Jump to content
Big Fat Pig

Η Επιστροφή Του Σαμαήλ Γκαρθία

Recommended Posts

Big Fat Pig

Λέξεις: 3.477

Σεξ/Βία: PG-18

Αυτοτελής.

 

 

Αρχείο: Η Επιστροφή Του Σαμαήλ Γκαρθία.doc

 

Εμπνευσμένο από τη φράση

"Στις εποχές των αθώων δεν υπάρχουν ήρωες και στις εποχές των ηρώων δεν υπάρχουν αθώοι"

από το διήγημα Αγγελική Εισβολή^3, του Γρηγόρη Φεϊζατίδη.

Edited by Big Fat Pig

Share this post


Link to post
Share on other sites
mman

Το "εταιρία", όσο σωστό και να το βγάζει το word, εμένα μου χτυπάει άσχημα.

Μικρές χωροταξικές και εκφραστικές ανακρίβειες. Τίποτα τρομερό.

Αυτό πρέπει να είναι το πέμπτο διήγημά σου που διαβάζω. Έχω καταλήξει ότι η γραφή σου είναι κάπως πιο απλή (λεξιλόγιο, έκφραση, ατμόσφαιρα) απ' ό,τι προσωπικά θα ήθελα. Δοκίμασε να τη "βαρύνεις" λίγο (όχι, δεν ξέρω πώς γίνεται αυτό).

Δεν με έπεισε το κίνητρό του να συνεχίσει να την κόβει αφού είχε μάθει ό,τι ήθελε.

Φοβάμαι ότι το διήγημα τελειώνει χωρίς ακριβώς να έχει τελειώσει η ιστορία. Κάτι περίμενα στο τέλος που δεν ήρθε. Το έκανες επίτηδες ή σου τέλειωσαν οι λέξεις;

Καλό στήσιμο, ενδιαφέρων ήρωας.

Υπήρχαν δυνατές στιγμές (όπως εκεί που τον φτύνει), σαν κι αυτές που συναντάει κανείς σε κάθε ιστορία σου.

Αυτά.

Edited by mman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stanley

Μου άρεσε η ιστορία. Μου αρέσουν οι ήρωες που φτιάχνεις και το στιλ που προσδίδεις σε αυτούς, νομίζω ότι διακρίνω κιόλας κι ένα ύφος.Μοιάζουν καθημερινοί και πιστευτοί, λίγο σταρχιδιστές και λίγο συναισθηματικοί ταυτόχρονα.

 

Η γραφή σου εδώ ήταν λιτή ( εγώ μπορώ να σου πω πώς να την βαρύνεις, αν θεςrofl.gif) αλλά δυνατή,με πολύ χτυπητές σκηνές και εικόνες, ενιοτε και φρικτές.

 

Στα της ιστορίας, ήταν και λίγο μέινστριμ, έτσι;laugh.gif Το όνομα θα το επέλεγα διαφορετικά, πάντως. Τι έχετε πάθει όλοι με τα ισπανικά; Ξάδερφος του Εστεμπάν Γκουτιέρεζ ο Σαμαήλ;;

 

Δεν έχω κάτι που με χάλασε, η ιστορία ήταν μια ήρεμη δύναμη που με ικανοποίησε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wordsmith

Όοοοχι, μην αρχίσεις κι εσύ να γράφεις ακαταλαβίστικα(όπως οι δύο προλαλήσαντες), γιατί ήδη δεν καταλαβαίνω τα διηγήματά σου(τουλάχιστον όχι ολόκληρα).

Συμφωνώ πάντως ότι ήταν πολύ σκέτο και θα έπρεπε να βάλεις πιο πολλές εικόνες, περιγραφές, να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το χώρο όπου συμβαίνουν όλα αυτά - δεν είναι η γλώσσα που πρέπει να βαρύνει.

Συμφωνώ επίσης με τον ξανθούλη ότι ήταν mainsteam: το εφ στοιχείο θα μπορούσε να λείπει χωρίς να αλλάξει σημαντικά η ιστορία. Εκτός και αν αυτά που δεν έχω καταλάβει είναι περισσότερα από όσα νομίζω.

Καλό ήταν, αλλά μπορείς και καλύτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mesmer

Ωραία και προσεγμένη ιστορία. Η εξέλιξή της είναι γρήγορη, δίνοντας συνέχεια νέες πληροφορίες και δεν σε αφήνει να περιμένεις.

 

Πολύ καλός ο τρόπος με τον οποίο έγινε η ανατροπή, για το ποιος ήταν ο άντρας και ποια η γυναίκα.

 

Δυνατές/σκληρές εικόνες και πολύ καλές περιγραφές που ενισχύουν το κλίμα της ιστορίας.

 

Κάποιες απορίες για τα κίνητρα και των δύο μού έμειναν. Είναι αυτό που είπε κι ο Μιχάλης: στο τέλος είναι σαν να μην υπάρχει τέλος.

 

Γενικά, την διάβασα εύκολα και μου άρεσε.

 

Καλή επιτυχία!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinoHajiyorgi

Γκλμπλάξ!! Τέλειο, αλλά τόσο φριχτό. Φριχτό, φριχτότατο, αλλά και τόσο τέλειο.

 

Αστάρτη 17 με τρία φεγγάρια ε; Αφαιρόντας τα στοιχεία επιστημονικής φαντασίας μπορείς πάλι να διηγηθείς αυτή την ιστορία. Οπότε... δεν τα λέω εγώ αυτά τα νόστιμα, άλλος μας τα έμαθε. Δεν έχει σημασία. Το διήγημα είναι Τρόμου, καραμπινάτου. Με το χειρότερο τέρας σε κάθε αφήγηση τρόμου, ή mainstream, τον άνθρωπο. Φοβερή και η ανατροπή στη μέση της ιστορίας, για άλλον ανησυχείς, άλλος την αρπάζει. Και κάπου ένιωσα να υποβόσκει ένα mmanικο συγγραφικό ύφος. Ίσως είναι κάτι που κολάς όταν μοιράζεσαι ένα ποτήρι μπύρας.

 

Αυτό το διήγημα δεν θα το ξαναδιαβάσω. Δεν θέλω. Το επόμενο και τρίτο στη σειρά πόνημα του συναγωνισμού όμως, θέλει σοβαρή πιλάλα για να το ξεπεράσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiessa

Χμμ... Την είδα για Ε.Φ., πιο πολύ σε Τρόμο μού έκανε στο τέλος.

Αν μου άρεσε; Σε γενικές γραμμές, ναι.

Παίζει με τη μνήμη που είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου θέματα ever και ακόμα πιο αγαπημένη σε ε.φ. περιβάλλον.

Έχει μια ενδιαφέρουσα ανατροπή -πολύ πιο ενδιαφέρουσα απ' ό,τι μπορούσα να υποθέσω.

Πολύ καλά χρησιμοποιημένη η ατάκα και καθώς δένει με το θέμα της μνήμης μού άρεσε.

 

Σαφώς όλος αυτός ο "επαγγελματικός" τρόπος για

 

 

να την κάνει τη Νούρια κομματάκια στο τέλος

 

 

απέχει λίγο από τα αγαπημένα μου αναγνώσματα.

 

Μια παρατήρηση αληθοφάνειας

 

 

Ενδιαφέρον που τον έκανε να θυμηθεί τα πάντα πριν προσπαθήσει να τον ναρκώσει/σκοτώσει. Όμως, θα περίμενα ότι η γυναίκα που τον έψαχνε τόσα χρόνια και του είχε τόσα πολλά μαζεμένα και ήξερε με τι είχε να κάνει, θα έπρεπε να είναι λίγο πιο προσεκτική και προετοιμασμένη. Την αφοπλίζει πολύ εύκολα.

 

 

 

Υ.Γ. Εμένα δε με χαλάει που γράφεις απλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aScannerDarkly

Αν και τελικά δεν είμαι σίγουρος για ποιο λόγο το επέλεξες, με το όνομα Σαμαήλ χτύπησες διάνα σε μένα, ως αναγνώστη. Δεν έπαιξε βεβαίως κανένα ρόλο τελικά, αλλά και πάλι :good:.

 

Κατά τα άλλα, ξεκινάει με ένα γνώριμο μοτίβο κάποιου που είναι κλεισμένος σε ένα δωμάτιο και έχει μυστηριώδεις επισκέπτες. Η εξέλιξη είναι πολύ καλή, το πώς αλλάζουν τα πράγματα μετά το μέσον της ιστορίας - μόνο που μετά, ή τελειώνει πολύ πιο μετά από ό,τι θα έπρεπε, η πιο πριν. Το σημείο στο οποίο το αφήνεις απλά δεν είναι τέλος.

 

Στη συγκεκριμένη ιστορία, θα διαφωνήσω με τον κύριο Μανωλιό για το ύφος, πιστεύω πως η εντελώς λιτή και ψυχρή γραφή βοηθάει στο κλίμα. Ως γενικότερη παρατήρηση, ίσως και να έχει δίκιο.

 

Καλή προσπάθεια, αλλά στη μορφή που είναι τώρα, τη θεωρώ κατώτερη από τις προηγούμενες δικές σου που έχω διαβάσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sonya

Mr Big, αντιμετώπισα ένα πρόβλημα που δε με άφησε να φχαριστηθώ την ιστορία, όσο καλογραμμένη κι αν ήταν (που, για μένα, ήταν).

 

 

Δε βρήκα ισχυρό κίνητρο για τη γυναίκα να τον φροντίσει τόσο πολύ. Γιατί να τον φέρει στο σημείο να μπορεί να αμυνθεί; Γιατί τόση προσοχή και φροντίδα; Για να μπορεί να του τρίψει στα μούτρα γιατί τον σκοτώνει μετά; Μου κάνει υπερβολικό (και ανόητο) να θέλει να τον φέρει σε πλήρη σωματική και διανοτική λειτουργία απλά για να του δώσει να καταλάβει το λόγο για τον οποίο του τινάζει τα μυαλά στον αέρα. Οπότε, με πέταξε τέσσερα χιλιόμετρα εκτός πορείας, το ξαναδιάβασα και το διάβασα μια φορά ακόμα μπας και μου 'χε ξεφύγει κάτι που να το αιτιολογεί επαρκώς, αλλά δε βρήκα κάτι που να με πείσει.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mman

Mr Big, αντιμετώπισα ένα πρόβλημα που δε με άφησε να φχαριστηθώ την ιστορία, όσο καλογραμμένη κι αν ήταν (που, για μένα, ήταν).

 

 

Δε βρήκα ισχυρό κίνητρο για τη γυναίκα να τον φροντίσει τόσο πολύ. Γιατί να τον φέρει στο σημείο να μπορεί να αμυνθεί; Γιατί τόση προσοχή και φροντίδα; Για να μπορεί να του τρίψει στα μούτρα γιατί τον σκοτώνει μετά; Μου κάνει υπερβολικό (και ανόητο) να θέλει να τον φέρει σε πλήρη σωματική και διανοτική λειτουργία απλά για να του δώσει να καταλάβει το λόγο για τον οποίο του τινάζει τα μυαλά στον αέρα. Οπότε, με πέταξε τέσσερα χιλιόμετρα εκτός πορείας, το ξαναδιάβασα και το διάβασα μια φορά ακόμα μπας και μου 'χε ξεφύγει κάτι που να το αιτιολογεί επαρκώς, αλλά δε βρήκα κάτι που να με πείσει.

 

Χμμ, ναι. Συμφωνώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mindtwisted

Αυτή η ιστορία μου φάνηκε ωραία, αλλα νομίζω θα ήταν πιο ωραία αν καταλάβαινα γιατί τα έκανε όλα αυτά η Νοσοκόμα.

Και εξηγώ:

 

 

Μα αφού τον μισεί, κι άμα τον αφήσει όπως είναι θα γίνει το μυαλό του ελβετικό τυρί και θα τα τινάξει, γιατί σπαταλάει 24 ολόκληρα χρόνια απ' τη ζωή της για να πάει να τον γιατροπορεύει;

Και αφού τον θεραπεύσει εντελώς, πάει και τον σημαδεύει με το όπλο αφού του έχει δώσει πρώτα όλα τα σημάδια. Εφόσον ήταν αποφασιμενη να κάνει τέτοια θυσία(24 χρόνια ταξίδι), και υποκρινόταν τέλεια όλο αυτό τον καιρό θα μπορούσε να υποκριθεί και στο τέλος. Βέβαια δε νομίζω οτι κάποιος θα θυσίαζε τόσα πολλά όταν είναι νεός για να πάρει εκδίκηση μ' αυτό τον τρόπο. Πιο πιθανό μου φαίνεται να παρηγορήσει τον εαυτό του και να θελήσει να τ' αφήσει όλα πίσω του, να κοιτάξει το μέλλον.

 

 

Γενικά, αρκετά καλή ιστορία που θα μπορούσε, για εμένα να εξηγηθεί πιο πετυχημένα. Σίγουρα δεν είναι η καλύτερή σου.:good:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nihilio

Την ιστορία την απόλαυσα, αν και στο τέλος με άφησε λίγο με το... μαχαίρι στο χέρι.

Μου άρεσε πάρα πολύ η απλή της γλώσσα, το καθημερινό αυτό ξεκίνημα μέσα από διαλόγους και σκέψεις που χτίζουν σταδιακά την κορύφωση.

Ναι, θα χωρούσε μία εξήγηση για το σχέδιο της γυναίκας και, ναι, είναι λίγο εύκολα τα πράγματα και, ναι, το τέλος είναι μεταίωρο αν και δουλεύει. Αλλά με ικανοποίησε αυτό που διάβασα και, το κυριότερο, δε με κούρασε στιγμή.

 

Και ναι, κατά τον νιχιλιορισμό, ήταν ΕΦ με κεφαλαία.

 

(και τώρα μία παρέκλιση από τα συνηθισμένα)

Συμφωνώ επίσης με τον ξανθούλη ότι ήταν mainsteam: το εφ στοιχείο θα μπορούσε να λείπει χωρίς να αλλάξει σημαντικά η ιστορία.

 

Σόρρυ που σχολιάζω σχόλιο και όχι την ιστορία, αλλά ο σωστός ορισμός είναι το:

My definition of science fiction is simply fiction in which some element of speculation plays such an essential and integral role that it can't be removed without making the story collapse, and in which the author has made a reasonable effort to make the speculative element as plausible as possible. Anything that doesn't meet those requirements is not science fiction at all, as far as I'm concerned, so there's no need for a separate term like "Hard SF" to distinguish it from "other" kinds of SF.
και ανήκει στον Stanley Schmidt, editor του περιοδικού Analog. Γνωστό για την έμφαση του στο Hard Sci-Fi. Η πηγή είναι εδώ

 

Υπάρχουν και πολύ καλύτεροι ορισμοί βέβαια.

Πχ το

A science fiction story is a story built around human beings, with a human problem, and a human solution, which would not have happened at all without its scientific content.
του Theodore Sturgeon

ή το

Realistic speculation about possible future events, based solidly on adequate knowledge of the real world, past and present, and on a thorough understanding of the nature and significance of the scientific method. To make this definition cover all science fiction (instead of 'almost all') it is necessary only to strike out the word 'future'
του Robert A. Heinlein.

 

Και μάντεψε τι; Η μισή βιβλιοθήκη Science Fiction του sff ακολουθεί τον ορισμό

Who cares, it's magicscience

 

ΥΓ: Και όποιος θέλει ΠΟΛΛΟΥΣ ορισμούς, ας δει εδώ

Share this post


Link to post
Share on other sites
mman

Σόρρυ που σχολιάζω σχόλιο και όχι την ιστορία, αλλά ο σωστός ορισμός είναι το:

My definition of science fiction is simply fiction in which some element of speculation plays such an essential and integral role that it can't be removed without making the story collapse, and in which the author has made a reasonable effort to make the speculative element as plausible as possible. Anything that doesn't meet those requirements is not science fiction at all, as far as I'm concerned, so there's no need for a separate term like "Hard SF" to distinguish it from "other" kinds of SF.
και ανήκει στον Stanley Schmidt, editor του περιοδικού Analog. Γνωστό για την έμφαση του στο Hard Sci-Fi. Η πηγή είναι εδώ

 

Επιτέλους, και δεν θυμόμουν πού το είχα διαβάσει! Thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dagoncult

Με μπέρδεψε λίγο η Επιστροφή Του Σαμαήλ Γκαρθία. Δεν κατάλαβα τι συμβαίνει τελικά.

Η ασθένεια κάνει το Σαμαήλ να φαντάζεται πράγματα και ταυτόχρονα η Νούρια θέλει να τον σκοτώσει; Το ότι δε βρίσκει στοιχεία στην πλακέτα της τι σημαίνει;

Σκεφτόμουν και την περίπτωση απ' το πολύ βασανιστήριο η Νούρια να παραδέχεται ό,τι της λέει ο Σαμαήλ...

 

Αρκετά καλογραμμένο, αλλά με το μπέρδεμα ψιλοέχασα επαφή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Big Fat Pig

Καθυστερημένα, ευχαριστώ για τα σχόλια. Συμφωνώ με τα περισσότερα (τα αρνητικά εννοώ).

Θα έβαζα ένα + στον Scanner για το όνομα (ναι επίτηδες μπήκε αν και δεν δουλεύτηκε όπως θα 'θελα) αλλά παρατήρησα με φρίκη ότι από εκδηλώσεις λεκτικού θαυμασμού, το forum έχει περάσει σε χειρονομίες κι εγώ τέτοια δεν κάνω. Scanner, σ' αγαπώ, σ' εκτιμώ, αλλά όχι και ν' αρχίσουν να μας ρωτάνε γιατί πιανόμαστε!

Edited by Big Fat Pig

Share this post


Link to post
Share on other sites
aScannerDarkly

Καθυστερημένα, ευχαριστώ για τα σχόλια. Συμφωνώ με τα περισσότερα (τα αρνητικά εννοώ).

Θα έβαζα ένα + στον Scanner για το όνομα (ναι επίτηδες μπήκε αν και δεν δουλεύτηκε όπως θα 'θελα) αλλά παρατήρησα με φρίκη ότι από εκδηλώσεις λεκτικού θαυμασμού, το forum έχει περάσει σε χειρονομίες κι εγώ τέτοια δεν κάνω. Scanner, σ' αγαπώ, σ' εκτιμώ, αλλά όχι και ν' αρχίσουν να μας ρωτάνε γιατί πιανόμαστε!

 

:lol: Ο Στέφανος προσπαθεί να σκορπίσει αγάπη στο φόρουμ. Ίσως λίγη παραπάνω αγάπη από όσο αντέχεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..