nikosal Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Ελάτε να διαβάσουμε 23 βιβλία επιστημονικής φαντασίας το 2013. Δεν είναι πολλά: Δύο το μήνα (και έχετε έτσι και 15 μέρες ρεπό). Σύμφωνα με την εξίσωση των Stross / Doctorow τόσα χρειάζονται για να μείνει κάποιος ενημερωμένος με το genre, αν είναι 47 ετών (όπως εγώ). Όπως ανέλυσαν πρόσφατα σε ένα ευφυές άρθρο οι δύο γνωστοί συγγραφείς Β = Α - (2SG) - 16, όπου Β, βιβλία που πρέπει να διαβάσετε σε ένα χρόνο = Α, Ηλικία - (sub-genres of interest Χ 2) - 16 = 23. Εδώ, ως sub-genres of interest δέχονται τα 4 βασικά (space opera, alter reality, time travel, hard sf, κάνοντας διάφορες παραδοχές, όπως πχ. ότι το steampunk ανήκει στην alter reality κλπ.). Όπως θα διαπιστώσετε, κάποιος που είναι 40 ετών πρέπει να διαβάσει φέτος 16 βιβλία, αν όμως είναι νεότερος (οπότε έχει περισσότερα χρόνια μπροστά του), λιγότερα, ας πούμε ένας αναγνώστης 30 χρονών, αρκεί να διαβάσει φέτος 6 βιβλία. Η εξίσωση έχει εφαρμογή από 30 ως 60 ετών, διευκρινίζουν. Λοιπόν, τι λέτε; Θα ακολουθήσετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Δε με λες, αφεντικό: αν παίξω πρέπει να διαβάσω 26 που βγάζει ο αλγόριθμος για την ηλικία μου ή φτάνουν και τα 23; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 6, 2013 Author Share Posted January 6, 2013 Χαχα τον... αλγόριθμο τον έβγαλα από την κοιλιά μου. Διαβάζουμε 23...! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 (edited) Χαχα τον... αλγόριθμο τον έβγαλα από την κοιλιά μου. Διαβάζουμε 23...! Πώς; ΠΩΣ; Αισθάνομαι εντελώς ηλίθια τώρα! Καλά, άντε να δούμε. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω για φέτος, επειδή υπάρχουν πολλά βιβλία εκτός από ε.φ. που με περιμένουν και μου γνέφουν, αλλά θα το παλέψω. Edited January 6, 2013 by Tiessa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 7, 2013 Author Share Posted January 7, 2013 χαχα Ε, για αυτό έβαλα 23, επειδή φέτος διαβάσαμε πολλά. Αλλά κάτω από 23; Όχι. Έλα, θα το παλέψουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ugh Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 σε μενα βγαζει 18 και παλι πολλα μου φαινονται, κατσε να φτασουμε τα δεκα-δωδεκα και βλεπουμε μετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 8, 2013 Author Share Posted January 8, 2013 Σαράντα δύο ετών, ε Ugh; Όλες οι ηλικίες στη φόρα...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ugh Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Σαράντα δύο ετών, ε Ugh; Όλες οι ηλικίες στη φόρα...! και δεν φαινομαι μερα πανω απο 41 ο ατιμος χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Ιανουάριος Black Man, Richard Morgan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted February 3, 2013 Author Share Posted February 3, 2013 Ιανουάριος 1. Osama, Lavie Tidhar (fc) Υπόμνημα: First Contact, συντομογραφία fc, πρώτη επαφή με το συγγραφέα Re-read, συντομογραφία rr, δεύτερη ανάγνωση του ίδιου έργου Διαβάστηκε μεταφρασμένο, συντομογραφία μετ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Λέω να παίξω κι εγώ φέτος που έχω κάτι steampunk στα αδιάβαστα καθώς και κάτι άλλα σκόρπια. Θα χρησιμοποιήσω όμως τον αλγόριθμο της κοιλιάς και θα προσπαθήσω να διαβάσω 16. Άντε να δούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Κι εγώ ομοίως, αν και δεν υπόσχομαι τίποτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elerran Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 αν περάσω τα 12 θα είμαι ευτυχής... Τα audiobooks μετράνε ελπίζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted February 4, 2013 Author Share Posted February 4, 2013 χαχα τον αλγόριθμο της κοιλιάς! πάρτε μέρος και διαβάστε όσα μπορείτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karatasiospa Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 οκ μέσα και εγω μια που επεστρεψα στο διαβασμα μετα από διακοπή 9 μηνών! Φεβρουαριος S.Baxter:Gravity Dreams (s.o. , στα αγγλικά) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Ξεκινάω κι εγώ Φεβρουάριος 1. Η Πλημμύρα, James Ballard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Ιανουάριος 1. Osama, Lavie Tidhar (fc) Φεβρουάριος 2. Starship Troopers, Robert Heinlein Υπόμνημα: First Contact, συντομογραφία fc, πρώτη επαφή με το συγγραφέα Re-read, συντομογραφία rr, δεύτερη ανάγνωση του ίδιου έργου Διαβάστηκε μεταφρασμένο, συντομογραφία μετ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Ιανουάριος 1. Osama, Lavie Tidhar (fc)Φεβρουάριος2. Starship Troopers, Robert Heinlein Μάρτιος 3. Where Late the Sweet Birds Sang, Kate Wilhelm (fc) 4. Hothouse, Brian AldissΥπόμνημα:First Contact, συντομογραφία fc, πρώτη επαφή με το συγγραφέαRe-read, συντομογραφία rr, δεύτερη ανάγνωση του ίδιου έργουΔιαβάστηκε μεταφρασμένο, συντομογραφία μετ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 (edited) Ωπ, το είχα ξεχάσει το τόπικ: -Ιανουάριος 01. Κέιτ Βίλχελμ - Στη δίνη του χρόνου (7/10) -πρώτη επαφή02. Ντμίτρι Μπιλένκιν - Η Αρχή της Αβεβαιότητας (8.5/10) -πρώτη επαφή03. Χ. Τζ. Γουέλς - Η μηχανή του χρόνου (7/10)04. Λόις Λόουρι - Ο Δωρητής (8/10) -πρώτη επαφή -Φεβρουάριος 05. Μάργκαρετ Πίτερσον Χάντιξ - Διπλή ταυτότητα (7.5/10) -πρώτη επαφή06. Ρέι Μπράντμπερι - Φαρενάιτ 451 (10/10) -πρώτη επαφή07. Λες Μάρτιν - Χ, σημαδεύοντας το στόχο (6/10) -πρώτη επαφή -Μάρτιος 08. Τζ. Γκ. Μπάλαρντ - Κρυστάλλινος κόσμος (8.5/10)09. Ρότζερ Ζελάζνυ - Ο κυρίαρχος των ονείρων (7/10)10. Άστρο Τέλερ - Exegesis (7/10) -πρώτη επαφή Edited June 2, 2013 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karatasiospa Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Φεβρουάριος Kate Wilhelm: Where Late the Sweet Birds Sang, S.Baxter:Gravity Dreams Μάρτιος: David Brin: Sundiver Stardite Rising Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 (edited) Ιανουάριος1. Black Man, Richard Morgan Φεβρουάριος 2. Ανέκδοτο έργο μέλους (ε.φ) 3. Across a billion years, Robert Silverberg (σελ. 249) Μάρτιος 4. Ο Τζακ Μπάρον και η Αιωνιότητα (σελ. 366) Edited April 4, 2013 by Tiessa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Φεβρουάριος1. Η Πλημμύρα, James Ballard Απρίλιος 2. Σχέδιο Φράκταλ, Κώστας Χαρίτος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 (edited) -Ιανουάριος 01. Κέιτ Βίλχελμ - Στη δίνη του χρόνου (7/10) -πρώτη επαφή 02. Ντμίτρι Μπιλένκιν - Η Αρχή της Αβεβαιότητας (8.5/10) -πρώτη επαφή 03. Χ. Τζ. Γουέλς - Η μηχανή του χρόνου (7/10) 04. Λόις Λόουρι - Ο Δωρητής (8/10) -πρώτη επαφή -Φεβρουάριος 05. Μάργκαρετ Πίτερσον Χάντιξ - Διπλή ταυτότητα (7.5/10) -πρώτη επαφή 06. Ρέι Μπράντμπερι - Φαρενάιτ 451 (10/10) -πρώτη επαφή 07. Λες Μάρτιν - Χ, σημαδεύοντας το στόχο (6/10) -πρώτη επαφή -Μάρτιος 08. Τζ. Γκ. Μπάλαρντ - Κρυστάλλινος κόσμος (8.5/10) 09. Ρότζερ Ζελάζνυ - Ο κυρίαρχος των ονείρων (7/10) 10. Άστρο Τέλερ - Exegesis (7/10) -πρώτη επαφή -Απρίλιος 11. Φίλιπ Ντικ - Ο αντίστροφος κόσμος (8/10) Edited June 2, 2013 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Ιανουάριος1. Black Man, Richard Morgan Φεβρουάριος 2. Ανέκδοτο έργο μέλους (ε.φ) 3. Across a billion years, Robert Silverberg Μάρτιος 4. Ο Τζακ Μπάρον και η Αιωνιότητα Απρίλιος 5. Γαλαξιακή Αυτοκρατορία 1 (επανάληψη μετά από 30ετία) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted April 13, 2013 Author Share Posted April 13, 2013 Ωραία η Γαλαξιακή... Την έχω διαβάσει παλιά στον Κάκτο, πριν μερικά χρόνια στο πρωτότυπο... Και σίγουρα θα υπάρξει και άλλη φορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.