Jump to content

ARTHUR RACKHAM - Sci-fi/fantasy artists


Oberon
 Share

Recommended Posts

Ποιος είναι ο Arthur Rackham? ΟΚ, δεν είναι παρά ο ζωγράφος που έχει επιρεάσει τη ζωγραφική του φανταστικού σε όλο τον 20 αιώνα. Είναι ο ζωγράφος που έχει βρει τους περισσότερους μιμητές, ακόμα και σήμερα. Το στυλ του έχει καθορίσει ένα μεγάλο μέρος της μοντέρνας εκδοχής μεσαιωνικών και φανταστικών κόσμων, εικόνων, όντων, χαρακτήρων. Δεν είναι δε λίγοι και οι συγγραφείς που έχουν εμπνευστεί από τα έργα του Rackham, όπως ο Tolkien και ο C.S. Lewis.

O Rackham έχει εικονoγραφίσει δεκάδες βιβλία στη διάρκεια της ζωής του ως τα 1939, αρκετά από αυτά παιδικά, αλλά και ιστορικά και έπη με σημαντικότερο ίσως των οποίων το Δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν.

Παρακάτω θα δείτε κάμποσα από τα έργα του, και λινκια για sites με περισσότερα, όπως και ολόκληρα βιβλία, με το κείμενο και τις εικόνες του Rackham.

 

rackham8.jpg rackham09.jpgfair_helena_p.jpg ring23.jpg rackham9.jpgparrot.jpg

 

Οι παραπάνω εικόνες είναι από αριστερά προς τα δεξιά:

 

1. Undine and her wizard guard.

2. Από το Δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν

3. Η Ελένα από το Όνειρο μιας Νύχτας του Μεσοκαλόκαιρου

4. Από το Δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν

5. Ξωτικά στον κήπο του Κένσινγκτον

6. Από κάποιο παραμύθι.

 

Υπάρχουν δεκάδες σελίδες για το Rackham αλλά διάλεξα μερικές αρκετά ενδιαφέρουσες και πολύ "ζουμερές".

 

http://rackham.artpassions.net/rackham.html Γενική σελίδα με λινκς για πολλά έργα του, και με ένα λινκ για την Online version του Alice in Wonderland.

 

http://www.bpib.com/illustrat/rackham.htm Eξαιρετικό review του έργου του.

 

http://www.artpassions.net/rackham/wagner_ring.html Όλες οι εκπληκτικές εικόνες από το Δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν.

 

http://www.datadesignsb.com/art/rackham/rackham.html Γενικό site που έχει ένα λινκ για fonts βασισμένα στο στυλ του Rackham. Πολύ χρήσιμο για όσους από μας σχεδιάζουμε η ασχολούμαστε με γραφιστικά και φάνζινς.

 

http://onlinebooks.library.upenn.edu/webbi...ckham%2C+Arthur Kι άλλα βιβλία με πλήρες κείμενο και την εικονογράφηση του Rackham, μεταξύ αυτών και το Δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν.

Link to comment
Share on other sites

O Rackham είναι θεός. Όλοι οι Pre-Raphaelites είναι θεοί. Ζήτω το fantasy art!!! :thmbup:

Σ'ευχαριστώ για τα links.

Ζήτω τα μαλλιά!

Θα προσθέσω αργότερα links για ακόμα μερικά sites πάνω στους pre-raphaelites γενικά να δουν και άλλα έργα οι συνφορουμιαζόμενοι.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαρίστως να τα βάλεις. Μ'αρέσουν οι pre-raphaelites, ειδικά οι πιο "φάντασυ" όπως οι Hunt, Waterhouse, Millais κλπ. Βέβαια δεν ξέρω αν ο Rackham είναι Pre-raphaelite ακριβώς, από άποψη θεματολογίας κυρίως.

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Τυπικά δεν είναι όχι. :)

Απλά μ' αρέσει το ίδιο και τον έχω μαζί με αυτούς! :p

Link to comment
Share on other sites

Πολύ folkloric και παραμυθένιο στυλ, όπως ακριβώς το προτιμώ :)

Επίσης φαίνονται απείρως ζωντανά, σα να κινούνται. Ειδικά στην 4η εικόνα, το δέντρο μοιάζει στοιχειωμένο και ζωντανό!

 

Πάντως ομολογώ ότι δεν τον ήξερα :/

Καλύτερα, γιατι θα έχω να ασχοληθώ με κάτι μέχρι να ξημερώσει:p

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι Μελδόκιε, ένα χαρακτηριστικό του Rackham που μ'αρέσει πολύ, είναι αυτή η ρευστή κίνηση που δίνει ακόμα και σε ακίνητα αντικείμενα, μια κίνηση που φαίνεται και σε κάθε λεπτομέρεια και κάνει τα έργα του τόσο πολύ "ζωντανά". Σαν να έχουν μια δική τους πνοή ζωής!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..