Μιχάλης Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 (edited) Σ'αυτό το τόπικ θα μπορεί κάποιος να ζητάει πληροφορίες,γνώμες κ.α. για διάφορα βιβλία και όποιος τα έχει διαβάσει μπορεί να απαντάει.!!! Εγώ ενδιαφέρομαι για: Ο Φύλακας - Sarah Langan τη σειρά της Γαιοθάλασσας - Ursula Le Guin Edited March 31, 2012 by Μιχάλης S.K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 (edited) Για Le Guin και Γαιοθάλασσα δες εδώ Edited March 30, 2012 by Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μιχάλης Posted July 23, 2012 Author Share Posted July 23, 2012 (edited) Ανάμεσα στο Ντούμα Κη, το Νεκροταφίο ζώων του Κινγκ και στο Κερασφόρος του Χιλλ, ποιο μου προτείνεται; Edited July 23, 2012 by Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Ανάμεσα στο Ντούμα Κη, το Νεκροταφίο ζώων του Κινγκ και στο Κερασφόρος του Χιλλ, ποιο μου προτείνεται; Δυσκολη προταση..με δυσκολια κατατασσω ως εξης.. Νεκροταφιο Ζωων, Κερασφορος, Ντουμα κη..Αν και η πρωτια παιζετε αναμεσα σε αυτα τα δυο..ειναι ξεκαθαρα θεμα γουστου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μιχάλης Posted September 15, 2012 Author Share Posted September 15, 2012 Είχα σκοπό να πάρω το Νεκροταφίο ζώων και τον Κερασφόρο, αλλά είναι εξαντλημένο.Πήρα μόνο το Νεκροταφίο ζώων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Είχα σκοπό να πάρω το Νεκροταφίο ζώων και τον Κερασφόρο, αλλά είναι εξαντλημένο.Πήρα μόνο το Νεκροταφίο ζώων. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το Κερασφορος ειναι το καλυτερο μεχρι τωρα του Χιλ..Το Νεκροταφιο Ζωων ειναι κλασσικος Κινγκ σε πολυ μεγαλες στιγμες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregacm Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 (edited) Δεν εχω διαβασει ποτε Wilbur Smith και σημερα ειδα σε ενα περιπτερο το Μουσωνας με 8,50 ευρω. Με ενα γρηγορο ψαξιμο, ειδα οτι η καλυτερη τιμη ηταν γυρω στα 13 ευρω. Ειναι καλο, να το τσιμπησω; Edited August 1, 2013 by gregacm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 (edited) Το έχω αλλά δεν το έχω διαβάσει για να μπορώ να έχω άποψη. Με τέτοια τιμή πάντως αν ήμουν στην θέση σου δεν θα το πολυσκεφτόμουν. Να ξέρεις όμως ότι παίζει το ενδεχόμενο το βιβλίο να είναι μέρος σειράς. Δηλαδή τα βιβλία του Wilbur Smith ναι μεν είναι αυτοτελή, αλλά εντάσσονται και σε κάποιες άτυπες σειρές που αν διαβαστούν ως μέρος αυτών, μάλλον θα αρέσουν και περισσότερο. Edited August 1, 2013 by Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregacm Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Ναι, το ειδα στην περιληψη οτι αποτελει μερος σειρας, αλλα ξεχασα να το αναφερω. Ισως το αγορασω αυριο το πρωι! Αφου ειναι αυτοτελης ιστορια, δε νομιζω να εχω προβλημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregacm Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Το πηρα τελικα και μαλιστα οχι 8,5 ευρω αλλα 5,5, αφου ειχα δει λαθος την τιμη την πρωτη φορα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reigninblood Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Απο Wilbur Smith διάβασα μόνο τον "έβδομο πάπυρο" (9/10) και μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις σαν συγγραφέας. Οπότε ας έχεις άλλη μια γνώμη, απο το τίποτα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μιχάλης Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 (edited) Poio moy proteinetai apo ta parakatw: ΟΙ ΞΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ - Jack Ketchum ΝΕΚΡΗ ΣΑΙΖΟΝ - Jack Ketchum ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ - Jack Ketchum, Laymon Richard, Edward Lee Oi gynaikes me ta maura - Edward Lee Christine - Stephen King h kapoio kalo tou Masterton ektos tou Paria, to Arxontas tou Pseudous kai to Manitou sry gia ta greeklish. Edited March 14, 2014 by Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Poio moy proteinetai apo ta parakatw: ΟΙ ΞΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ - Jack Ketchum ΝΕΚΡΗ ΣΑΙΖΟΝ - Jack Ketchum ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ - Jack Ketchum, Laymon Richard, Edward Lee Oi gynaikes me ta maura - Edward Lee Christine - Stephen King h kapoio kalo tou Masterton ektos tou Paria, to Arxontas tou Pseudous kai to Manitou sry gia ta greeklish. Σίγουρα Γυναίκες με τα Μαύρα και Νεκρή Σαιζόν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.