Jump to content

Μόνο για μένα


Sonya
Φάντασμα
Message added by Φάντασμα,

Νικήτρια ιστορία στο Ατάκα κι επί τόπου #2

Recommended Posts

Ένα έχω να πω: ΜΜΠΠΡΡ!!!! :cold:

Τι Ερινύες και τι Μίερεν και άλλα τέτοια 'ελαφριά' πράγματα!

Εδώ έδωσες ρέστα με τον τρόμο, ρε συ!

 

 

Επίσης θα διαφωνήσω με τη wordsmith: εμένα μου άρεσε η σκηνή στο μπαρ, παρόλο που δεν είναι πρωτότυπη, γιατί είναι καλογραμμένη, σημαντική για το ρυθμό και ενισχύει την αντίθεση με το δεύτερο μέρος. Επιπλέον αυξάνει την αίσθηση μυστηρίου γύρω απ' τη γυναίκα όταν συνδυάζεται με τις μαρτυρίες των υπόλοιπων.

 

 

Συμφωνώ.

Το μόνο που μου φάνηκε κι εμένα παράξενο ήταν τα έξι χρόνια. Επίσης αναρωτήθηκα (ναι, είμαι λίγο σπασικλάκι) αν η ωραία κυρία δρα στον ίδιο τόπο, γιατί τότε θα έπρεπε να έχουν σειρά από περιστατικά (τη στιγμή που ο ταλαίπωρος τη βλέπει να κάνει παρόμοια πράγματα σε άλλους άντρες).

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που η ψηφοφορία κλπ τελείωσε, ας κάνω την ευρύτερη επεξηγηματική:

 

α) η σκηνή στο μπαρ είχε σημασία για περισσότερους λόγους απ' το κάφρικο χιούμορ. Κατάρα, μόνο ο γιατρός το κατάλαβε! :Ρ Πόσοι άντρες εδώ (άνω των τριάντα, that is) μπορούν να ισχυριστούν ότι βλέποντας μια άσχετη κι άγνωστη γκόμενα βαράνε προσοχή άμεσα η οποία κρατάει για ώρες και για την οποία παρατούν την αντροπαρέα τους, χωρίς να έχουν κάνει καμία ανάλυση και σχετική προεργασία (κατινάζ); Ντάμιτ, δηλαδή, νόμιζα ότι αυτή η εικόνα υπαγόταν στο SOD! Άρα προφανώς η γκόμενα του κάνει ήδη κάτι που τον κάνει να αντιδρά έτσι. Γι αυτό και ήταν απαραίτητη η σκηνή στο μπαρ. Ίσως δεν την τράβηξα τόσο ώστε να γίνει φανερό αυτό.

β) η γκόμενα τον μεταφέρει σε άλλη διάσταση για να "τραφεί" απ' αυτόν. Προφανώς και δεν έχουν περάσει έξι χρόνια γι αυτόν, αλλά πολύ λιγότερος καιρός. Αυτό ήταν στο μυαλό μου κι έμεινε εκεί γιατί αυτός δεν το γνωρίζει. Είναι αρκετά βασικό οι χαρακτήρες να μην λένε πράγματα που δεν γνωρίζουν. :Ρ

γ) η γκόμενα κινείται στον χρόνο όπως και στον χώρο. Γι αυτό και μετά (το οποίο μετά μπορεί κάλλιστα να είναι μια σειρά παραισθήσεων απ' τα ψυχοφάρμακα, that is up to you) βλέπει και τον εαυτό του ανάμεσα στα θύματά της. Το τι τους κάνει είναι ανάλογο με την επιθυμία του καθενός (γι αυτό κι αυτός καταλήγει με ουρά). Αν το έγραφα σε τριτοπρόσωπο, θα μαθαίνατε επίσης ότι η γκόμενα προτιμά τους βιτσιόζους, για προφανείς λόγους.

δ) αν το έγραφα σε τριτοπρόσωπο (δηλαδή πρωτοπρόσωπο και πάλι, αλλά από ουδέτερη οπτική γωνία), θα ήταν κάποιος που προσπαθεί να συσχετίσει θρύλους και διάσπαρτα περιστατικά (όπως παρατήρησε η Βάσω και την ευχαριστώ) που έχουν συμβεί σε άρρενες, μάλλον μπάτσος. Αλλά μετά θα έγραφα Μάστερτον και θα μου έλειπε το χιούμορ κι ο αυτοσαρκασμός που ήθελα.

 

Και περνάμε στα ζόρια.

 

Για μένα, λοιπόν, το σφφ είναι -ανάμεσα σε άλλα- σχολείο (με την ευρύτερη έννοια). Ανεβάζουμε κείμενα για να πάρουμε κριτικές, για να διορθώσουμε τα λάθη μας και να γίνουμε καλύτεροι, ναι; Ναι -για μένα πάντα. Όταν κάποιος, λοιπό, ξοδεύει εργατοώρες για να σου κάνει μια -κατά το μέγιστο δυνατό- αντικειμενική κριτική, χωρίς να έχει να κερδίσει κάτι απ' αυτό, αλλά αντίθετα δείχνοντας πως σε τιμά με το να σε θεωρεί "καλό" συγγραφέα που μπορεί να γίνει πολύ καλύτερος, οφείλεις στον εαυτό σου, όσο και στον αναγνώστη (ο οποίος αναγνώστης μπορεί να είναι κι ο εαυτός σου), να λάβεις σοβαρά υπόψην την κριτική (ο ενικός είναι χάριν ευκολίας) και να προσπαθήσεις να βελτιωθείς. Λέγοντας, λοιπόν, ότι έγραψα αυτό το κείμενο "με ανάσα Μανωλιού στον σβέρκο μου", εννοώ ακριβώς αυτό. Ότι διδάχτηκα πολλά απ' τις κριτικές του (και απ' τα κείμενά του, όπως και από κείμενα πολλών άλλων εδώ μέσα) και προσπαθώ, πλέον, να μην "φταρνίζομαι" ιστορίες και να τις σκουπίζω με το μυξομάντηλο, αλλά να τις δουλεύω πιο προσεκτικά, να μην παρασύρομαι απ' τον οίστρο κλπ. Δεν εννοώ, για κανέναν απολύτως λόγο, ότι γράφω για τον Μανωλιό, την Χρήστου ή οποιονδήποτε άλλο. Γράφω για μένα, γιατί γουστάρω να γράφω, γιατί γουστάρω να γράφω καλά, γιατί γουστάρω να με διαβάζουν. Αλλά γουστάρω να γουστάρουν κι οι αναγνώστες κι ο Μανωλιός μου δίδαξε πάρα πολύ υπομονετικά τον σεβασμό προς τον αναγνώστη. Κι όχι απαραίτητα μόνο με τις κριτικές που μου έχει κάνει, για να μην δημιουργηθούν άλλες εντυπώσεις (ότι π.χ γράφει μια λέξη την ημέρα γιατί τις υπόλοιπες ώρες ασχολείται με κριτικές δικών μου κειμένων, ξέρω γω :Ρ) Με τον τρόπο που ο ίδιος λειτουργεί σαν συγγραφέας, με τα κατά καιρούς πολύ σωστά πράγματα που έχει πει για την συγγραφή και την έκδοση. Έχω πει κι ότι βασίζομαι στην Βάσω όταν θέλω να κάνω world building, το οποίο ισχύει εξίσου. Από πολύ κόσμο (κείμενα, τρόπος γραφής, κριτικές) έχω πάρει πράγματα. Αλλιώς, ποιο το νόημα να έχουμε τοοοοοοοοσα θέματα για την συγγραφή, για την επιμέλεια, για την έκδοση, για τρικ κλπ.

 

Τώρα, για την αφιέρωση, ε, τι να κάνω, αφού με το που μου ήρθε η ιδέα, μου 'ρθε κι η μουτσούνα του δίπλα δίπλα. :Ρ Έχω αφιερώσει και τον Χατζηγιώργη ιστορία και στον Διονύση και σε πολύ κόσμο, μην το παίρνεις ποσωπικά... :Ρ

 

Υ.Γ ΤΩΡΑ ξεκαβάλα. :Ρ

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, ευτυχώς που δεν απάντησες... :doh:Κι ό,τι είχα αρχίσει ν' ανησυχώ.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο μερος ατμοσφαιρικο εως και κ@@@@τικο- το δευτερο σκετη ανατριχιλα....(Στο ζοφερο μου παρελθον θα αποτελουσε εμπνευση)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bump εδώ, γιατί το αξίζει!

 

Παίχτης τρελαίνεται με παίχτρια σε μπαρ. Πιο κλισέ γίνεται;

Ίσως όχι, αλλά απέχει λίγο από το boy-meets-girl.

 

...στα δώδεκα!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κοινότοπη υπόθεση αλλά η γραφή φρέσκια. Μου άρεσε το χιούμορ, οι έξυπνες ατάκες, η λεπτομέρεια των χαλικιών στην...ουρά.

Και το τέλος που αντί να προσπαθήσει να την ξεχάσει, επιζητούσε να την βλέπει διαρκώς έστω και ως παραίσθηση (αν ήταν παραίσθηση καθένας όπως θέλει το παίρνει).

 

Θα προτιμούσα να μην αρχίζει απο το μπαρ αλλά εξήγησες με ποιο σκεπτικό ξεκίνησες από εκεί. Στην κατάθεση των φίλων λέει πως φερόταν κάπως παράξενα. Ίσως θα μπορούσες από εκείνο το σημείο δείξεις εκ των υστέρων την περίεργη δύναμη που ασκούσε πάνω του η άγνωστη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παρόλο που δεν είμαι οπαδός του σεξουαλικού τρόμου, αυτό μου άρεσε. Το αρχέτυπο της μοιραίας γυναίκας σε συνδιασμό με εξωγήινη απαγωγή. Πλάκα έχει που απ' όλα τα όργανα του ανθρώπινου σώματος διάλεξε το παχύ έντερο!

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που ρωτάω, αλλά αν δεν μάθω θα σκάσω.... σε τι άλλο εκτός απ' το παχύ έντερο θα μπορούσε να του κάνει ό,τι του έκανε; Απλά για μελλοντική χρήση, βρε αδερφέ, να ξέρω... :Ρ

Edited by Sonya
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, έτσι όπως το φανταζόμουνα, αν του έκανε τέτοιο στ' αυτιά, θα το έκανε και στα δύο ταυτόχρονα, το ένα είσοδος, το άλλο έξοδος. :Ρ

 

Αλλά θα το έχω στα υπόψιν. :Ρ

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, έτσι όπως το φανταζόμουνα, αν του έκανε τέτοιο στ' αυτιά, θα το έκανε και στα δύο ταυτόχρονα, το ένα είσοδος, το άλλο έξοδος. :Ρ

 

Αλλά θα το έχω στα υπόψιν. :Ρ

 

χιχιχι! :loughbounce:

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα featured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..