aScannerDarkly Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 (edited) Το δεξί του πόδι ήταν πια παράλυτο, ενώ ήταν αναγκασμένος να κυκλοφορεί παντού, κάθε εποχή, ντυμένος μέχρι το λαιμό και γαντοφορεμένος, για να κρύβει τα φριχτά σημάδια που είχε αφήσει η ασθένεια στο δέρμα και στα νύχια του. Τα μαλλιά του είχαν πέσει και δεν ήξερε αν θα ξαναέβγαιναν ποτέ. Είχε όμως επιβιώσει. Μετά από μήνες συνεχών εμετών, αιμοπτύσεων, εξαντλητικής διάρροιας και βασανιστικών συσπάσεων των μυών, μήνες κατά τους οποίους ο νους του βρισκόταν κάπου αλλού, σ' ένα μέρος γεμάτο μονάχα με σύννεφα και πόνο, τα είχε καταφέρει. Ήξερε ποιος του το είχε κάνει αυτό, και ήξερε γιατί. Τώρα έμενε να ανακαλύψει πού είχε εξαφανιστεί. Αν τα κατάφερνε, οι πόνοι κι η αναπηρία του δε θα είχαν πια σημασία. Ένα πράγμα είχε στο μυαλό του, κι αυτό δεν ήταν η εκδίκηση. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Πρέπει να χρησιμοποιήσετε την παραπάνω εισαγωγή, για να γράψετε μια ιστορία έως 3500 λέξεις, ως το Σάββατο, 18/08/2012. Η ιστορία μπορεί να ανήκει σε οποιοδήποτε υποείδος του φανταστικού. Καλή επιτυχία. Edited August 20, 2012 by aScannerDarkly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Oh, groovy! Thank you! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Πώς γίνεται τώρα και βρήκα τίτλο πριν σκεφτώ καν μια ιστορία; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Ό,τι σκέφτεσαι, καλό είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 χμ... Το "ως το Σάββατο, 18/08/2012" είναι πιο τρομακτικό από όσα έπαθε ο τύπος... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted August 12, 2012 Author Share Posted August 12, 2012 χμ... Το "ως το Σάββατο, 18/08/2012" είναι πιο τρομακτικό από όσα έπαθε ο τύπος... Ξέρεις ποιος το έκανε αυτό, και ξέρεις γιατί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Μόλις τώρα πρόσεξα ότι γράφεις: "κι αυτό δεν ήταν η εκδίκηση" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Μόλις τώρα πρόσεξα ότι γράφεις: "κι αυτό δεν ήταν η εκδίκηση" Αυτό ακριβώς είναι η εκδίκηση: ότι "δεν ήταν η εκδίκηση"! Νομίζω ότι δίνω ιδέες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Το πρώτο χιλιάρικο έχει μπει στο τσεπάκι... Βέβαια, χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα, αλλά ελπίζω μέχρι το τέλος να ξεδιαλυθεί το κουβάρι :Ρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Guys το βλέπω να χρειάζομαι και την Κυριακή για να τελειώσω. (Μάλλον) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Εισαγωγή που...με δελεάζει. Προλαβαίνω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted August 14, 2012 Author Share Posted August 14, 2012 Εντάξει, δε θα τα χαλάσουμε αν πάει μέχρι την Κυριακή. Βρε Χρήστο, πριν δούμε το θέμα δηλώνουμε συμμετοχή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Τι κάνουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Γράφουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Κάτι γίνεται, αν και δεν μπορώ να πω τίποτα για το αποτέλεσμα... Από την ψυχολογική πίεση έπαθα λουμπάγκο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 1000 λέξεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted August 16, 2012 Author Share Posted August 16, 2012 Κάτι γίνεται, αν και δεν μπορώ να πω τίποτα για το αποτέλεσμα... Από την ψυχολογική πίεση έπαθα λουμπάγκο! Τι διάολο, τόσο καλός είμαι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Τι διάολο, τόσο καλός είμαι; Τόσο μοχθηρός θα έλεγα... Λοιπόν... Παρά το λουμπάγκο κατάφερα να ολοκληρώσω την ιστορία μου. Δυστυχώς ξεπέρασα κατά 400 λέξεις το όριο. Να το αφήσω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Μην κάνεις έτσι ρε Άλεξ. Δεν είναι και καμιά εμπνευσάρα. Ακριβώς γι' αυτό όμως, προσπάθησα να την κάνω λίγο πιο ζωντανή κι έτσι μου βγήκε λίγο μεγαλύτερη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 sci-fi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Τι άλλο θα έγραφε ο Σταμάτης, δηλαδή; :Ρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Τι άλλο θα έγραφε ο Σταμάτης, δηλαδή; :Ρ Καρφάρααα!!! Ε, ναι λοιπόν! SciFi! Χρμφ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Χριστίνα εσύ φάντασυ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Shock of shocks! (Ε, ναι, κλασικά πράματς, Άλεξ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by Nirgal,
Νικήτρια ιστορία στο Write off #66
Recommended by Φάντασμα
0 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.