να σβήσεις όλη τη φράση.
  • Το «Μερικά βήματα απόσταση μας» να γίνει «Μερικά βήματα μακριά μάς» (ή «Σε απόσταση μερικών βημάτων, μάς»).
  • Κάποια «αυτός / αυτή» θα ήταν πολύ καλύτερα αν γίνονταν «εκείνος / εκείνη».
  • Το «Αυτός με άγγιξε στο πρόσωπο» και το «τον δάγκωσα απαλά στο στόμα» είναι τροπικά και οπτικά αόριστα. Δείξ’ τα καλύτερα.
  • Το κουτί με το νεγκλιζέ πρέπει να φαίνεται με την είσοδο της ιδιοκτήτριας, όχι να εμφανίζεται ξαφνικά λίγο μετά.
  • Η στολή δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στον χώρο της απολύμανσης για να μην τη μολύνει. Θα έπρεπε να της δοθεί αφού απολυμανθεί.
  • «δύο τεράστιες γυαλιστερές επιφάνειες που έκρυβαν τα μάτια της»: Αν ήταν τεράστιες δεν θα μπορούσαν να είναι δύο.
  • «έδινε εντολές στην οθόνη»: Ανακρίβεια. Ίσως τις πληκτρολογούσε στην οθόνη, αλλά μάλλον τις έδινε σε κάποιον υπολογιστή ή μηχάνημα.
  • Η ταμπέλα δεν θα έγραφε «Ιδιωτική» («Κλινική Σεξουαλικών Νοσημάτων») αλλά το όνομά της π.χ. «Ιασώ», «Σαπφώ» κλπ.. Αλλά επειδή η ταμπέλα είναι εσωτερική, δεν θα έγραφε ούτε αυτό. Θα έσβηνα όλη την πρώτη γραμμή.
  • Το «Έκλεισα τα μάτια μου. (Κενή γραμμή.) «Άνοιξα τα μάτια μου» για μένα δεν δουλεύει καλά.
  • Τα απότομα ανοίγματα της κουρτίνας είναι αντιατμοσφαιρικά. Το ίδιο και η «απότομη στροφή». Γενικά, η πρώτη σκηνή απαιτεί αργές, αβίαστες κινήσεις.
  • Ωραία η παράθεση των σκέψεων με πλάγια γράμματα.
  • Δεν μου εξηγήθηκε επαρκώς (μέσα στην ιστορία γιατί τώρα το έχω πια καταλάβει) για ποιο λόγο χρειάζονταν οι (εξαιρετικά άβολες) στολές.
  • Κατανοώ γιατί οι στολές προκαλούν τέτοια συναισθηματική απομόνωση, αλλά δυστυχώς σε αναγκάζει να αναφέρεις συναισθήματα αντί να τα δείξεις και αυτό από άποψη τεχνικής ζημιώνει το κείμενο.
  • Για μένα στα συν η διαφορά φύλου μεταξύ εικονικής και πραγματικότητας.
  • Δεν με έπεισε ότι ο άνθρωπος θα εγκατέλειπε το πραγματικό σεξ και τις σχέσεις απλώς και μόνο για να μην στενοχωριέται και απογοητεύεται. Έξτρα λόγος για να διασαφηνίσεις το παραπάνω με τις στολές. Επιπλέον, πώς ταιριάζει το ότι επιζητούν με τέτοια αυστηρότητα να μην απογοητεύονται με το ότι εξακολουθούν να συνάπτουν γάμους; Μάλλον θα έπρεπε να είχαν καταργήσει τις μακροχρόνιες σχέσεις τελέιως.
  • Δυστυχώς, αν και δικαιολογημένη, η ξερή ατμόσφαιρά της δεύτερης σκηνής είναι πολύ απογοητευτική. Θα δούλευε τέλεια αν οι σκηνές ήταν ανάποδα αλλά δεν ξέρω πώς μπορεί να γίνει αυτό. Έτσι όπως είναι, το διήγημα ξεκινάει εξαιρετικά (λάθος: υπέροχα, έχεις σίγουρα την προσοχή μας…) αλλά συνεχίζεται πολύ ξενερωτικά.
  • Συμφωνώ με τον Stanley ότι η πρώτη σκηνή, αν και ατμοσφαιρικότατη δεν προσφέρει σχεδόν καμία πληροφορίας για τη συνέχεια, κάτι αναγκαίο για έργα τόσο μικρής έκτασης.
  • Γενικά η ιδέα είναι πολύ φορεμένη, οπότε κάθε προσπάθεια πρωτοτυπίας πάει περίπατο.
  • Καλό τέλος με πολύ καλή χρήση της φράσης-θέματος.

Link to post
Share on other sites

mman, σ' ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση τόσο λεπτομερών παρατηρήσεων/διορθώσεων.

Link to post
Share on other sites

Παρακαλώ, αλλά ώς συνήθως, ξέχασα να σημειώσω και αρκετά σημεία που μου άρεσαν (κυρίως στο πρώτο μέρος), κυρίως επειδή ήταν σε .pdf που κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα. Οπότε τόνισα πιο πολύ τα προβληματικά κατά τη γνώμη μου σημεία, που είναι και τα πιο επείγοντα.

Link to post
Share on other sites

το πρώτο μέρος για μένα ήταν πολύ μεγάλο και θα το ήθελα πολύ πιο μικρό

ενώ το δεύτερο μέρος μου άρεσε σχετικά πιο πολύ έχοντας και ένα ωραίο τέλος

η γραφή ήταν απλή και γι'αυτό δεν κουράστηκα όταν διάβαζα (αν και βρήκα τις περιγραφές στο πρώτο μέρος λίγο πιο περιγραφικές από όσο αντέχω :p)

γενικά το κείμενο αδικείται από την μεγάλη έκταση της πρώτης σκηνής.

 

Καλή επιτυχία!

Link to post
Share on other sites
Tiessa

Σταμάτη, μόλις τώρα πρόλαβα να διαβάσω το κείμενο, το οποίο μού άρεσε αρκετά γενικά.

Βλέπω οι περισσότεροι σχολιάζουν τη δυσανάλογη έκταση της πρώτης σκηνής σε σχέση με τη δεύτερη. Η αλήθεια είναι ότι η έκταση της σκηνής αυτή καθαυτή δεν με πείραξε, αν και είχε έρθει πολύ ξεκρέμαστα και δεν μπορούσα να καταλάβω τι γινόταν, αλλά αισθάνθηκα ότι θα ήθελα κι εγώ λίγα παραπάνω πράγματα για τον κόσμο που έχτισες.

Ενδιαφέρουσα η αλλαγή φύλου του ατόμου μεταξύ πραγματικότητας και εικονικής. Εκείνο που με παραξένεψε λίγο ήταν η επιλογή να κάνει κάτι τέτοιο τη στιγμή που είναι η πρώτη του δοκιμή και θα περίμενε κάποιος κάτι λίγο πιο συντηρητικό.

Α, να μην ξεχάσω να σημειώσω ότι μου έκανε πολύ καλή εντύπωση που διάλεξες να τον πάει η μητέρα του αντί για τον πατέρα του, που παραδοσιακά πάει το γιο σε αντίστοιχα μέρη.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..