Jump to content

BALIDOR'S ART...


Balidor
 Share

Recommended Posts

Afta einai me ligi (polu) oreksi... ligo molubi.... kai ... :sorcerer: ... einai ena deigma apo to ka8e eidos pou zwgrafizw :)

 

8elw tin gnwmi sas.. opoia ki an einai auti !!!

 

Kapote ama ma8w 8a ta kanw mia bolta apo photoshop !!!

 

post-189-1111360832_thumb.jpg ena triantafulo aplo :wub:

post-189-1111360885_thumb.jpg Ti na pw Neon Genesis Evangeloin (Anime)

post-189-1111360966_thumb.jpg Samurai X (anime)

post-189-1111361158_thumb.jpg O Vegita ... Dragonball Z

post-189-1111361035_thumb.jpg :devil2: apo tous ICED EARTH to theme

post-189-1111361196_thumb.jpg o agapitos mou Logan (X-Men)

post-189-1111361282_thumb.jpg Apo mia askisi mia kopela :)

Edited by Balidor
Link to comment
Share on other sites

Τα σχέδιά σου Balidor, είναι πολύ καλά και πολύ χαίρομαι που αποφάσισες να τα μοιραστείς μαζί μας. Παρ'όλο που δεν είναι όλα μανγκα, έχεις μια προδιάθεση προς αυτό το στυλ και θα έλεγα και μια μάλλον ενστικτώδη κατανόηση του Ιαπωνικού καρτούν ειδικά και των κόμικς γενικά. Μάλιστα κρίνοντας από την καθαρότητα στις γραμμές, την άνετη ροή, και την έλλειψη διακεκομένων γραμμών ειδικά στο σχέδιο από το Samurai X, θα τολμούσα να πω πως έχει ιδιαίτερη κλίση και πως αν συνεχίσεις θα εξελιχτείς γρήγορα, πάρα πολύ γρήγορα.

Επίσης, έχεις μια ευελιξία και δε φοβάσαι να δοκιμάσεις και να πειραματιστείς, όπως ας πούμε στο πιο realistic στυλ του Wolverine, στα hardware από το NGE, και στο καθαρά φάντασυ σχέδιο. Αυτό είναι ένα σούπερ-ατού. Το θέμα βέβαια είναι να κάνεις πολλά σχέδια ώστε να εξελίξεις περισσότερο την ανατομία, ειδικά την ρεαλιστική, και τις λεπτομέρειες στα πρόσωπα κλπ, και να τελειοποιήσεις ακόμα περισσότερο το στυλ σου!

Link to comment
Share on other sites

Koit, an 8a ekselix8w den kserw... (autodidaktos eimai) !!! :D

Alla exw ena problima idiaitera sta swmata (gi auto kanw pio polu proswpa)... :( , an kai 8a i8ela na ma8w na ta kanw ena Illlustration me Photoshop :) !!!

Link to comment
Share on other sites

Para polu wraia sxedia sou Balidor! M'aresoun para polu! Ta moluvia me porwnoun! :D

 

Eidika o Kenshin sou einai SUPERB!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..