Jump to content

Seaquest (1993-1996)


takisdk
 Share

Recommended Posts

07433711429808558604.jpg

 

Created by

Rockne S. O'Bannon

 

Starring

Roy Scheider

Jonathan Brandis

Stephanie Beacham

Don Franklin

Michael Ironside

Ted Raimi

Peter DeLuise

Michael DeLuise

 

Music by

John Debney

 

No. of seasons 3

No. of episodes 58

Running time 45 minutes per episode

 

Original run

September 12, 1993 - June 9, 1996

 

The 21st century: mankind has colonized the last unexplored region on Earth; the ocean. As captain of the seaQuest and its crew, we are its guardians, for beneath the surface lies the future...

- captain Nathan Bridger.

 

Βρισκόμαστε στο 2018. Η ανθρωπότητα έχει εξαντλήσει τους φυσικούς πόρους της Γης και έχει στραφεί πλέον προς την θάλασσα. Εκατοντάδες αποικίες έχουν φτιαχτεί στον βυθό των ωκεανών ενώ οι αψιμαχίες μεταξύ των χωρών καθώς και διάφορων συνομοσπονδιών είτε πολιτικών είτε εμπορικών βρίσκονται καθημερινά στο προσκήνιο. Το SeaQuest είναι ένα υπερσύγχρονο υποβρύχιο που δρα υπό τον έλεγχο του UEO, κάτι σαν τον Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών, μιας συμμαχίας όλων των μελών-κρατών. Αποστολή του να διασφαλίσει την ειρήνη, να προστατέψει τα μέλη από εξωτερικούς κινδύνους καθώς και να εξερευνήσει τον βυθό. Η ειρήνη όμως για να διασφαλιστεί θα πρέπει άλλοτε να επιβληθεί με την δύναμη των όπλων και άλλοτε να δημιουργηθεί με την διπλωματία και την κατανόηση. Αυτό είναι ένα από τα διλήμματα που απασχολούν τον κυβερνήτη του SeaQuest, Nathan Bridger (Roy Scheider)...

 

39532774286542108869.jpg

 

To SeaQuest DSV είναι μια καταπληκτική τηλεοπτική σειρά επιστημονικής φαντασίας που άφησε εποχή και απέκτησε φανατικούς οπαδούς ανά τον κόσμο. Δημιουργήθηκε από τον Rockne S. O'Bannon (πασίγνωστο στους κύκλους του sci-fi και για το Farscape) το 1993 και διήρκησε 3 σεζόν και 58 επεισόδια εώς και το 1996. Αρχικά προβλήθηκε στο NBC ενώ στην τρίτη και τελευταία σεζόν του μετονομάστηκε σε SeaQuest 2032. Η σειρά διαδραματίζεται στο εγγύς μέλλον και πρόκειται για ένα μίγμα επιστημονικής αλήθειας, δραματικών σεναρίων και επιστημονικής φαντασίας ενώ αργότερα ήρθαν και επεισόδια κάθε λογής με ήρωες είτε αρχαίους ολύμπιους θεούς είτε προιστορικά υποθαλάσσια τέρατα. Ενώ η πρώτη σεζόν είχε σαν θέμα την εξερεύνηση και την διασφάλιση της ειρήνης, η δεύτερη εξελίχθηκε σταδιακά σε παιδική εκπομπή με τεράστια φυτά και χταπόδια και το τέρας της εβδομάδας να κυνηγάει το SeaQuest. H τρίτη σεζόν απέκτησε μιλιταριστικό χαρακτήρα και πιο σκοτεινά σενάρια αλλά ήταν πια αργά. Πρωταγωνιστής ο μεγάλος Roy Scheider για τις δύο πρώτες σεζόν και για ελάχιστα επεισόδια στην τρίτη, η Stephanie Beacham, ο Jonathan Brandis ως το παιδί-κουμπί-ιδιοφυία Lucas Wolenczak (μάγκας-κλώνος του Wesley Crusher)και ο scanner φίλος μας Michael Ironside σε ρόλο είμαι-γυμνός-με-ένα-ρόπαλο στην τρίτη σεζόν. Μην ξεχάσω και το αγαπημένο μας δελφίνι, τον Δαρβίνο. Βέβαια όλα τα λεφτά είναι ο Ted Raimi που oι παλιότεροι αγαπήσαμε ως Henrietta από το Evil Dead και τα αδέρφια του Jump Street, Peter DeLuise και Michael DeLuise. Φυσικά δεν έλλειψαν και οι ατέλειωτοι guest stars με κορυφαία ονόματα αυτά των Charlton Heston, William Shatner, Yaphet Kotto, David McCallum, Mark Hamill και Michael York. Με αξιόλογο cast λοιπόν, καταπληκτικά ειδικά εφέ, ενδιαφέροντα και πρωτότυπα σενάρια στην αρχή τουλάχιστον και τον Steven Spielberg παραγωγό, η σειρά είχε εξασφαλισμένη την επιτυχία. Ελα όμως οι συνεχείς κόντρες του καναλιού με τους παραγωγούς, οι αλλαγές στους ηθοποιούς και τα σενάρια που άρχισαν να παίρνουν την κατιούσα στην δεύτερη σεζόν, οδήγησαν στην ακύρωση της σειράς μόλις μετά από 13 επεισόδια στην 3η σεζόν. Oπως και να'χει πάντως μιλάμε για μια εξαιρετική sci-fi underwater σειρά που μας συνόδεψε μέσα στην δεκαετία του 90' και στο σύνολο της ήταν τόσο ενδιαφέρουσα όσο και νοσταλγική. Με μια παρέα φίλων αποφασίσαμε να την μεταφράσουμε και να την προσφέρουμε σε όλους τους λάτρεις της επιστημονικής φαντασίας. Οσοι από εσάς ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε, επικοινωνείστε μαζί μου. Ελπίζω να την απολαύσετε.

takisdk

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Seaquest (1993-1996)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..