Jump to content

Φρεσκάρισμα (?) μνήμης


decibel63
 Share

Recommended Posts

Γειά χαρά σε όλους και όλες.Παρ'ότι διαβάζω το forum καιρό,έχει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα,πρώτη φορά γράφω και έχω μιά ερώτηση.Χτες τελείωσα το 2ο βιβλίο της τριλογίας του Abercrombie,Πριν Την Αγχόνη (το πρώτο το διάβασα τον Αύγουστο).Φτάνω λοιπόν σε ένα σημείο που δεν θυμόμουν κάτι από το πρώτο,κολλάω και λέω δεν πειράζει θα το ψάξω on line.Δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερα σημαντικό.Συγκεκριμένα γιά όσους τα έχουν διαβάσει,δεν θυμόμουν γιατί ο Γκλόκτα έδειξε τόσο ενδιαφέρον γιά την Άρντι μόλις επέστρεψε.Τέλος πάντων δεν βρήκα πουθενά καμμία πληροφορία.Και γιά να καταλήξω αυτό που ψάχνω είναι αν υπάρχει κάποιο site με εκτεταμένες περιλήψεις βιβλίων.Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά το είχα από παλιά αυτό το πρόβλημα.Ακόμα θυμάμαι που παράτησα τον Martin μετά το βιβλίο που παρουσίασε άλλους πόσους χαρακτήρες.ούτε που θυμάμαι.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά και σε σένα και καλώς ήρθες.

 

Δεν ξέρω αν σου κάνουν αυτά τα links

 

http://www.sffworld.com/brevoff/398.html

 

http://www.sffworld.com/brevoff/345.html

 

Απ' ό,τι είδα είναι εν μέρει περιλήψεις και εν μέρει κριτικές, οπότε μπορεί να μη σου θυμίσουν κάτι.

 

Επειδή διάβασα στις αρχές του χρόνου τα βιβλία, αν δεν τα έχω μπερδέψει πολύ κι εγώ (και δεν τα θυμάμαι προθύστερα), νομίζω ότι -πέρα από την όποια προοικονομία- έχει να κάνει με το γεγονός ότι γνωρίζονταν από παλιά και ότι εκείνη δεν έδειχνε να αισθάνεται τόσο έντονη αποστροφή για την κατάστασή του.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον site, Βάσω! ^_^

 

Προσωπικά, Αλέκο, νομίζω ότι κι η wikipedia, σ' αρκετά βιβλία και ταινίες, έχει αρκετά μεγάλες περιλήψεις. Βέβαια μάλλον θες κάποια πολύ λεπτομέρεια, που ίσως να μην την βρεις εκεί....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..