laas7 Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 (edited) Σκεφτηκα πως ειναι μεγαλη αμελεια να μην παρουσιαζονται σε καποιο τοπικ του φορουμ, οι αμετρητοι και εξαιρετικοι ποιητες της χωρας μας, οι σχολες που εκπροσωπουν, οπως και μερικα απο τα γνωστοτερα ποιηματα... οπως ο ''Ερωτοκριτος και η Αρετουσα", " Ερωφιλη", ποιηματα με λαικα μυθοπλαστικα και φανταστικα στοιχεια. Βρηκα καποια πολυ ενδιαφεροντα λινκ, ελπιζω πως θα σας αρεσουν ( Εγω παντως επωρωθην!) http://www.krassanakis.gr/erotocritos.htm http://el.wikipedia....%84%CE%BF%CF%82 Επισης παραθετω δημοτικα ποιηματα αναλογου υφος, τον "Ακριτα Διγενη" και "Το γιοφυρι της Αρτας", για να μην ξεχναμε την πλουσιοτατη λαικη παραδοση μας και πως οι ριζες του φανταστικου επους και των μυθων ειναι παναρχαιες (και αρα και της φανταστικης συγγραφης σε ολες τις εκφρασεις της). (Δεν εβαλα την Οδυσσεια και την Ιλιαδα γιατι αυτα ειναι αδυνατον να τα ξεχασουμε!) http://el.wikipedia....%84%CE%B1%CF%82 http://el.wikipedia....%84%CE%B1%CF%82 Edited February 29, 2012 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Εύγε για την ανάρτηση!!! Συμφωνώ ότι η λαϊκή παράδοση είναι από τις αρχαιότερες και τις πλουσιότερες. Είμαστε προικισμένοι σαν λαός! Όσο για το φανταστικό με λίγο σκέψη και μελέτη θα μπορούσε κανείς να πει ότι οι αρχαίοι ήταν μετρ στο είδος! (και μόνο οι μύθοι τους φτάνουν και περισσεύουν!) Αν σου άρεσε ο Διγενής Ακρίτας σίγουρα θα αγαπήσεις και τα 4 κυριότερα βυζαντινά μυθιστορήματα. 1. Λίβιστρος και Ροδάμνη 2.Βέλθανδρος και Χρυσάντζα 3. Φλώριος και Πλατζιαφλόρα 4. Ιμπέριος και Μαργαρώνα Τα λάτρεψα όταν τα διάβασα πρώτη φορά! Το απόλυτο μεσαιωνικό ανάγνωσμα! Τρέμε Tolkien!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted February 28, 2012 Author Share Posted February 28, 2012 (edited) πολυ χαιρομαι! Δεν τα ηξερα... θα τα ψαξω και θα αναρτησω και λινκ! Επισης βρηκα ενα ακομα ενδιαφερον λινκ με αναφορες στα δημοτικα τραγουδια-ποιηματα των Ποντιων. Για μενα ολα αυτα ειναι συνηθως μεγαλη εμπνευση... Αρχιζω και φανταζομαι ηρωες, κορασιδες, καστρα, περιπετειες και εμενα καπου εκει αναμεσα με το στυλο στο στομα να σκεφτομαι πως θα τα περιγραψω... http://www.iconspain...-08-20-07-22-14 Edited February 28, 2012 by laas7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Ο πόντος έχει μεγάλη παράδοση! που ανέφερες τα δημοτικά τραγούδια τους! Μεγάλη σχολή λογοτεχνίας για ποίηση μόνο είναι και οι Επτανήσιοι. Σολωμός και οι ακόλουθοι του στην σολωμικά επηρεασμένη ποίηση επίσης ο Κάλβος, ο Λασκαράτος και ο Βαλαωρίτης που στέκονται επάξια δίπλα στον εθνικό ποιητή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witch King of Angmar Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%81%CF%89%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%B7 Και ένα άρθρο για την Ερωφίλη,πιστεύω πως αξίζει να υπάρχει. Βέβαια μην ξεχνάμε και την ποίηση του Σολωμού που λόγω και της σχολής που ακολουθούσε υπήρχαν πολλά φανταστικά στοιχεία και παραθέτω τον Κρητικό που αν και ανήκει στον ρομαντισμό προσωπικά μου αρέσει αρκετά. http://users.sch.gr/symfo/sholio/kimena/solomos_kritikos.htm Και συγχαρητήρια για την ανάρτηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Βάλτε και κανένα αστεράκι βρε, αφού σας αρέσει το topic! Πάνω-πάνω, δεξιά, εκεί που λέει rate topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Βάλτε και κανένα αστεράκι βρε, αφού σας αρέσει το topic! Πάνω-πάνω, δεξιά, εκεί που λέει rate topic. βάλαμε και αστεράκια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted February 29, 2012 Author Share Posted February 29, 2012 Βρηκα ενα ενδιαφερον λινκ για την βυζαντινη λογοτεχνια και για τα μυθιστορηματα που ανεφερε ο Νargathrod τα οποια ειναι σε πολλα σημεια εμμετρα ποιηματα. http://www.ime.gr/projects/cooperations/byzantine_literature/gr/700/705ap1.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Βρηκα ενα ενδιαφερον λινκ για την βυζαντινη λογοτεχνια και για τα μυθιστορηματα που ανεφερε ο Νargathrod τα οποια ειναι σε πολλα σημεια εμμετρα ποιηματα. http://www.ime.gr/pr...700/705ap1.html πολύ καλό άρθρο! οι επιρροές που αναφέρει σε κάποια από τα μυθιστορήματα υπήρχαν κυρίως από την μεσαιωνική Ιταλία και την Αγία Ρωμαική αυτοκρατορία του Καρλομάγνου τους δυο γείτονες του Βυζαντινού κράτους στην δύση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.