Jump to content

Deimos Fanthology


Deimos
 Share

Recommended Posts

Συζητώντας με τον DimitrisX έμαθα για αυτή την εμπνευσμένη γωνιά του φόρουμ! Οπότε θα ήθελα να συστήσω σε εσάς τους συγγραφείς του SFF ένα νεοσύστατο project που έχω ξεκινήσει για τη δημιουργία FanArt-Ficiton comics και να σας φέρω σε επαφή με καταπληκτικούς κομίστες.

 

To Deimos Fanthology είναι μια gallery κοινότητα fan art έργων με σκοπό τη δημιουργία νέων κεφαλαίων στους αγαπημένους μας κόσμους. Δεν έχει καμία εμπορική δραστηριότητα και αυτό είναι το μεγαλύτερο προσόν της.

 

Σας προσκαλώ λοιπόν να δείτε την εξαιρετική δουλειά που έχει ήδη αναρτηθεί από διάφορους καλλιτέχνες και να παντρέψετε το συγγραφικό ταλέντο σας με το εικαστικό δικό τους!

Link to comment
Share on other sites

Φανταστικοί καλλιτέχνες όλοι! Το ζήτημα είναι, όμως, ότι μου είναι αδύνατο να αξιολογήσω σωστά κάτι που δεν κατέχω, όπως είναι το σκίτσο.

Όπως και να 'χει, πάντως, εύχομαι καλή επιτυχία και πολλές συμμετοχές. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..