Jump to content

Nightmares and Fairy Tales


Darkchilde
 Share

Recommended Posts

Η Annabelle είναι μία ζωντανή κούκλα με προορισμό να προστατεύει την εκάστοτε "αφέντρα" της. Της διηγείται ιστορίες τις οποίες έχει ζήσει, και προστατεύει από κάθε supernatural απειλή την Gwen η οποία έχει την Annabelle στην κατοχή της.

Οι ιστορίες που διηγείται η Annabelle είναι τα γνωστά κλασσικά παραμύθια αλλά με κάποιο plot twist.

 

Η εικονογράφηση είναι διαφορετική και ασπρόμαυρη. Γραμμένο και εικονογραφημένο από την Serena Valentino.

 

Nightmares and Fairy Tales

 

SLG Publishing

Link to comment
Share on other sites

Me prolabes me touto to comic...aaaaaaaaegh :p

Poly omorfo sxedio, eksypno comic...to proteino kai ego anepifilakta.

Link to comment
Share on other sites

Κατέβασα τις προάλλες κάμποσα τεύχη του, αλλά, ρίχνοντας μια γρήγορη ματιά, δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Ίσως αμα το διαβάσω κανονικά να μ'αρέσει. Ίδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Πανέμορφο σχέδιο. Μου αρέσουν κάτι τέτοια. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Και μένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα σχέδια και η όλη νοοτροπία του κόμικ. Μου θυμίζει κάπως ένα άλλο κουφό και αγαπημένο μου κόμικ το Scary Godmother της Jill Thompson.

Αυτό μ'αρέσει γιατί από τη μία θυμίζει μάνγκα, από την άλλη όμως έχει τελείως δικό του στυλ στο σχέδιο. Θα το βρω οπωσδήποτε!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αγόρασα το πρώτο τεύχος σήμερα και το ευχαριστήθηκα πολύ! Πραγματικά έχει ωραία twisted παραμυθένια ατμόσφαιρα και σκίτσο που ρέει πολύ όμορφα, πολύ ελεύθερο σκίτσο.

Link to comment
Share on other sites

Από τα αγαπημένα μου κόμικ. Πραγματικά το διάβασα απνευστί.

Αν ψάχνετε κάτι σε παρόμοια ατμόσφαιρα (αν και όχι τόσο σκοτεινή), τσεκάρετε και τη σειρά με την Courtney Crumrin του Ted Naifeh (Oni Press).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..