Jump to content

Το Codex Seraphinianus διαθέσιμο στο διαδίκτυο


Διγέλαδος
 Share

Recommended Posts

Το Codex Seraphinianus είναι ένα βιβλίο που έγραψε και εικονογράφησε ο Ιταλός καλλιτέχνης και αρχιτέκτοντας Luigi Serafini στη διάρκεια τριάντα μηνών από το 1976 μέχρι το 1978. Το βιβλίο είναι περίπου 360 σελίδες και αποτελεί μια εικονογραφημένη εγκυκλοπαίδια ενός αγνώστου κόσμου, γραμμένο σε μια από τις γλώσσες του, χρησιμοποιώντας ένα αλφάβητο που δεν έχει κανένα νόημα. Τώρα αυτό το βιβλίο μπορείτε να το δείτε online ή να το κατεβάσετε σε pdf. Φυσικά αδικείται η έντυπη εκδοσή του, αλλά λόγω της ύψηλής του τιμής μπορούμε να το δούμε κι εμείς που δεν έχουμε λεφτά να το αγοράσουμε.

Edited by Spark
Διαγράφηκαν 3 links επειδή δεν λειτουργούσαν.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο. Βέβαια είναι στ' αλήθεια ένα από αυτά τα βιβλίο που ΠΡΕΠΕΙ να είνα τυπωμένα, αλλά έστω κι έτσι παίρνουμε μια γεύση. Αναρωτιέμαι αν το κείμενο όντως σημαίνει κάτι κι αν έχουν προσπαθήσει να το αποκρυπτογραφήσουν. Δεν πειράζει, είναι έτσι κι αλλιώς πανέμορφο κι ας μην ξέρουμε τι λέει.

Link to comment
Share on other sites

Φοβερό είναι Αλέξανδρε και θα είναι πάρα πολύ ωραίο τυπωμένο αλλά πανάκριβο το άτιμο

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι αν το κείμενο όντως σημαίνει κάτι κι αν έχουν προσπαθήσει να το αποκρυπτογραφήσουν. Δεν πειράζει, είναι έτσι κι αλλιώς πανέμορφο κι ας μην ξέρουμε τι λέει.

 

Στο wikipedia λέει ότι ο δημιουργός αυτού του έργου είπε πως επίτηδες δεν έχει κάποιο νόημα γιατί ήθελε να μας κάνει να αισθανθούμε σαν παιδιά που βλέπουν για πρώτη φορά τη γραπτή γλώσσα χωρίς να την καταλαβαίνουν. Όμως έχει κρατήσει την αριστερή προς δεξιά γραφή, κεφαλαία κτλ. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι η αριθμηση έχει αποκωδικοποιηθεί από τους Allan C. Wechsler και γλωσσολόγο Ivan Derzhanski. Άραγε υπάρχει κάτι που δεν μας λέει ο δημιουργός; (Αν και αν όντως έκρυβε κάποιο νόημα, θα είχε ήδη αποκωδικοποιηθεί κατά την ταπεινή μου γνώμη.)

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έτσι πιστεύω... Από την άλλη, έκατσε κι έγραψε ένα σωρό κείμενα, χωρίς να σημαίνουν τίποτα;

 

Όπως και να 'χει, και το μυστήριο έχει τη γοητεία του.

Link to comment
Share on other sites

... Και πάνω που το ανέφερες, μάλλον άλλαξαν τα πράγματα και κατέβηκε.

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ, μάλλον θα έπεσαν όλοι πάνω του και κάτι παίχτηκε.

 

Για δες τα σχόλια στο άρθρο που το κάνει review:

 

http://boingboing.net/2011/11/06/codex-seraphinianus-semi-licit-copy-of-a-semi-legendary-book-of-the-weird.html

 

Στο μεταξύ είναι πολύ ενδιαφερούσες οι ομοιότητες και με την ταινία κινούμενων σχεδίων:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ys8AkwMRvgo Fantastic Planet

 

Επίσης βρήκα την Ιταλική έκδοση στο ένα τρίτο της original τιμής στο Amazon εδώ: http://www.amazon.it/Codex-Seraphinianus-Luigi-Serafini/dp/8817013897/

 

Κι ένα άλλο ωραίο άρθρο για το βιβλίο: http://www.believermag.com/issues/200705/?read=article_taylor

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν ξέρω Ιταλικά!:rofl:

 

Εξαιρετικά ενδιαφέρον και αυτό εδώ από το οποίο ίσως να πήρε την ιδέα ο Serafini.

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικά ενδιαφέρον και αυτό εδώ από το οποίο ίσως να πήρε την ιδέα ο Serafini.

 

 

Ναι, νομίζω ότι είναι άμεσα επηρεασμένος από το "Voynich manuscript".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μόλις χθες μου το πήραν δώρο :woot_jump:

 

Παιδιά το βιβλίο είναι πραγματικά υπέροχο, τεράστιο με καταπληκτικό χαρτί (σαν πάπυρος ενα πράγμα) και φοβερή εικονογράφηση. Ό,τι και να πω είναι πραγματικά λίγο.

Πολύ λυπάμαι που φεύγω σήμερα και δεν θα μπορέσω να μείνω σπίτι να το ξεφυλλίζω την Πρωτοχρονιά

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..