Balidor Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 (edited) Afta einai me ligi (polu) oreksi... ligo molubi.... kai ... ... einai ena deigma apo to ka8e eidos pou zwgrafizw 8elw tin gnwmi sas.. opoia ki an einai auti !!! Kapote ama ma8w 8a ta kanw mia bolta apo photoshop !!! ena triantafulo aplo Ti na pw Neon Genesis Evangeloin (Anime) Samurai X (anime) O Vegita ... Dragonball Z apo tous ICED EARTH to theme o agapitos mou Logan (X-Men) Apo mia askisi mia kopela Edited March 20, 2005 by Balidor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Τα σχέδιά σου Balidor, είναι πολύ καλά και πολύ χαίρομαι που αποφάσισες να τα μοιραστείς μαζί μας. Παρ'όλο που δεν είναι όλα μανγκα, έχεις μια προδιάθεση προς αυτό το στυλ και θα έλεγα και μια μάλλον ενστικτώδη κατανόηση του Ιαπωνικού καρτούν ειδικά και των κόμικς γενικά. Μάλιστα κρίνοντας από την καθαρότητα στις γραμμές, την άνετη ροή, και την έλλειψη διακεκομένων γραμμών ειδικά στο σχέδιο από το Samurai X, θα τολμούσα να πω πως έχει ιδιαίτερη κλίση και πως αν συνεχίσεις θα εξελιχτείς γρήγορα, πάρα πολύ γρήγορα. Επίσης, έχεις μια ευελιξία και δε φοβάσαι να δοκιμάσεις και να πειραματιστείς, όπως ας πούμε στο πιο realistic στυλ του Wolverine, στα hardware από το NGE, και στο καθαρά φάντασυ σχέδιο. Αυτό είναι ένα σούπερ-ατού. Το θέμα βέβαια είναι να κάνεις πολλά σχέδια ώστε να εξελίξεις περισσότερο την ανατομία, ειδικά την ρεαλιστική, και τις λεπτομέρειες στα πρόσωπα κλπ, και να τελειοποιήσεις ακόμα περισσότερο το στυλ σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 Koit, an 8a ekselix8w den kserw... (autodidaktos eimai) !!! Alla exw ena problima idiaitera sta swmata (gi auto kanw pio polu proswpa)... , an kai 8a i8ela na ma8w na ta kanw ena Illlustration me Photoshop !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Ariakas Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Para polu wraia sxedia sou Balidor! M'aresoun para polu! Ta moluvia me porwnoun! Eidika o Kenshin sou einai SUPERB! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.