Jump to content

Write off #62 (niceguy0973)


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Εισαγωγή:

 

Δεν είχα ιδέα πού βρισκόμουν. Είχα περιπλανηθεί για ώρα στα σοκάκια της πόλης, ψάχνοντας για κάποιο γνωστό σημάδι, μάταια όμως. Η νύχτα είχε πέσει για τα καλά και τα ψηλά κτήρια έκρυβαν τον ορίζοντα.

Ίσως να έφταιγα κι εγώ. Συχνά μου έλεγαν ότι η περιέργεια σκότωσε τη γάτα και ένας κόμπος στα σωθηκά μου μου έλεγε ότι ίσως αυτό γράφτηκε και για εμένα. Από δική μου ξεροκεφαλιά εξάλλου βρέθηκα εδώ.

 

Είχα αρχίσει να απελπίζομαι, όταν ξαφνικά πήρα μία στροφή που μου φάνηκε γνώριμη και τότε το αντίκρυσα. Πάγωσα στη θέση μου και εξέτασα προσεκτικά το θέαμα. Και ύστερα, ενώ το ένστικτό μου μου έλεγε να φύγω τρέχοντας, το πλησίασα.

 

 

 

Διορία καταθέσεων διηγημάτων: Μεσάνυχτα Τετάρτης, 31 Αυγούστου

Όριο λέξεων: 1.000 με 3.500 λέξεις

 

Συμμετέχει μία ιστορία:

Οι κακές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα - niceguy0973

Edited by Ghost
Προστέθηκε η μία ιστορία.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λοιπόν, από τις δύο ιστορίες εγώ ψηφίζω του Νεκτάριου.

 

Είχε καλύτερο περιεχόμενο από του Νόρθου.laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #62 (niceguy0973)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..