Deimos Posted December 11, 2011 Share Posted December 11, 2011 Συζητώντας με τον DimitrisX έμαθα για αυτή την εμπνευσμένη γωνιά του φόρουμ! Οπότε θα ήθελα να συστήσω σε εσάς τους συγγραφείς του SFF ένα νεοσύστατο project που έχω ξεκινήσει για τη δημιουργία FanArt-Ficiton comics και να σας φέρω σε επαφή με καταπληκτικούς κομίστες. To Deimos Fanthology είναι μια gallery κοινότητα fan art έργων με σκοπό τη δημιουργία νέων κεφαλαίων στους αγαπημένους μας κόσμους. Δεν έχει καμία εμπορική δραστηριότητα και αυτό είναι το μεγαλύτερο προσόν της. Σας προσκαλώ λοιπόν να δείτε την εξαιρετική δουλειά που έχει ήδη αναρτηθεί από διάφορους καλλιτέχνες και να παντρέψετε το συγγραφικό ταλέντο σας με το εικαστικό δικό τους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisX Posted December 11, 2011 Share Posted December 11, 2011 Φανταστικοί καλλιτέχνες όλοι! Το ζήτημα είναι, όμως, ότι μου είναι αδύνατο να αξιολογήσω σωστά κάτι που δεν κατέχω, όπως είναι το σκίτσο. Όπως και να 'χει, πάντως, εύχομαι καλή επιτυχία και πολλές συμμετοχές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.