Jump to content

Πώς πέθανε ο τελευταίος βλάκας μαθηματικός?


Orpheus
 Share

Recommended Posts

Λοιπόν, ορίστε η 'έμπνευσή' μου από το μεγαλειώδες αυτό 'ανέκδοτο'...

 

Είναι απλώς μια βλακειούλα που έκανα στην φάση του γλυκού γεράκου alla "Λεονάρντο", στο εξώφυλλο της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ...

 

Η απάντηση στο ηλίθιο επανατονίζω ανέκδοτο είναι κάτι σαν "χάθηκε στο Χάος... Τι ιδιοφυΐα!

 

 

Οι Μούσες μαζί σας,

-Ορφέας

post-181-1110799937_thumb.jpg

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου Ορφεα,

 

Η απαντιση δεν ειναι καθολου περιεργη. Αν ηταν καλος μαθηματικος οντος θα ειχε πνιγει στο χαος και στα διαφορα γυρο γυρο. Αμα ειδικα ειναι και στην γραμματικη των αρχαιων δεν τον κατηγορω...

 

Ανοιξε καμια φορα κανα βιβλιο μαθηματικων (κτθ) να δεις τι εχει μεσα...

(οχι για να μην μου λες εμενα για τα ποιηματα)

Edited by elminster
Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε Ελμ.,

 

Τόσο περίεργη όσο και αστεία, αν θες τη γνώμη μου...

(και συμφωνώ με την 'απεραντοσύνη του Χάους των μαθηματικών', εξ άλλου γι'αυτό το λένε και χάος...)

 

Σχόλια για το σκίτσο? (δεν είμαστε στο φόρουμ της φιλοσοφίας!)

Link to comment
Share on other sites

Ναι, Βασικα μοιαζει πολυ περιεργο με τον οργανισμο εκδοσεων διδακτικων βιβλιων απο κατω.

 

Οσο για τον μαθηματικο, Μοιαζει ποιο πολυ με φυσικο :lmao: :lmao:

 

Keep up the good work, και ξερω πως φτιαχνεις πολλα ασταια σκιτσα, γι αυτο ασε τα θλημενα ποιηματα και γελα λιγο περισσοτερο...

 

Μπραβο παντως για το σκιτσο, με τα διαφορα γυρο φενεται πολυ εξυπνο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και όσο σκέφτομαι την επανάσταση που έφερε η ανακάλυψη της επιστήμης του Χάους στα μαθηματικά....(πολύ παρεξηγημένο το Χάος, πιστέψτε με....)

 

Αυτό

Link to comment
Share on other sites

Paidia, mn leme kio,ti 8eloume etsi; Egw kamposa xrovia poumai stnv piatsa, dev exw suvavtnsei oute evav ma8nmatiko pou vavai blakac... Aln8eia lew ( :hmm: ). Oriste mac.

 

Oso gia to skitso sou Orfea, 8aprepe va plaisiwseic to xaraktnra oxi me tetoiec aplec grammoulec, alla me kava trendy fraktal. Etsi, gia vaxeic kieva logo parapavw va milac gia xaoc.

Edited by Vikar
Link to comment
Share on other sites

Vikar, lol, αγόρι μου, πως να το κάνει το fractal - γιατί ανορθόγραφο με λατινικούς χαρακτήρες, ρε συ (;!) - ο έρμος σα σκίτσο με το στυλό;

Link to comment
Share on other sites

Giati dev givetai; Ac eivai apla autoomoio, dev xalase o kosmoc. Meva xaraki ac poume, kavei kaveic 8aumata. Pou va piavei kai to xeri tou.

[...] το fractal - γιατί ανορθόγραφο με λατινικούς χαρακτήρες, ρε συ (;!) [...]

Dev bariesai twra... H aln8eia eivai pwc to "egrafa sta ellnvika" ekeivn tnv wra.

Link to comment
Share on other sites

Πώς πήγαινε εκείνο το ανέκδοτο με τους δράκους στα ΠΥΡ... Αναπαράγω αν και δεν το θυμάμαι καλά. Ελπίζω να μην το χαλάσω.

 

Μια ομάδα τυχοδιωκτών θέλει να αυξήσει την αποδοτικότητα των ερευνών και των περιπετειών της αναφορικά με τους δράκους. Εν ολίγοις, να μπορεί εκ των προτέρων να υπολογίσει στις αποστολές της πόσα θα είναι τα λεφτά, η κερδισμένη εμπειρία, η φήμη που θα αποκτήσει στο βασίλειο κι άλλα τέτοια όταν απαλλάσσει το βασίλειο από τη μάστιγα ενός συγκεκριμένου δράκου.

 

Για τον λόγο αυτό, και μετά από πολλές ζητήσεις, αποτείνεται στη συντεχνία μηχανικών του βασιλείου. 'Ά, για να μελετήσουμε το θέμα χρειαζόμαστε τρεις μήνες και 50.000 χρυσά για τα εργατικά, χώρια τα υλικά, νεκρούς δράκους κλπ'.

 

Μη έχοντας τόσα λεφτά στη διάθεσή τους, οι τυχοδιώκτες πηγαίνουν στη συντεχνία των φυσικών. 'Για τις έρευνες αυτές χρειαζόμαστε έναν μήνα και 15.000 χρυσά, συν τη συνεργασία με τους μαθηματικούς'.

 

Μη μπορώντας να δώσουν τόσα, και σκεπτόμενοι ότι οι μαθηματικοί ίσως να μπορούν να το κάνουν μόνοι τους, αποτείνονται σε αυτούς. 'Φυσικά, 500 χρυσά και περάστε αύριο το μεσημέρι', τους απαντούν. Ενθουσιασμένοι οι τυχοδιώκτες τους αναθέτουν την έρευνα.

 

Το επόμενο μεσημέρι, πράγματι πληρώνουν και λαμβάνουν έναν σφραγισμένο φάκελο. Τον ανοίγουν και περιέχει ένα μόνο γραμμένο φύλλο, πλήρες. 'Ωραία, συνοπτικό!', σκέφτονται, κι αρχίζουν να διαβάζουν.

 

'Έστω ότι υπάρχει κυλινδρικός δράκος...'

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση... Πας πρώτη λυκείου και γεννήθηκες το '87;;; (από περιέργεια καθαρά, γιατί μου φαίνεται πολύ αργά :Ρ)

Link to comment
Share on other sites

Εεε... Όχι.

Το σκίτσο δεν είναι ακριβώς current. Εξ άλλου (α) δίνω πανελλήνιες (τι αμελής lurker!) και (β) το βιβλίο αυτό είναι για όλο το Λύκειο, βασικά...

 

:p

 

Οι Μούσες μαζί σου,

-Ορφέας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..