abuno Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Το Fantasyn είναι ένα comic-zine με ιστορίες κυρίως ηρωικής φαντασίας αλλά και εμπνευσμένες από τοπικές παραδόσεις. Την όλη επιμέλεια, εικονογράφηση και διήγηση έχουν αναλάβει δυο καλλιτέχνες, που είναι και οι δημιουργοί της όλης προσπάθειας. Ο Άγγελος Παπουτσής (κατά φόρουμ, Lot),τον οποίο γνωρίζω και προσωπικά και ο Δημήτρης Λαγός. Μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει 3 τεύχη. Το 1ο τον Ιούνιο του 2011 όπου και η ονομασία ήταν: Fantazine Το 2ο τον Φλεβάρη του 2012, όπου το όνομα άλλαξε σε: Fantasyn Και το 3ο τεύχος που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2012 Η σελίδα του στο Facebook είναι η εξής: https://www.facebook.com/Fantasyncomic και αυτό είναι ένα e-mail επικοινωνίας. dargotel@gmail.com. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Πολύ όμορφα εξώφυλλα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Πολύ ωραία δουλειά δείχνει! Πού είναι διαθέσιμο; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 Πολύ ωραία δουλειά δείχνει! Πού είναι διαθέσιμο; Στείλε e mail αν θέλεις ή μύνηνα στο fb στους εκδότες. Και τα δυο τα έχω αναρτήσει στο αρχικό ποστ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Τα είχα πετύχει τα παιδιά πέρσυ στο comicdom και μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον το Zine (και ας μην το πήρα τελικά) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lot Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Ευχαριστούμε πολύ Abuno για την παρουσιαση! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted July 9, 2013 Author Share Posted July 9, 2013 Fantasyn #4 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pixie Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Τα πέτυχα τα παιδιά στο φετινό comicdom. Είχα αγοράσει ένα σωρό κομιξ και ήμουν έτοιμη να φύγω όταν πέφτει το μάτι μου στο Fantasyn και κολλάω. Τους λέω " Δεν μπορώ να φύγω, αν δεν μαθω την Ιστορία της Γριάς" (στο 4ο τεύχος). Πράγματι, το αγοράσα και είναι πάρα πολυ ωραιο. Τόσο τα σχέδια όσο και οι υποθέσεις που βασίζονται στις ελληνικές λαικές παραδόσεις, με καλικαντζαρους και παγανά. Τα παιδια έχουν πολύ ταλέντο. Στην αφιέρωση του, ο Αγγελος Παπουτσής μου έχει γράψει : "Η πραγματικότητα σε σχέση με τη φαντασία δεν έχει λογική". Ζήλεια, ζήλεια!! :p 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Kαι να πω ότι πρόσφατα που ήμουν στο Πάρε-Δώσε στη Θεσσαλονίκη, ο τύπος άρχισε να με μιλάει γι' αυτό όταν με είδε να ενδιαφέρομαι για φάνταζυ! Δυστυχώς δεν το βρήκα πουθενά, αλλά δεν είχα και πολύ χρόνο για ψάξιμο στη διάθεσή μου, δύο μέρες μόνο έμεινα στην πόλη. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.