Δημήτρης Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Η Rowena Morrill είναι Αμερικανίδα εικονογράφος γεννημένη το 1944. Η δουλειά της που τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από αυτή των ανδρών συναδέλφων της, έχει δημοσιευθεί σε διάφορες συλλογές: The Fantastic Art of Rowena, Imagine, Imagination, The Art of Rowena. Όπως επίσης και στις ανθολογίες Tomorrow and Beyond και Infinite Worlds. Στην Ελλάδα έχει γίνει γνωστή από αρκετά εξώφυλλα της Ωρόρας. Δείγματα της δουλειάς της υπάρχουν εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsathoggua Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Αξιόλογη καλλιτέχνης, την είχαν κατακλέψει οι Ωρόρες :-) Υπάρχει και αρκετό υλικό της που δεν μου αρέσει αλλά έτρωγα σταθερά κόλλημα με τους πίνακες της που χρησιμοποιούσαν ως εξώφυλλα οι ανθολογίες της Ωρόρα. Η ένσταση μου είναι πως φαίνεται υπερβολικά πως χρησιμοποιεί μοντέλα για να ποζάρουν για τους πίνακες της. Σε ό,τι με αφορά, αυτό υποβαθμίζει το τελικό αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 (edited) Και εγώ από τις Ωρόρες την έμαθα ώσπου πέτυχα μία μέρα ένα art book της στην Άγνωστη Καντάθ, μου άρεσε και το πήρα. ok, δεν την βαζω στην ίδια θέση με Frazetta και Vallejo, αλλά είναι και αυτή πολύ καλή. Για τα μοντέλα που ποζάρουν δεν το ήξερα, είχα την εντύπωση ότι όλοι λίγο- πολύ το κάνουν αυτό. Θέλεις να πεις ότι δεν σου αρέσει από την άποψη ότι δείχνει έλλειψη φαντασίας; Edited March 9, 2012 by Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsathoggua Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Και εγώ από τις Ωρόρες την έμαθα ώσπου πέτυχα μία μέρα ένα art book της στην Άγνωστη Καντάθ, μου άρεσε και το πήρα. ok, δεν την βαζω στην ίδια θέση με Frazetta και Vallejo, αλλά είναι και αυτή πολύ καλή. Για τα μοντέλα που ποζάρουν δεν το ήξερα, είχα την εντύπωση ότι όλοι λίγο- πολύ το κάνουν αυτό. Θέλεις να πεις ότι δεν σου αρέσει από την άποψη ότι δείχνει έλλειψη φαντασίας; Δημήτρη δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς τι είναι αυτό που με "χαλάει". Απλά, επειδή είναι φανερό πως χρησιμοποιεί μοντέλα για να ποζάρουν (πρέπει να έχουμε το ίδιο art book και μέσα σε αυτό η Rowena αναφέρεται συχνά σε αυτό το γεγονός), κάπως χάνουν οι πίνακες της την αίσθηση του εξωπραγματικού που για μένα είναι πολύ σημαντική. Ο Frazetta ζωγράφιζε από το κεφάλι του, χωρίς να χρησιμοποιεί μοντέλα και γι' αυτό είναι τόσο αλλόκοσμοι οι πίνακες του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 (edited) Έχω αυτή την συλλογή. Τώρα που το διευκρίνησες, καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Ισχύει αυτό που λες, αν και εμένα προσωπικά δεν με χαλάει. Το μόνο που με νοιάζει, είναι να μου αρέσουν οι εικόνες Από αυτές που έβαλα, μου αρέσει πιο πολύ η προτελευταία. Edited March 10, 2012 by Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsathoggua Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Tο ίδιο βιβλίο έχουμε. Από τις εικόνες που έβαλες, εγώ προτιμώ το εξώφυλλο των Ιστοριών μυστηρίου και τρόμου καθώς και την διπλανή της όπου ετοιμάζομαι να καταβροχθίσω το μωρό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 προτιμώ την διπλανή όπου ετοιμάζομαι να καταβροχθίσω το μωρό Α ναι, εσύ είσαι αυτός που πάει να φάει το ''πιπίνι''. Χαχα ούτε που το πρόσεξα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.