Jump to content

The Outer Limits (1995-2002)


takisdk
 Share

Recommended Posts

NewOuterLimits_S1_Alliance.jpg

Created by Leslie Stevens
Written by Harlan Ellison A. E. van Vogt Richard Matheson George R. R. Martin Stephen King James Patrick Kelly Larry Niven Eando Binder
Narrated by Kevin Conway (control voice)
No. of seasons 7 No. of episodes 154 Running time 44 minutes
Original run March 26, 1995 – January 18, 2002


There is nothing wrong with your television set. Do not attempt to adjust the picture. We are now controlling the transmission, we control the horizontal and the vertical. We can deluge you with a thousand channels or expand one single image to crystal clarity... and beyond. We can shape your vision to anything our imagination can conceive. For the next hour we will control all that you see and hear. You are about to experience the awe and mystery which reaches from the deepest inner mind... to The Outer Limits.

To The Outer Limits είναι μια καταπληκτική σειρά επιστημονικής φαντασίας που αρχικά προβλήθηκε στο Showtime και στο Sci Fi Channel από το 1995 εώς το 2002 και αποτελεί την αναγέννηση της κλασικής σειράς του 1963. Πρόκειται για μια ανθολογία από ιστορίες καθαρής επιστημονικής φαντασίας όπως η δεύτερη σεζόν του κλασσικού εγκαταλλείποντας εντελλώς το Τέρας της Εβδομάδας storyline. Aν και μοιάζει σε πολλά με την Twilight Zone διαφοροποιείτε στο γεγονός πως δεν περιέχει και ιστορίeς φαντασίας ή τρόμου αλλά μόνο pure sci-fi, τουλάχιστον στην πλειονότητα των επεισοδίων. Ηδη από τις αρχές της δεκαετίας του 80 σκεφτόντουσαν οι παραγωγοί την δημιουργία αυτής της σειράς αν και τελικά ξεκίνησε το 1995. Η επιτυχία που είχαν σειρές όπως τα Star Trek και τα The X-Files, καθώς και η ανθολογία Tales from the Crypt, έπεισαν τους παραγωγούς πως η χήνα είχε και άλλα χρυσά αυγά. Συνολικά κράτησε 7 σεζόν και γυρίστηκαν 154 επεισόδια. Η σειρά έδωσε έμφαση στις επιστημονικές ανακαλύψεις και στις επιπτώσεις πάνω στην πορεία της ανθρωπότητας ενώ βέβαια δεν έλλειψαν οι εξωγήινοι και τα απαραίτητα τέρατα. Πολλά από τα επεισόδια είναι βασισμένα σε ιστορίες μεγάλων συγγραφέων επιστημονικής φαντασίας όπως ο Harlan Ellison, ο A. E. van Vogt, ο Larry Niven, ο Richard Matheson και ο Stephen King ενώ ένα τεράστιο cast από αξιόλογους και γνωστούς ηθοποιούς ήρθαν να πρωταγωνιστήσουν όπως οι Tom Arnold, Beau Bridges, Josh Brolin,Michael Dorn, Kirsten Dunst, Michelle Forbes, Joseph Gordon-Levitt, Heather Graham, Mark Hamill, Alyssa Milano, Pat Morita, Leonard Nimoy, Robert Patrick, Amanda Plummer, Molly Ringwald, William Sadler, Ally Sheedy, Brent Spiner, Mario Van Peebles ανάμεσα σε άλλους. Διάφορα αξιοσημείωτα γεγονότα που πρέπει να κάνω αναφορά είναι το επεισόδιο I, Robot που γυρίστηκε δύο φορές, μία το 1964 και μία το 1995 αλλά με τον Leonard Nimoy και στις δύο versions, μία προ-Spock και μία στη μετά-Spock εποχή.

TheOuterLimits1x08-VirtualFutureavi_snap
TheOuterLimits1x04-BloodBrothersavi_snap
TheOuterLimits1x04-BloodBrothersavi_snap

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο επεισόδιο (της πρώτης season) της σειράς ήταν διπλό και είχε τίτλο "The Sandkings".

Ήταν προσαρμογή της καταπληκτικής, ομότιτλης ιστορίας του Martin, που στα ελληνικά έχει μεταφραστεί με τον τίτλο "Αμμοβασιλιάδες" (Μετάφραση: Χριστόδουλος Λιθαρής, περιέχεται στην ανθολογία "Βραβευμένες Ιστορίες - HUGO, Ανθολογία Επιστημονικής Φαντασίας, PARSEC"

 

Το επεισόδιο αυτό με ελάχιστες παραλλαγές από την ιστορία έχει ως cast του τρεις γενιές της οικογένειας ηθοποιών Bridges (Lloyd, Beau, Dylan). Είναι μια άψογη εισαγωγή στη σειρά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..