Jump to content

Μεταφρασμένα SFF Βιβλία για το 2013


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Δύσκολο το 2012, παρ'όλα αυτά μεταφράστηκαν κάποια πολύ καλά βιβλία του φανταστικού, όπως:

 

-Στίβεν Κινγκ - Σκοτάδι βαθύ, δίχως άστρα (Bell)

-Στίβεν Κινγκ - Ο άνεμος μέσα από την κλειδαρότρυπα (Bell)

-Ισαάκ Μάριον - Θερμά σώματα (Λιβάνης)

-Γκράχαμ Χάνκοκ - Παράλληλα πεπρωμένα (Λιβάνη)

-Πολ Χόφμαν - Τα τέσσερα τελευταία σπαθιά (Διόπτρα)

-Άιρα Λέβιν - Το μωρό της Ρόζμαρι (Anubis)

-Τζέιμς Ντάσνερ - Θεραπεία (Πλατύπους)

-Πάτρικ Ρόθφας - Το όνομα του ανέμου (Anubis)

-Ισαάκ Ασίμοφ - Θεμέλιο (Anubis)

-Ισαάκ Ασίμοφ - Θεμέλιο και Αυτοκρατορία (Anubis)

-Μαξ Μπάρι - Ο άνθρωπος μηχανή (Καστανιώτης)

-Όουεν Κόλφερ - Και κάτι ακόμα... (Φανταστικός Κόσμος)

-Κρίστοφερ Παολίνι - Η κληρονομιά (Πατάκης)

- Αλεξέι Πέχοφ - Κυνηγός σκιών (Λιβάνης)

-Σεθ Γκράχαμ-Σμιθ - Αβραάμ Λίνκολν: Κυνηγός βρικολάκων (Πλατύπους)

-Ρέι Μπράντμπερι - Φαρενάιτ 451 (Άγρα)

-Στίβεν Κινγκ - 22/11/63 (Bell)

-Τζάστιν Κρόνιν - Το πέρασμα (Λιβάνης)

-Ντμίτρι Γκλουχόφσκι - Metro 2034 (Καστανιώτης)

-Πάολο Μπακιγκαλούπι - Το κουρδιστό κορίτσι (Σελήνη)

-Γουίλιαμ Πίτερ Μπλέιτι - Ο εξορκιστής (Anubis)

-Έρνεστ Κλαιν - Αν είσαι έτοιμος, πάτα Enter (Πατάκης)

-Πάτρικ Νες - Το τέρας έρχεται (Πατάκης)

-Ντελ Τόρο/Χόγκαν - Η αιώνια νύχτα (Λιβάνης)

-Ματ Χέιγκ - Ράντλεϋ (Πατάκης)

 

Και άλλα πολλά φυσικά...

 

Για να δούμε τι εκπλήξεις μας ετοιμάζουν φέτος οι εκδοτικοί οίκοι...

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

0004209_195.jpeg

 

Ο δεκαπεντάχρονος Γουίλο ζει στο γυμνό και αφιλόξενο τοπίο μιας νέας εποχής παγετώνων, σε ένα μέλλον που φαντάζει εφιαλτικά κοντινό. Πάνω στις χιονισμένες βουνοπλαγιές στήνει παγίδες για να πιάνει λαγούς και να συντηρεί τους δικούς του, που έχουν επιλέξει να ζουν "αδέσποτοι" στο βουνό, παρά να υποκύψουν στην καταπίεση της κυβέρνησης. Όταν μια μέρα γυρίζει σπίτι του, ανακαλύπτει ότι ολόκληρη η οικογένειά του έχει εξαφανιστεί. Και ύστερα από μία νύχτα ολομόναχος στο άδειο σπίτι, καταλαβαίνει ότι δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω. Μόνος και αντιμέτωπος με πολλούς κινδύνους, ο Γουίλο φορτώνει το έλκηθρό του και ξεκινάει για ένα τρομακτικό ταξίδι μέσα στο χιόνι: ένα ταξίδι επιβίωσης, περιπέτειας, φιλίας και αυτογνωσίας - με μοναδικό οδηγό το πνεύμα του σκύλου που ζει μέσα στο μυαλό του.

 

Τίτλος: Μετά το χιόνι (After The Snow)

Συγγραφέας: Sophie D. Crockett

Εκδόσεις: Μεταίχμιο

Μεταφράστρια: Βούλα Αυγουστίνου

Σελίδες: 368

Τιμή: 13,30-10%=11,97 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

836D5DC8B7935C8B8F4DECE11190D268.jpg

 

Ο δεκαπεντάχρονος Γουίλο ζει στο γυμνό και αφιλόξενο τοπίο μιας νέας εποχής παγετώνων, σε ένα μέλλον που φαντάζει εφιαλτικά κοντινό. Πάνω στις χιονισμένες βουνοπλαγιές στήνει παγίδες για να πιάνει λαγούς και να συντηρεί τους δικούς του, που έχουν επιλέξει να ζουν "αδέσποτοι" στο βουνό, παρά να υποκύψουν στην καταπίεση της κυβέρνησης. Όταν μια μέρα γυρίζει σπίτι του, ανακαλύπτει ότι ολόκληρη η οικογένειά του έχει εξαφανιστεί. Και ύστερα από μία νύχτα ολομόναχος στο άδειο σπίτι, καταλαβαίνει ότι δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω. Μόνος και αντιμέτωπος με πολλούς κινδύνους, ο Γουίλο φορτώνει το έλκηθρό του και ξεκινάει για ένα τρομακτικό ταξίδι μέσα στο χιόνι: ένα ταξίδι επιβίωσης, περιπέτειας, φιλίας και αυτογνωσίας - με μοναδικό οδηγό το πνεύμα του σκύλου που ζει μέσα στο μυαλό του.

 

Τίτλος: Μετά το χιόνι (After The Snow)

Συγγραφέας: Sophie D. Crockett

Εκδόσεις: Μεταίχμιο

Μεταφράστρια: Βούλα Αυγουστίνου

Σελίδες: 368

Τιμή: 13,30-10%=11,97 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Εχει χαμηλη βαθμολογια στο Goodreads, 3.08 στα 5 αστερια, πραγμα σπανιο γιατι συνηθως εκει βαθμολογουν βιβλια που τους αρεσουν και ετσι μπαινουν στον κοπο να γραψουν και ενα review.

Link to comment
Share on other sites

836D5DC8B7935C8B8F4DECE11190D268.jpg

 

Ο δεκαπεντάχρονος Γουίλο ζει στο γυμνό και αφιλόξενο τοπίο μιας νέας εποχής παγετώνων, σε ένα μέλλον που φαντάζει εφιαλτικά κοντινό. Πάνω στις χιονισμένες βουνοπλαγιές στήνει παγίδες για να πιάνει λαγούς και να συντηρεί τους δικούς του, που έχουν επιλέξει να ζουν "αδέσποτοι" στο βουνό, παρά να υποκύψουν στην καταπίεση της κυβέρνησης. Όταν μια μέρα γυρίζει σπίτι του, ανακαλύπτει ότι ολόκληρη η οικογένειά του έχει εξαφανιστεί. Και ύστερα από μία νύχτα ολομόναχος στο άδειο σπίτι, καταλαβαίνει ότι δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω. Μόνος και αντιμέτωπος με πολλούς κινδύνους, ο Γουίλο φορτώνει το έλκηθρό του και ξεκινάει για ένα τρομακτικό ταξίδι μέσα στο χιόνι: ένα ταξίδι επιβίωσης, περιπέτειας, φιλίας και αυτογνωσίας - με μοναδικό οδηγό το πνεύμα του σκύλου που ζει μέσα στο μυαλό του.

 

Τίτλος: Μετά το χιόνι (After The Snow)

Συγγραφέας: Sophie D. Crockett

Εκδόσεις: Μεταίχμιο

Μεταφράστρια: Βούλα Αυγουστίνου

Σελίδες: 368

Τιμή: 13,30-10%=11,97 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Εχει χαμηλη βαθμολογια στο Goodreads, 3.08 στα 5 αστερια, πραγμα σπανιο γιατι συνηθως εκει βαθμολογουν βιβλια που τους αρεσουν και ετσι μπαινουν στον κοπο να γραψουν και ενα review.

 

Το ξέρω, αλλά το ίδιο χαμηλή βαθμολογία έχει το Οι Χίλιοι του Guilfoile (2.94 στα 5 με 350 αξιολογήσεις!) που διάβασα πέρυσι το καλοκαίρι, αλλά εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ και του έβαλα 4 αστεράκια. Το συγκεκριμένο βιβλίο μάλλον θα το αγοράσω γιατί μου φαίνεται έτσι και αλλιώς ενδιαφέρον και ακριβό πολύ δεν είναι.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Cover%20Final%20Empire%20A%20Print.jpg

 

Α' Τόμος

 

 

ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΧΕΙ ΗΤΤΗΘΕΙ. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ...

Έκαναν το αδύνατο, καθαιρώντας το θεϊκό πλάσμα η κτηνώδης διακυβέρνηση του οποίου κράτησε χίλια χρόνια. Τώρα η Βιν, το αλητάκι του δρόμου που έχει εξελιχθεί στην πιο ισχυρή Ομιχλογέννητη στην επικράτεια, και ο Έλεντ Βεντούρ, ο ιδεαλιστής νεαρός ευγενής που την αγαπάει, πρέπει να χτίσουν μια υγιή νέα κοινωνία στις στάχτες μιας αυτοκρατορίας. Δεν έχουν προλάβει ακόμα να ξεκινήσουν όταν επιτίθενται τρεις διαφορετικοί στρατοί. Καθώς η πολιορκία σφίγγει, ένας αρχαίος θρύλος μοιάζει να προσφέρει μια ακτίνα ελπίδας. Αλλά ακόμα κι αν υπάρχει πραγματικά, κανείς δεν ξέρει πού να βρει το Πηγάδι της Ανάληψης ή τι είδους δύναμη προσφέρει. Ίσως ο θάνατος του Μεγάλου Εξουσιαστή να ήταν το εύκολο κομμάτι. Η επιβίωση από τις επιπτώσεις της πτώσης του θα είναι η αληθινή πρόκληση.

Ένα βιβλίο για όλους εκείνους που ήθελαν πάντα να ξέρουν τι συνέβαινε αφότου κέρδιζαν οι καλοί!

 

Τίτλος: Ομιχλογέννητοι, Το Πηγάδι της Ανάληψης (Mistoborn, The Well Of Ascension)

Συγγραφέας: Brandon Sanderson

Εκδόσεις: Φανταστικός Κόσμος

Μεταφράστρια: Πηνελόπη Τριαδά

Σελίδες: 488

Τιμή: 19,90-10%=17,91 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

 

Πρόκειται για τον πρώτο τόμο του δεύτερου βιβλίου της σειράς Ομιχλογέννητοι.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

EB-00-842.jpg

 

 

Η ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!

 

O Ντριτζτ Ντο Έρντεν τραβάει άλλη μια φορά τις λεπίδες του για να βοηθήσει τους φίλους του. Η σύντροφός του Ντάλια Σιν Φελ ανυπομονεί για τη στιγμή που θα αντιμετωπίσει ξανά τον Χέρζγκο Αλέγκνι. Ο Ντριτζτ έχει ήδη ακολουθήσει την Ντάλια στο μονοπάτι της εκδίκησης, όμως αυτή τη φορά δυσκολεύεται να δικαιολογήσει άλλη μία μάχη για μία αντιδικία που δεν καταλαβαίνει.

Αλλά και ο Αρτέμιος Εντρεράι αναζητά εκδίκηση και προσφέρει τη βοήθειά του στην Ντάλια για να καταστρέψει τον Αλέγκνι. Όμως το Τσάρονκλο, το μαγικό σπαθί του Αλέγκνι, ελέγχει τις κινήσεις του Εντρεράι - αν όχι και το μυαλό του. Και είναι και ο τρόπος που ο Αρτέμιος κοιτάζει την Ντάλια... θα μπορέσει άραγε ο Ντριτζτ να εμπιστευτεί τον παλιό του αντίπαλο την κρίσιμη ώρα της αναμέτρησης;

 

To τρίτο βιβλίο της νέας επικής σειράς του R.A. Salvatore, που ξεδιπλώνει τα μυστικά του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού DUNGEONS & DRAGONS.

 

Καλώς ήρθατε στο θρύλο της Neverwinter!

 

Τίτλος: Τσάρονκλο (Charon's Claw)

Συγγραφέας: R. A. Salvatore

Εκδόσεις: Anubis

Μεταφραστής: Σωτήρης Αγάπιος

Σελίδες: 488

Τιμή: 13,50-10%=12,15 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

EB-00-842.jpg

 

 

Η ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!

 

O Ντριτζτ Ντο Έρντεν τραβάει άλλη μια φορά τις λεπίδες του για να βοηθήσει τους φίλους του. Η σύντροφός του Ντάλια Σιν Φελ ανυπομονεί για τη στιγμή που θα αντιμετωπίσει ξανά τον Χέρζγκο Αλέγκνι. Ο Ντριτζτ έχει ήδη ακολουθήσει την Ντάλια στο μονοπάτι της εκδίκησης, όμως αυτή τη φορά δυσκολεύεται να δικαιολογήσει άλλη μία μάχη για μία αντιδικία που δεν καταλαβαίνει.

Αλλά και ο Αρτέμιος Εντρεράι αναζητά εκδίκηση και προσφέρει τη βοήθειά του στην Ντάλια για να καταστρέψει τον Αλέγκνι. Όμως το Τσάρονκλο, το μαγικό σπαθί του Αλέγκνι, ελέγχει τις κινήσεις του Εντρεράι - αν όχι και το μυαλό του. Και είναι και ο τρόπος που ο Αρτέμιος κοιτάζει την Ντάλια... θα μπορέσει άραγε ο Ντριτζτ να εμπιστευτεί τον παλιό του αντίπαλο την κρίσιμη ώρα της αναμέτρησης;

 

To τρίτο βιβλίο της νέας επικής σειράς του R.A. Salvatore, που ξεδιπλώνει τα μυστικά του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού DUNGEONS & DRAGONS.

 

Καλώς ήρθατε στο θρύλο της Neverwinter!

 

Τίτλος: Τσάρονκλο (Charon's Claw)

Συγγραφέας: R. A. Salvatore

Εκδόσεις: Anubis

Μεταφραστής: Σωτήρης Αγάπιος

Σελίδες: 488

Τιμή: 13,50-10%=12,15 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

 

1) Κι άααααλλο με τον Ντριζτ; Έλεος πια, πόσων χρονών είναι; 200;

2) Μεγάλο φάουλ που δε μετέφρασαν τον τίτλο, έτσι ακούγεται χαζό.

Link to comment
Share on other sites

EB-00-1085.jpg

 

 

Ο Χάρι Σέλντον, οραματιστής επιστήμονας και πατέρας της επιστήμης της ψυχοϊστορίας, μπόρεσε να προβλέψει την κατάρρευση της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας και τους αιώνες χάους και βαρβαρισμού που θα την ακολουθούσαν. Με στόχο να επαναφέρει τον πολιτισμό στο Γαλαξία το συντομότερο δυνατόν, ο Σέλντον ίδρυσε δύο Θεμέλια.

Το Πρώτο Θεμέλιο ιδρύθηκε στον Τέρμινους, ανοιχτά και φανερά. Αλλά το Δεύτερο Θεμέλιο ιδρύθηκε στην «άλλη άκρη του Γαλαξία», υπό άκρα μυστικότητα. Γιατί το Δεύτερο Θεμέλιο διαφυλάττει τους νόμους της ψυχοϊστορίας, οι οποίοι ισχύουν μόνο όσο παραμένουν μυστικοί...

Όταν το Πρώτο Θεμέλιο ηττήθηκε από μια δύναμη που ο Χάρι Σέλντον δεν είχε προβλέψει -από τις νοητικές ικανότητες ενός μοναδικού ατόμου, του μεταλλαγμένου Μουλαριού-, το Δεύτερο Θεμέλιο αναγκάστηκε να αποκαλύψει την ύπαρξή του και, ακόμα χειρότερα, ένα μέρος της δύναμής του.

Μέχρι στιγμής η τοποθεσία του Δεύτερου Θεμελίου έχει παραμείνει μυστική. Τόσο το Μουλάρι όσο και τα υπολείμματα του Πρώτου Θεμελίου θα κάνουν τα πάντα για να το ανακαλύψουν και για να το καταστρέψουν. Κανείς τους όμως δε συνειδητοποιεί πως από την επιβίωση του Δεύτερου Θεμελίου εξαρτάται η ίδια η επιτυχία του Σχεδίου Σέλντον και το μέλλον της ανθρωπότητας...

 

Τίτλος: Δεύτερο Θεμέλιο (Second Foundation)

Συγγραφέας: Isaac Asimov

Εκδόσεις: Anubis

Μεταφραστής: Βασίλης Αθανασιάδης

Σελίδες: 320

Τιμή: 12,90-10%=11,61 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Τις επόμενες μέρες στα βιβλιοπωλεία.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

55C2D507494F89707348CC1AB2F1B912.jpg

 

 

Κυνηγώντας ένα αβέβαιο μέλλον, η Κάσια ταξιδεύει στις Εξωτερικές Επαρχίες σε αναζήτηση του Κάι -ο οποίος είχε μεταφερθεί από την Κοινωνία σε βέβαιο θάνατο- για να ανακαλύψει πως εκείνος έχει αποδράσει μέσα στα επιβλητικά, αλλά επικίνδυνα φαράγγια.

Σε αυτή την άγρια μεθόριο τρεμοφέγγει η ελπίδα μιας διαφορετικής ζωής και η συναρπαστική υπόσχεση της επανάστασης. Όμως ακόμα και καθώς η Κάσια θυσιάζει τα πάντα για να επανασυνδεθεί με τον Κάι, ευρηματικές εκπλήξεις από τον Ζάντερ έρχονται να αλλάξουν τους κανόνες του παιχνιδιού για άλλη μία φορά.

Η πολυαναμενόμενη συνέχεια του Ταιριού, δοσμένη και από τις δύο οπτικές γωνίες, του Κάι και της Κάσια, θα οδηγήσει τους ήρωες στις παρυφές της Κοινωνίας όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, και όπου οι ανατροπές και οι προδοσίες περιπλέκουν το μονοπάτι τους περισσότερο από ποτέ.

 

Τίτλος: Διασταύρωση (Crossed)

Συγγραφέας: Ally Condie

Εκδόσεις: Πλατύπους

Μεταφράστρια: Πηνελόπη Τριαδά

Σελίδες: 398

Τιμή: 20-10%=18 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Είναι το δεύτερο βιβλίο της σειράς Matched.

Link to comment
Share on other sites

C475D162DEA77991A86A823267E79B4E.jpg

 

 

Έχοντας πληροφορηθεί για τη διαμάχη γατιών-σκυλιών που πρόκειται να λάβει χώρα στη φιλολογική σας λέσχη, δεν μπορώ να αντισταθώ στο να συνεισφέρω μερικά επαναλαμβανόμενα νιαουρίσματα και συρίγματα από τη δική μου πλευρά της διένεξης, αν και αντιλαμβάνομαι ότι ο λόγος ενός σεβάσμιου πρώην μέλους δύσκολα μπορεί να έχει κάποια βαρύτητα απέναντι στη λάμψη των τόσο, ακόμα, ενεργών, υποστηρικτών που μπορεί να "γαβγίσουν" από την άλλη μεριά.

Με επίγνωση της αδεξιότητάς μου στην επιχειρηματολογία, ένας αξιότιμος ανταποκριτής μου προμήθευσε τα αρχεία μιας παρόμοιας αντιπαράθεσης στη Νιου Γιορκ Τριμπιούν, στην οποία ο κύριος Καρλ Βαν Ντόρεν είναι στη δική μου πλευρά και ο κύριος Άλμπερτ Πάυσον Τέρουν στην πλευρά της κυνοειδούς φυλής. Από αυτά, θα χαρώ να λογοκλέψω όσα στοιχεία χρειαστώ. Αλλά ο φίλος μου, με πραγματική Μακιαβελική οξύνοια, μου προμήθευσε μόνο ένα μέρος του κομματιού για τα αιλουροειδή ενώ μου υπέβαλε τη "σκυλίσια" έκθεση ολόκληρη.

Χωρίς αμφιβολία φαντάζεται ότι αυτή η διευθέτηση, εν όψει της δικής μου εμφατικής προκατάληψης, ισοδυναμεί ίσως με μια ύστατη χειρονομία δικαιοσύνης. Αλλά για μένα αυτό είναι εξαιρετικά άβολο, από τη στιγμή που θα με αναγκάσει να εκφράσω λιγότερο ή περισσότερο την αυθεντική μου άποψη σε αρκετά τμήματα των επακόλουθων παρατηρήσεων.

 

Τίτλος: Γάτες και σκύλοι (Cats And Dogs)

Συγγραφέας: H. P. Lovecraft

Εκδόσεις: Ars Nocturna

Μεταφραστής: Παναγιώτης Φάμελος

Σελίδες: 32

Τιμή: 4,47-10%=4,02 ευρώ

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

CF218C3562CDACFBE54C42D8C7F59DBB.jpg

 

 

Η Σίντνεϊ Σέιτζ είναι Αλχημίστρια. Ανήκει στην ομάδα των ανθρώπων που καταγίνονται με τη μαγεία και μοχθούν για να γεφυρώσουν τους δύο κόσμους, των ανθρώπων και των βρικολάκων. Οι Αλχημιστές προστατεύουν τα μυστικά των βρικολάκων - και τις ανθρώπινες ζωές.

Όταν σηκώνουν τη Σίντνεϊ από το κρεβάτι της μες στη νύχτα, στην αρχή υποψιάζεται ότι την περιμένει τιμωρία για την περίπλοκη συμμαχία της με το νταμπίρ Ρόουζ Χάθαγουεϊ. Όμως αυτό που ακολουθεί είναι ακόμη χειρότερο. Η Τζιλ Ντραγκομίρ, αδερφή της Μορόι βασίλισσας Λίζα Ντραγκομίρ, αντιμετωπίζει έναν θανάσιμο κίνδυνο και τα Μορόι πρέπει να τη φυγαδεύσουν. Προκειμένου να μην ξεσπάσει εμφύλιος πόλεμος, η Σίντνεϊ καλείται να αναλάβει, ως φύλακας και προστάτιδα της Τζιλ, να παραστήσει τη συγκάτοικό της στο πιο απρόβλεπτο μέρος: ένα ιδιωτικό σχολείο, στο Παλμ Σπρινγκς της Καλιφόρνια. Το τελευταίο πράγμα για το οποίο θέλει η Σίντνεϊ να κατηγορηθεί, είναι ότι συμπαθεί τους βρικόλακες. Και τώρα είναι αναγκασμένη να συγκατοικήσει με έναν απ' αυτούς.

Στην αυλή των Μορόι πιστεύουν ότι η Τζιλ και η Σίντνεϊ θα είναι ασφαλείς, αλλά οι απειλές, οι πειρασμοί και τα απαγορευμένα ειδύλλια παραμονεύουν σε κάθε τους βήμα. Και τη στιγμή ακριβώς που όλα μοιάζουν να κυλάνε ήρεμα και ειρηνικά, η περιπέτεια βυθίζεται σε έναν απρόσμενο κίνδυνο.

 

Τίτλος: Bloodlines

Συγγραφέας: Richelle Mead

Εκδόσεις: Διόπτρα

Μεταφράστρια: Όλγα Γκαρτζονίκα

Σελίδες: 464

Τιμή: 15,50-10%=13,95 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

 

Το πρώτο βιβλίο της σειράς Bloodlines.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

CF218C3562CDACFBE54C42D8C7F59DBB.jpg

 

 

Η Σίντνεϊ Σέιτζ είναι Αλχημίστρια. Ανήκει στην ομάδα των ανθρώπων που καταγίνονται με τη μαγεία και μοχθούν για να γεφυρώσουν τους δύο κόσμους, των ανθρώπων και των βρικολάκων. Οι Αλχημιστές προστατεύουν τα μυστικά των βρικολάκων - και τις ανθρώπινες ζωές.

Όταν σηκώνουν τη Σίντνεϊ από το κρεβάτι της μες στη νύχτα, στην αρχή υποψιάζεται ότι την περιμένει τιμωρία για την περίπλοκη συμμαχία της με το νταμπίρ Ρόουζ Χάθαγουεϊ. Όμως αυτό που ακολουθεί είναι ακόμη χειρότερο. Η Τζιλ Ντραγκομίρ, αδερφή της Μορόι βασίλισσας Λίζα Ντραγκομίρ, αντιμετωπίζει έναν θανάσιμο κίνδυνο και τα Μορόι πρέπει να τη φυγαδεύσουν. Προκειμένου να μην ξεσπάσει εμφύλιος πόλεμος, η Σίντνεϊ καλείται να αναλάβει, ως φύλακας και προστάτιδα της Τζιλ, να παραστήσει τη συγκάτοικό της στο πιο απρόβλεπτο μέρος: ένα ιδιωτικό σχολείο, στο Παλμ Σπρινγκς της Καλιφόρνια. Το τελευταίο πράγμα για το οποίο θέλει η Σίντνεϊ να κατηγορηθεί, είναι ότι συμπαθεί τους βρικόλακες. Και τώρα είναι αναγκασμένη να συγκατοικήσει με έναν απ' αυτούς.

Στην αυλή των Μορόι πιστεύουν ότι η Τζιλ και η Σίντνεϊ θα είναι ασφαλείς, αλλά οι απειλές, οι πειρασμοί και τα απαγορευμένα ειδύλλια παραμονεύουν σε κάθε τους βήμα. Και τη στιγμή ακριβώς που όλα μοιάζουν να κυλάνε ήρεμα και ειρηνικά, η περιπέτεια βυθίζεται σε έναν απρόσμενο κίνδυνο.

 

Τίτλος: Bloodlines

Συγγραφέας: Richelle Mead

Εκδόσεις: Διόπτρα

Μεταφράστρια: Όλγα Γκαρτζονίκα

Σελίδες: 464

Τιμή: 15,50-10%=13,95 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

 

Το πρώτο βιβλίο της σειράς Bloodlines.

 

Πάλι βρικόλακες; Μεταφράστε τίποτα άλλο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

9789604975488.jpg

 

Τόμος Α'

 

 

Το όνομά μου είναι Κβοθ. Έχω κλέψει πριγκίπισσες από στοιχειωμένους βασιλιάδες. Έκαψα συθέμελα την πόλη του Τρέμπον. Βάδισα στο φεγγαρόφωτο σε μονοπάτια που άλλοι φοβούνται ακόμα και να τα αναφέρουν κατά τη διάρκεια της μέρας. Έχω μιλήσει με θεούς, έχω αγαπήσει γυναίκες κι έχω γράψει τραγούδια που κάνουν τους τροβαδούρους να δακρύζουν.

Ίσως με έχετε ακουστά...

Παράλληλα με τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο, ο Κβοθ προσπαθεί να ανακαλύψει την αλήθεια για τους μυστηριώδεις Χανδριανούς, τα ίχνη των οποίων χάνονται στα βάθη της ιστορίας. Όμως η σύγκρουσή του με ένα πανίσχυρο μέλος της αριστοκρατίας θα αλλάξει για πάντα τα σχέδιά του...

 

H συγκλονιστική εξιστόρηση των περιπετειών ενός από τους κορυφαίους ήρωες φαντασίας συνεχίζεται στο δεύτερο βιβλίο μιας σειράς που έχει αφήσει ήδη ανεξίτηλη τη σφραγίδα της στη σύγχρονη λογοτεχνία φαντασίας.

 

Τίτλος: Όσα φοβούνται οι σοφοί, τόμος Α' (The Wise Man's Fear)

Συγγραφέας: Patrick Rothfuss

Εκδόσεις: Anubis

Μεταφραστής: Ανδρέας Μιαούλης

Σελίδες: 728

Τιμή: 19,90-10%=17,91 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

b186451.jpg

 

Ήρθε η άνοιξη στο Μπον Ταν, και για την τηλεπαθητική σερβιτόραν Σούκι Στάκχαουζ θ’ αποδειχθεί μια εποχή γεμάτη αποκαλύψεις-αποκαλύψεις που θα προκαλέσουν σημαντικές αλλαγές στη ζωή της. Ακολουθώντας τη γνωστή τάση της να βρίσκεται μονίμως μπλεγμένη σε προβλήματα, η Σούκι γίνεται μάρτυρας της εμπρηστικής επίθεσης στο Μπαρ του Μερλότ, όπου εργάζεται. Μια κι ο Σαμ Μερλότ είναι γνωστός διφυής, οι υποψίες πέφτουν αμέσως σ’ όσους αντιτίθενται στην ύπαρξη μορφοπλαστών στην περιοχή. Η Σούκι, όμως, έχει άλλες υποψίες και, σε συνεργασία με τον Σαμ, θα αποκαλύψει τον ένοχο και το διεστραμμένο κίνητρο της επίθεσης. Η προσοχή της, ωστόσο, είναι στραμμένη κι αλλού. Παρότι δεν "διαβάζει" βαμπίρ, η Σούκι ξέρει καλά τον εραστή της, τον Έρικ, και το "τέκνο" του, την Παμ -και αντιλαμβάνεται πως συνωμοτούν, με σκοπό να βγάλουν από τη μέση το βαμπίρ που τους διαφεντεύει τώρα. Σιγά-σιγά μπλέκεται και σ’ αυτή την περιπέτεια -μια κατάσταση πολύ πιο περίπλοκη απ’ ό,τι νόμιζε. Παγιδευμένη γι’ άλλη μία φορά στα πολιτικά πράγματα του βαμπιρικού κόσμου, η Σούκι θα μάθει πως είναι εξίσου πιόνι με κάθε άλλον άνθρωπο - και πως στο παιχνίδι έχει μπει μια νέα βασίλισσα...

 

Τίτλος: Νεκροί λογαριασμοί (Dead Reckoning)

Συγγραφέας: Charlaine Harris

Εκδόσεις: Φανταστικός Κόσμος

Μεταφράστρια: Ελένη Μιχαλοπούλου

Σελίδες: 384

Τιμή: 19,90-10%=17,91 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

 

Πρόκειται για το 11ο βιβλίο της σειράς True Blood.

Link to comment
Share on other sites

SINTER.jpg

 

 

Έτσι κι αλλιώς, τι δουλειά είχε εκείνη σε έναν επίσημο χορό; Ακόμα κι αν έβρισκε γοβάκια και γάντια ικανά να κρύψουν το τερατώδη μεταλλικά της άκρα, τα κατσιασμένα της μαλλιά δεν θα μπορούσαν ποτέ να γίνουν μπούκλες και δεν είχε ιδέα από μέικ απ. Θα κατέληγε σε μια καρέκλα στην άκρη της πίστας, να σπάει πλάκα με τα κορίτσια που θα λιποθυμούσαν για να τραβήξουν την προσοχή του πρίγκιπα Κάι, κάνοντας ότι δεν ζηλεύει. Ότι δεν την πειράζει.

 

Παρόλο που είχε στ΄αλήθεια μεγάλη περιέργεια για τα φαγητά.

 

Και, κατά κάποιο τρόπο, ο πρίγκιπας την ήξερε. Της είχε φερθεί ευγενικά στην αγορά. Ίσως της ζητούσε να χορέψουν. Από ευγένεια και μόνο. Από καθαρό ιπποτισμό, επειδή θα την έβλεπε να κάθεται μόνη.

 

Η παράτολμη φαντασίωση διαλύθηκε όσο απότομα είχε προκύψει. Ήταν αδύνατον. Δεν άξιζε να το σκέπτεται.

 

Ήταν ένα σάιμποργκ, και δεν θα πήγαινε ποτέ στον χορό.

 

Η Σίντερ είναι ένα σάιμποργκ, μία ευαίσθητη έφηβη κοπέλα με συνθετικά μέλη και ασαφές παρελθόν. Όταν ο πρίγκιπας Κάι φτάνει στον πάγκο της στην αγορά και της ζητάει να του επισκευάσει το ανδροειδές του, η Σίντερ δεν μπορεί να φανταστεί ότι αυτή η επίσκεψη θα μπορούσε να οδηγήσει στην ανακάλυψη του εαυτού της, στην απελευθέρωση από την δύστροπη μητρυιά της και σε μια αμείλικτη αναμέτρηση όπου διακυβεύεται το μέλλον το κόσμου.

 

Τίτλος: Σίντερ (Cinder)

Συγγραφέας: Marissa Meyer

Εκδόσεις: Πατάκη

Μεταφραστής: Αλέξανδρος Καλοφωλιάς

Σελίδες: 488

Τιμή: 15,70-10=14,13 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία, Επιστημονική φαντασία

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

EB-00-1062.jpg

 

 

Το όνομά του είναι Λεστάτ και είναι βρικόλακας - ένα πλάσμα της νύχτας και των θρύλων, που όμως ζει ανάμεσά μας και διαφέρει απόλυτα από την εικόνα των μακάβριων βαμπίρ που στοιχειώνουν τη συλλογική μνήμη της ανθρωπότητας. Ξεκινώντας την περιπλάνησή του από το Παρίσι του 18ου αιώνα, μας ξεναγεί στη μυστηριακή αρχαία Αίγυπτο, τη Βρετανία των δρυΐδων, τη Ρώμη των Αυτοκρατόρων αλλά και στη φρενήρη ζωή των αμερικανικών μεγαλουπόλεων του 20ού αιώνα, όπου οι αστέρες της ροκ λατρεύονται σαν θεοί. Αντισυμβατικός και παρορμητικός, διψασμένος για ζωή και εμπειρίες, ο Λεστάτ αναζητά ένα σκοπό ύπαρξης και προσπαθεί να επιβιώσει από το μένος των ζωντανών και την οργή των νεκρών σε ένα συγκλονιστικό χρονικό που ζωντανεύει τις πιο πολύκροτες περιόδους της παγκόσμιας ιστορίας...

 

Ο γοητευτικός αντιήρωας που γνωρίσαμε στο μυθιστόρημα Συνέντευξη με Έναν Βρικόλακα, το οποίο ενέπνευσε την ομώνυμη κλασική ταινία με πρωταγωνιστές τους Brad Pitt και Tom Cruise, μας αποκαλύπτει την αληθινή του ιστορία. Λυρικό, υποβλητικό και πρωτότυπο, το βιβλίο της Anne Rice έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από κοινό και κριτικούς σε ολόκληρο τον κόσμο, βάζοντας τη δική του σφραγίδα στο είδος.

 

Τίτλος: Ο βρικόλακας Λεστάτ (The Vampire Lestat)

Συγγραφέας: Anne Rice

Εκδόσεις: Anubis

Μεταφράστρια: Ειρήνη Παϊδούση

Σελίδες: 720

Τιμή: 19,90-10%=17,91 ευρώ

 

Είδος: Τρόμος

 

Τις επόμενες ημέρες στα βιβλιοπωλεία.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

gregor2-cover.jpg

 

 

Μήνες έχουν περάσει από τότε που ο Γκρέγκορ έπεσε στη μυστηριώδη Κατωχώρα, στα υπόγεια της Νέας Υόρκης, και έχει ορκιστεί να μην επιστρέψει ποτέ. Όμως είναι γραφτό να παίξει ρόλο-κλειδί σε μία ακόμη προφητεία σχετική με έναν επικίνδυνο λευκό αρουραίο που ονομάζεται το Μπέιν. Οι Κατωχωρίτες ξέρουν πως μόνο ένας τρόπος υπάρχει να παρασύρουν τον Γκρέγκορ πίσω στον κόσμο τους: η απαγωγή της μικρής του αδελφής, της Μπουτς.

 

Η αποστολή του Γκρέγκορ τον επανασυνδέει με τη νυχτερίδα του, τον Άρη και την ατίθαση πριγκίπισσα, Λούξα. Μαζί θα κατέβουν στην επικίνδυνη Υδάτινη Οδό σε αναζήτηση του Μπέιν. Αν ο Γκρέγκορ δεν εκπληρώσει την προφητεία, η ζωή του, αλλά και η Κατωχώρα, δεν θα είναι ποτέ πια οι ίδιες.

 

Ο Γκρέγκορ και η Προφητεία του Ολέθρου είναι το δεύτερο βιβλίο στη σειρά των Χρονικών της Κατωχώρας. Μια σειρά που συνδυάζει περιπέτεια, αγωνία, χιούμορ και τρυφερότητα, θάρρος και ηθικά διλήμματα σε μια σκοτεινή χώρα των θαυμάτων.

 

Τίτλος: Ο Γκρέγκορ και η Προφητεία του Ολέθρου (Gregor And The Prophecy Of Bane)

Συγγραφέας: Suzanne Collins

Εκδόσεις: Πλατύπους

Μεταφραστής: Χριστόδουλος Λιθαρής

Σελίδες: 304

Τιμή: 15-10%=13,50 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

Link to comment
Share on other sites

t225272.jpg

 

 

Σ'ένα σχολείο του Λονδίνου κάνει θραύση ένα βιντεοπαιχνίδι που περνάει μυστικά από τον έναν μαθητή στον άλλο ? το Έρεβος. Οι κανόνες του είναι ασυνήθιστα αυστηροί: Θα πρέπει να είσαι ολομόναχος όταν παίζεις, να μη μιλήσεις σε κανέναν γι? αυτό και να μην αποκαλύψεις σε κανέναν το ψευδώνυμό σου.

 

Κάποτε το Έρεβος φτάνει στα χέρια του δεκαεξάχρονου Νικ. που, παρά τους αρχικούς του ενδοιασμούς, δεν αργεί να εθιστεί. Το παράξενο με το παιχνίδι είναι ότι μοιάζει να διαθέτει νοημοσύνη και να γνωρίζει τα πάντα για τους παίκτες, τους φόβους, τις προτιμήσεις και τους πόθους τους. Επιπλέον οι αποστολές που τους αναθέτει δεν εκτελούνται στον εικονικό κόσμο του παιχνιδιού, αλλά στην πραγματική ζωή!

 

Όταν το Έρεβος απαιτεί από τον Νικ να σκοτώσει, αυτός αρνείται και αποβάλλεται από το παιχνίδι. Τότε θα ζητήσει τη βοήθεια της Έμιλυ, της κοπέλας που του αρέσει στο σχολείο, για να ξεσκεπάσουν ποιος κρύβεται πίσω από το παιχνίδι και χειρίζεται με τέτοιον τρόπο τις ζωές όλων τους. Τα όρια μεταξύ πραγματικού και εικονικού κόσμου θα καταργηθούν και οι δύο ήρωες θα βιώσουν τον τρόμο σε μια διαρκώς κλιμακούμενη ένταση.

 

Τίτλος: Έρεβος (Erebos)

Συγγραφέας: Ursula Poznanski

Εκδόσεις: Πατάκη

Μεταφραστής: Αλέξης Πασπαρδάνης

Σελίδες: 536

Τιμή: 17,90-10%=16,11 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Αναμένεται να κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία σε λίγες μέρες. Έχει ήδη κυκλοφορήσει σε e-book.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

t225272.jpg

 

 

Σ'ένα σχολείο του Λονδίνου κάνει θραύση ένα βιντεοπαιχνίδι που περνάει μυστικά από τον έναν μαθητή στον άλλο ? το Έρεβος. Οι κανόνες του είναι ασυνήθιστα αυστηροί: Θα πρέπει να είσαι ολομόναχος όταν παίζεις, να μη μιλήσεις σε κανέναν γι? αυτό και να μην αποκαλύψεις σε κανέναν το ψευδώνυμό σου.

 

Κάποτε το Έρεβος φτάνει στα χέρια του δεκαεξάχρονου Νικ. που, παρά τους αρχικούς του ενδοιασμούς, δεν αργεί να εθιστεί. Το παράξενο με το παιχνίδι είναι ότι μοιάζει να διαθέτει νοημοσύνη και να γνωρίζει τα πάντα για τους παίκτες, τους φόβους, τις προτιμήσεις και τους πόθους τους. Επιπλέον οι αποστολές που τους αναθέτει δεν εκτελούνται στον εικονικό κόσμο του παιχνιδιού, αλλά στην πραγματική ζωή!

 

Όταν το Έρεβος απαιτεί από τον Νικ να σκοτώσει, αυτός αρνείται και αποβάλλεται από το παιχνίδι. Τότε θα ζητήσει τη βοήθεια της Έμιλυ, της κοπέλας που του αρέσει στο σχολείο, για να ξεσκεπάσουν ποιος κρύβεται πίσω από το παιχνίδι και χειρίζεται με τέτοιον τρόπο τις ζωές όλων τους. Τα όρια μεταξύ πραγματικού και εικονικού κόσμου θα καταργηθούν και οι δύο ήρωες θα βιώσουν τον τρόμο σε μια διαρκώς κλιμακούμενη ένταση.

 

Τίτλος: Έρεβος (Erebos)

Συγγραφέας: Ursula Poznanski

Εκδόσεις: Πατάκη

Μεταφραστής: Αλέξης Πασπαρδάνης

Σελίδες: 536

Τιμή: 17,90-10%=16,11 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Αναμένεται να κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία σε λίγες μέρες. Έχει ήδη κυκλοφορήσει σε e-book.

 

Λίγο ακριβό, αλλά επιβάλλεται μία ανάγνωση.

Link to comment
Share on other sites

b186894.jpg

 

 

"Προηγμένο καύσιμο". Αυτό είναι το όνομα που έδωσαν οι επιστήμονες στη νέα μορφή ενέργειας με την οποία ανάβουν οι λάμπες, κινούνται τα αυτοκίνητα, λειτουργούν οι ξυριστικές μηχανές, αλλά και κατασκευάζονται οι ατομικές "υπερβόμβες". Αυτό το προηγμένο καύσιμο δεν είναι τίποτα άλλο παρά οι ανθρώπινες ψυχές που παγιδεύονται με ειδικούς "ανιχνευτές" και με την κατάλληλη "επανεπεξεργασία" χρησιμοποιούνται για να γεμίσουν τις μπαταρίες. Πόσο άνετα θα νιώθατε αν μαθαίνατε πως η αγαπημένη σας γυναίκα θα ζει και... θα φωτίζει αιώνια ως λάμπα των 100 watts, ή πως ο γείτονάς σας, ένας παλιός αντιστασιακός, βρίσκεται τώρα μέσα στον κινητήρα ενός Citroen; Η χρήση, όμως, αυτής της ενέργειας έχει μια μικρή παρενέργεια...

 

Μ' ένα γλυκόπικρο μυθιστόρημα-θρίλερ επιστημονικής φαντασίας, ο Romain Gary βάζει, αυτή τη φορά, στο στόχαστρό του το ενεργειακό πρόβλημα. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η επιστήμη και τι θα απογίνει, μέσα σε όλα αυτά, η ψύχη; Κι ο αναγνώστης διαβάζει με κομμένη την ανάσα...

 

Τίτλος: Ψυχικό φορτίο (Charge D'Arme)

Συγγραφέας: Romain Gary

Εκδόσεις: Γκοβόστη

Μεταφράστρια: Αναστασία Γιαννακοπούλου

Σελίδες: 304

Τιμή: 15-10%=13,50 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Εξαιρετικά ενδιαφέρον μυθιστόρημα, τις επόμενες μέρες θα κυκλοφορεί και στα βιβλιοπωλεία.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

0004312_195.jpeg

 

 

Μην ιδρώνεις. Μη γελάς. Μην προσελκύεις την προσοχή των άλλων. Και πάνω απ’ όλα, ό,τι κι αν κάνεις, μην ερωτευτείς κάποιον απ’ αυτούς.

Ο Τζιν διαφέρει από όλους γύρω του. Δεν μπορεί να τρέξει με την ταχύτητα του φωτός, οι ακτίνες του ήλιου δεν τον σκοτώνουν, δεν τυραννιέται από ασίγαστη λαχτάρα για αίμα. Ο Τζιν είναι ανθρώπινο πλάσμα και γνωρίζει τους κανόνες. Πρέπει να κρύβει την αλήθεια. Είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνει ζωντανός στον κόσμο της νύχτας – έναν κόσμο όπου τα ανθρώπινα πλάσματα θεωρούνται λιχουδιά. Όταν κληρώνεται για να κυνηγήσει τα τελευταία εναπομείναντα ανθρώπινα πλάσματα –μια μοναδική, εξαιρετικά σπάνια ευκαιρία–, η προσεκτικά οικοδομημένη ζωή του αρχίζει να καταρρέει γύρω του. Ο δρόμος του διασταυρώνονται με τον δρόμο ενός κοριτσιού που τον κάνει να νιώθει πράγματα που δεν πίστευε ότι θα ένιωθε ποτέ – αλλά και με τον δρόμο μιας αγέλης ανελέητων κυνηγών, που τον αντιμετωπίζουν με ολοένα αυξανόμενη καχυποψία, καθώς υποπτεύονται την αληθινή φύση του. Τώρα που ο Τζιν βρήκε επιτέλους κάτι για το οποίο αξίζει να αγωνιστεί, η ανάγκη του να επιβιώσει είναι ισχυρότερη από κάθε άλλη φορά… Αξίζει ωστόσο να θυσιάσει γι’ αυτό την ανθρωπιά του;

 

Τίτλος: Το κυνήγι (The Hunt)

Συγγραφέας: Andrew Fukuda

Εκδόσεις: Μεταίχμιο

Μεταφράστρια: Παλμύρα Ισμυρίδου

Σελίδες: 392

Τιμή: 14,40-10%=12,96 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Θα το τιμήσω κάποια στιγμή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

b186894.jpg

 

 

"Προηγμένο καύσιμο". Αυτό είναι το όνομα που έδωσαν οι επιστήμονες στη νέα μορφή ενέργειας με την οποία ανάβουν οι λάμπες, κινούνται τα αυτοκίνητα, λειτουργούν οι ξυριστικές μηχανές, αλλά και κατασκευάζονται οι ατομικές "υπερβόμβες". Αυτό το προηγμένο καύσιμο δεν είναι τίποτα άλλο παρά οι ανθρώπινες ψυχές που παγιδεύονται με ειδικούς "ανιχνευτές" και με την κατάλληλη "επανεπεξεργασία" χρησιμοποιούνται για να γεμίσουν τις μπαταρίες. Πόσο άνετα θα νιώθατε αν μαθαίνατε πως η αγαπημένη σας γυναίκα θα ζει και... θα φωτίζει αιώνια ως λάμπα των 100 watts, ή πως ο γείτονάς σας, ένας παλιός αντιστασιακός, βρίσκεται τώρα μέσα στον κινητήρα ενός Citroen; Η χρήση, όμως, αυτής της ενέργειας έχει μια μικρή παρενέργεια...

 

Μ' ένα γλυκόπικρο μυθιστόρημα-θρίλερ επιστημονικής φαντασίας, ο Romain Gary βάζει, αυτή τη φορά, στο στόχαστρό του το ενεργειακό πρόβλημα. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η επιστήμη και τι θα απογίνει, μέσα σε όλα αυτά, η ψύχη; Κι ο αναγνώστης διαβάζει με κομμένη την ανάσα...

 

Τίτλος: Ψυχικό φορτίο (Charge D'Arme)

Συγγραφέας: Romain Gary

Εκδόσεις: Γκοβόστη

Μεταφράστρια: Αναστασία Γιαννακοπούλου

Σελίδες: 304

Τιμή: 15-10%=13,50 ευρώ

 

Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Εξαιρετικά ενδιαφέρον μυθιστόρημα, τις επόμενες μέρες θα κυκλοφορεί και στα βιβλιοπωλεία.

 

Όντως πολύ ενδιαφέρον και θα το έχω υπόψη μου. Ενεργειακή κρίση, ανακύκλωση ανθρώπων και γαλλική εφ. Να προσθέσω ότι την ιδέα την είχε πρώτος ο μέγας Άλντους Χάξλεϊ που λέει στο "Θαυμαστό Καινούριο Κόσμο" για πτώματα από τα οποία έπαιρναν το φώσφορο για να το χρησιμοποιήσουν δε θυμάμαι για τι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A40F9E56C56FC2F466CB6319AB3B7E9B.jpg

 

 

Όταν ξυπνά σ' ένα άγνωστο περιβάλλον, η Σκάι ξέρει ότι της έχει συμβεί κάτι φοβερό. Και μόνο τη στιγμή που θα ακούσει τη φωνή του Άσερ, του μελαχρινού αγγέλου που ερωτεύτηκε, θα την πνίξουν και πάλι οι αναμνήσεις.
Προσπαθεί να αφήσει πίσω της το παρελθόν, αλλά γνωρίζει ότι θα τη στοιχειώνει για πάντα η προδοσία
που παραλίγο να της κοστίσει τη ζωή.
Η Σκάι γυρίζει στο σπίτι, τίποτε όμως δε θα είναι πια το ίδιο. Καθώς δοκιμάζει τα όρια των δυνάμεών της, ανακαλύπτει ότι είναι πολύ πιο ισχυρή απ' όσο φανταζόταν. Τόσο η Τάξη όσο και η Επανάσταση τη θέλουν στο πλευρό τους. Εκείνη, ωστόσο, δεν μπορεί να ξεχάσει την τρομακτική αλήθεια για την Τάξη ούτε, όμως, να ταχθεί αβίαστα υπέρ της Επανάστασης. 
 
Τίτλος: Ραγισμένη ψυχή (A Fractured Light)
Συγγραφέας: Jocelyn Davis
Εκδόσεις: Ψυχογιός
Μεταφράστρια: Έλλη Συλογίδου
Σελίδες: 352
Τιμή: 14,40-10%=12,96 ευρώ
 
Είδος: Φαντασία
 
Το δεύτερο βιβλίο της σειράς Αγγελικό σκοτάδι (A Beautiful Dark)
 
----------------------------------------------------------------------------------------
 
4A9C47180150170FBBCA9CC5EDAEC7F2.jpg
 
Η Κάσι είναι πλέον ένα ισχυρό μέλος του Μυστικού Κύκλου, της πιο σαγηνευτικής και επικίνδυνης ομάδας μαγισσών που μπορεί να φανταστεί κανείς. Αλλά αυτό έχει το τίμημά του. Οι δυνάμεις της αποκαλύπτονται, το ίδιο, όμως, συμβαίνει και με το μίσος της Φέι προς εκείνη. Η διάσταση ανάμεσα στις επιθυμίες των δύο αρχηγών φέρνει την Κάσι αντιμέτωπη με τον ίδιο της τον εαυτό.
Μια ξαφνική εμφάνιση, μια αναπάντεχη σύμπραξη, μια οδυνηρή αποκάλυψη και μια απρόσμενη πρόταση θα κρίνουν τις αποφάσεις όχι μόνο της Κάσι, αλλά και των υπόλοιπων μελών του Μυστικού Κύκλου. Στην τελική αναμέτρηση του καλού και του κακού, οι ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη. 
Που κρύβονται τα Εργαλεία; Ποιος θα τους οδηγήσει στην ανακάλυψή τους; Άραγε θα μπορέσει ο Μυστικός Κύκλος να σωθεί και μαζί του να σωθεί ολόκληρο το Νιου Σάλεμ, ή μήπως τα μυστικά του παρελθόντος θα φέρουν το τέλος που κανείς δεν επιθυμεί; 
 
Τίτλος: Η δύναμη (The Power)
Συγγραφέας: Lisa J. Smith
Εκδόσεις: Ψυχογιός
Μεταφράστρια: Κάσσυ Μπουλούκου
Σελίδες: 272
Τιμή: 13,30-10%=11,97 ευρώ
 
Είδος: Φαντασία
 
Είναι το τρίτο βιβλίο της σειράς Ο μυστικός κύκλος (The Secret Circle)

 

Link to comment
Share on other sites

1158098.jpg

 

Τι κι αν ολόκληρος ο κόσµος σου είχε βασιστεί σε ένα ψέµα; Η Γουέντι Έβερλι έρχεται αντιμέτωπη με μια απίστευτη επιλογή. Ο μόνος τρόπος να σώσει τους Τριλ από τον πιο αδυσώπητο εχθρό τους είναι να θυσιαστεί η ίδια. Αν δεν παραδοθεί στο βασιλιά των Βίτρα, ο λαός της θα συρθεί σε ένα τρομερό αιματοκύλισμα ενάντια σε έναν ακατανίκητο εχθρό. Αλλά πού να βρει τη δύναμη να αφήσει πίσω όλους τους αγαπημένους της, έστω κι αν είναι ο μόνος τρόπος να τους σώσει; Το δίλημμα είναι πιο κρίσιμο από ποτέ, γιατί δεν είναι μόνο το βασίλειό της που διακυβεύεται. Διχασμένη συναισθηματικά μεταξύ του Φιν και του Λόκι, πρέπει να κάνει την έσχατη επιλογή: ποιον από τους δύο θα αγαπά παντοτινά. Τώρα όμως οι ζωές όλων τους κρέμονται από μια κλωστή. Τα πάντα οδήγησαν σε αυτή τη στιγμή. Στα δυο της χέρια κρατάει το μέλλον του κόσμου της, αλλά είναι έτοιμη να αγωνιστεί γι’ αυτό;

 

Τίτλος: Στέψη (Ascend)
Συγγραφέας: Amanda Hocking
Εκδόσεις: Λιβάνη
Μεταφράστρια: Χριστιάννα Σακελλαροπούλου
Σελίδες: 256

Τιμή: 11-10%=9,90 ευρώ

 

Είδος: Φαντασία

 

Το τρίτο και τελευταίο βιβλίο της τριλογίας Trylle.

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

1158096.jpg

 

Η Αλόνα Ντερ είναι το πιο δημοφιλές κορίτσι στο σχολείο της ή μάλλον ήταν μέχρι να την παρασύρει το σχολικό λεωφορείο. Επιστρέφοντας στο σημείο του θανάτου της ως φάντασμα πια, νόμιζε ότι όλοι θα είναι ταραγμένοι από την απώλειά της. Όμως όλοι την ξεπερνούν γρηγορότερα απ’ ό,τι θα περίμενε. Το μόνο πρόσωπο που μπορεί να τη βλέπει και να την ακούει είναι ο Γουίλ Κίλιαν, ο απροσάρμοστος της τάξης. Η Αλόνα, χρησιμοποιώντας όλα τα όπλα της, τον καταδιώκει μέχρι να καταφέρει να τον πείσει ώστε να τη βοηθήσει να διασχίσει το λευκό φως που περιμένει. Όμως ο Γουίλ έχει πολλά προβλήματα στη ζωή του. Μια ορδή πνευμάτων τον ακολουθεί, συμπεριλαμβανομένου και ενός σύννεφου σκοτεινής ενέργειας, γνωρίζοντας πως είναι ο μόνος που μπορεί να τους δει και να φροντίσει ώστε να εκπληρωθούν οι τελευταίες επιθυμίες τους. Οι δυο τους πρέπει να συνεργαστούν ώστε να διώξουν τα πνεύματα και να καταφέρει η Αλόνα να κάνει όσα πρέπει για να συναντήσει το λευκό φως.

 
Αλόνα: Δε φταίω εγώ που γεννήθηκα με τόσα ατού – ομορφιά, μεταξωτά ξανθά μαλλιά και αλάνθαστο ένστικτο για το τι δεν πρέπει να φοράνε οι γύρω μου. Η ζωή μου (διόρθωση, ο θάνατος) δεν είναι τέλεια, όμως. Έχω αρχίσει να χάνω με ανησυχητικό ρυθμό τον έλεγχο και ο μόνος που μπορεί να με δει ή να με ακούσει είναι ο Γουίλ Κίλιαν. Έτσι και καταφέρω τον Γουίλ να μου μιλήσει, ίσως και να έχω κάποια ελπίδα…
 
Γουίλ: Η μητέρα μου νομίζει πως είμαι τρελός. Ο ψυχίατρός μου θέλει να με κλείσει στο τρελοκομείο. Βασικά, η ζωή μου είναι ένα μαύρο χάλι. Κι όλα αυτά, πριν αρχίσει η βασίλισσα του χορού να με στοιχειώνει. Ζωντανή, η Αλόνα Ντερ ήταν κακός μπελάς· νεκρή, είναι ακόμη χειρότερη. Η Αλόνα κι εγώ ίσως καταφέρουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο, αν μπορέσουμε να συγκρατήσουμε το αμοιβαίο μίσος μας αρκετή ώρα...
 
Τίτλος: The Ghost And The Goth, Αταίριαστο ζευγάρι
Συγγραφέας: Stacey Kade
Εκδόσεις: Λιβάνη
Μεταφράστρια: edit μόλις μάθω
Σελίδες: 288
Τιμή: 11,50-10%=10,35 ευρώ
 
Είδος: Φαντασία
 
Το πρώτο βιβλίο της σειράς The Ghost And The Goth
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
 
1158097.jpg
 
Εννοείται ότι ο γάμος με ένα βαμπίρ δεν περιλαμβάνεται στα μελλοντικά σχέδια της τελειόφοιτης μαθήτριας Τζέσικα Πάκγουντ. Μα τότε σκάει μύτη στο σχολείο ο Λούκιους Βλαντέσκου, ένας μυστήριος (και αφόρητα όμορφος) Ρουμάνος έφηβος με το πρόγραμμα ανταλλαγής ξένων μαθητών, ο οποίος επιμένει ότι η Τζέσικα είναι γόνος πριγκιπικής οικογένειας βαμπίρ και ότι ο ίδιος είναι ο επί χρόνια αφανής μνηστήρας της. Οπλισμένη με νεοαποκτημένη αυτοπεποίθηση και ένα αντίγραφο του εγχειρίδιου Μεγαλώνοντας Απέθαντος: Εφηβικός Βαμπιρικός Οδηγός για Ραντεβού ? Σωματική και Συναισθηματική Υγεία, η Τζέσικα βιώνει μια δραματική μεταμόρφωση: από συνηθισμένη Αμερικανίδα έφηβη σε λαμπερή Ευρωπαία πριγκίπισσα βαμπίρ. Όμως, εδώ ούτε φιλί δεν έχει ανταλλάξει ακόμα, πώς γίνεται να δεχτεί μια ισόβια δέσμευση; Ή μάλλον, για να ακριβολογούμε, μια αιώνια δέσμευση;
 
Του πήρε κάμποση ώρα να διαλέξει τις κατάλληλες λέξεις. «Είσαι πραγματικός γρίφος για μένα, Τζέσικα», είπε τελικά. «Ένα μυστήριο. Αλλά τουλάχιστον εγώ είμαι ανοιχτός στην πιθανότητα να εξερευνήσω αυτό που δεν καταλαβαίνω». Το αχνό φως αντανακλούσε στα κατάμαυρα μάτια του… Μιλούσαμε για την «εξερεύνηση» του «μυστηρίου» που αποτελούσα γι’ αυτόν.
 
Τίτλος: Η σκοτεινή πλευρά της Τζέσικα (Jessica's Guide To Dating On The Dark Side)
Συγγραφέας: Beth Fantaskey
Εκδόσεις: Λιβάνη
Μεταφράστρια: edit μόλις μάθω
Σελίδες: 352
Τιμή: 12-10%=10,80 ευρώ
 
Είδος: Φαντασία
 
Είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς Jessica.
 
Link to comment
Share on other sites

p226422.jpg

 

 

Πίστη. Εμπιστοσύνη. Επιθυμία. 
Μέχρι που θα έφτανες για να ελευθερώσεις αυτόν που αγαπάς; 
 
Μετά την επιστροφή της στο Όρεγκον, η Κέλσι προσπαθεί να ξαναμαζέψει τα κομμάτια της ζωής της αφήνοντας στην άκρη τα αισθήματά της για τον Ρεν. Όταν ο κίνδυνος ξαφνικά την αναγκάζει να αναλάβει άλλη μια αποστολή στην Ινδία με τον ασυμβίβαστο αδελφό του Ρεν, τον Κίσαν, ο οποίος είναι επίσης αιχμάλωτος της κατάρας του Τίγρη, οι δυο τους αρχίζουν να αμφισβητούν το πεπρωμένο τους. Η ζωή του Ρεν ισορροπεί σε τεντωμένο σχοινί, όπως και η αλήθεια στην καρδιά της Κέλσι. 
 
Γεμάτη κίνδυνο, μαγευτικά όνειρα και επιλογές της καρδιάς, η Αναζήτηση του Τίγρη φέρνει τους τρεις ήρωες ένα βήμα πιο κοντά στο σπάσιμο της αρχαίας κατάρας που τους δένει. 
 
Τίτλος: Η αναζήτηση του τίγρη (Tiger's Quest)
Συγγραφέας: Colleen Houck
Εκδόσεις: Πλατύπους
Μεταφράστρια: Βίκυ Μυλωνοπούλου
Σελίδες: 560
Τιμή: 22-10%=19,80 ευρώ

 
Είδος: Φαντασία
 
Είναι το δεύτερο βιβλίο της σειράς The Tiger Saga.
 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..