Popular Post Mr. R.Carter Posted October 8, 2013 Popular Post Share Posted October 8, 2013 (edited) Ο Ελληνικος Τρομος συντομα θα εχει εναν ακομα νεο εκπροσωπο μεσω της πρωτης του προσωπικης συλλογης διηγηματων. Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη και να ξεκινησουμε με την τυπικη παρουσιαση του βιβλιου μεσα απο την σελιδα του Facebook: "Το Φως μέσα μου", η πρώτη προσωπική δουλειά του Κωνσταντίνου Κέλλη, είναι η επερχόμενη συλλογή διηγημάτων Τρόμου από τις εκδόσεις Momentum. Biography Ο Κωνσταντίνος Κέλλης γεννήθηκε το 1985 στην Ξάνθη και ζει πάνω από το πληκτρολόγιό του. Σπούδασε Αγγλική φιλολογία και Δημιουργική γραφή σε δυο πόλεις γεμάτες φαντάσματα, τη Θεσσαλονίκη και το Εδιμβούργο. Η αγάπη του για τη λογοτεχνία του Φανταστικού και τις πιο σκοτεινές αποχρώσεις της τον ώθησε να ασχοληθεί με τη συγγραφή ιστοριών τρόμου και μυστηρίου. Διάφορα διηγήματά του έχουν διακριθεί σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς ενώ έχουν δημοσιευτεί σε ανθολογίες τρόμου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Description Η συλλογή "Το Φως μέσα μου" περιέχει 13 ιστορίες που κινούνται στα σκοτεινότερα σοκάκια της λογοτεχνίας του Φανταστικού.Αστικός Τρόμος, ψυχολογικός τρόμος, μαύρη κωμωδία, σκοτεινή ΕΦ και φαντασία, κάποια μόνο από τα είδη που θα συναντήσετε μέσα στις σελίδες του βιβλίου.Κάποιες από τις ιστορίες του θα σας ταξιδέψουν σε μέρη γνώριμα: Από το χιονισμένο Ρωσικό Βορρά ως την ηλιόλουστη παραλία ενός Ελληνικού νησιού, κι από τα πλακόστρωτα στενά του Εδιμβούργου ως την κορυφή ενός ξεχασμένου φάρου μπροστά στον Ατλαντικό.Κάποιες όμως θα σας οδηγήσουν και σε ατραπούς αλλόκοτες... σε κολάσεις κι ονειρότοπους που δεν έχουν θέση σε ανθρώπινους χάρτες.Οι περισσότερες από τις ιστορίες του βιβλίου έχουν διακριθεί σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς ή/και έχουν δημοσιευτεί σε Ανθολογίες στις ΉΠΑ, στη Βρετανία και στην Ελλάδα. Η σελίδα του βιβλίου:-στο Facebook -στο Goodreads -στη biblionet. Φυσικα ο Κωνσταντινος Κελλης δεν ειναι αλλος απο τον DinMacXanthi αυτου εδω του forum! Μετα απο τον φιλο Σταματη "Adicto" Λαδικο και την Camera Obscura του, το sff.gr εχει την τιμη να φιλοξενει ακομα ενα μελος της Λογοτεχνιας Τρομου το οποιο καταφερνει να φτασει στα ραφια των βιβλιοπωλειων με μια προσωπικη συλλογη διηγηματων. Οσοι ειχαμε διαβασει παλιοτερα τις ιστοριες που περιλαμβανονται στο "Φως Μεσα Μου" ξεραμε πως δεν υπαρχει περιπτωση αυτη η προσπαθεια να μην εχει τετοια θετικη καταληξη, οποτε προσωπικα η εξελιξη αυτη δεν μου προκαλει καμια εκπληξη. Εδω θα συζηταμε για αυτη τη συλλογη η οποια και κυκλοφόρησε στις 25 Νοεμβρίου. Edited December 10, 2013 by DinMacXanthi 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Καιρός ήταν. Περιμένουμε με ανυπομονησία το θεάρεστο και άκρως χριστουγεννιάτικο αυτό ανάγνωσμα. Και, Ντίνο, μην ξεχάσεις την παρουσίαση στην Αθήνα, ε; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 έκτακτα, έκτακτα! με το καλό! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Baltar Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Άντε μπράβο! Αδημονώ να το πιάσω στα χέρια μου - ως βιβλίο! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. R.Carter Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 (edited) Να συμπληρωσω πως το βιβλιο δεν αποτελειται μονο απο δημοσιευμενες ιστοριες που βρισκονται εδω στο sff, αλλα υπαρχουν ιστοριες ολοκαινουργιες μαζι με κάποιες που ήταν μονο στα αγγλικά,δηλαδη μεχρι τωρα αμεταφραστες συν το οτι οι περισσότερες σπο τις παλιες αλλάξαν άρδην από τοτε που εμφανίστηκαν εδώ. Πληρη περιεχομενα και εξωφυλλο, συντομα. Edited October 9, 2013 by Mr. R.Carter 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 (edited) Ευχαριστώ τον Κ.Κάρτερ για το τόπικ και όλους όσους περάσατε μια βόλτα από εδώ, σύντομα θα έχω να μοιραστώ πολλά περισσότερα για τη συλλογή και το τι θα περιέχει. Θα προσθέτω λεπτομέρειες για τα περιεχόμενα και ό,τι άλλο χρειάζεται. Το βιβλίο δεν θα αργήσει, κατά πάσα πιθανότητα θα το έχουμε μέσα στον Νοέμβριο, ενώ ευελπιστώ να τα πούμε στην πρωτεύουσα σε περίπου ένα δίμηνο Να 'στε όλοι καλά! Edited October 9, 2013 by DinMacXanthi 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Επιτέλους (επαναλαμβάνομαι, αλλά... επιτέλους!) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post DinMacXanthi Posted November 9, 2013 Popular Post Share Posted November 9, 2013 (edited) Αγαπητοί sffίτες, έχω ημερομηνία για την παρουσίαση στην Αθήνα. Την Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου στο βιβλιοπωλείο του εκδοτικού στην Πανόρμου, με εξαίσιο σουφουφίτικο panel Σύντομα θα υπάρξει και η επίσημη ανακοίνωση από τον εκδοτικό, μαζί με όλα τα νέα στη σελίδα του βιβλίου στο FB Μου λείψατε που μου λείψατε (έχω να κατέβω από προτού βάλω τα χακί, άλλωστε) οπότε ευκαιρία να τα πούμε από κοντά για μια ακόμη φορά. Ελπίζω να δω όσους περισσότερους από εσάς μπορώ! Edited November 9, 2013 by DinMacXanthi 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Το Σκανδιναβικό φαν κλαμπ θα έχει εκπροσώπηση, πάντως. ;) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post DinMacXanthi Posted November 18, 2013 Popular Post Share Posted November 18, 2013 Και το εξώφυλλο της συλλογής, η οποία φεύγει σήμερα για το πιεστήριο 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Ναι, ναι, ναι! Είχε απόλυτο δίκιο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Έτοιμη και η πρόσκληση Εγώ και το υπόλοιπο πάνελ θα χαρούμε να δούμε όσους περισσότερους από εσάς γίνεται! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Άλλο πάλι και τούτο! Εννοείς ότι θα πρέπει να το έχω διαβάσει μέχρι τότε;!; Και να μ' αρέσει; Και να έχω ετοιμάσει κάτι να πω; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Άλλο πάλι και τούτο! Εννοείς ότι θα πρέπει να το έχω διαβάσει μέχρι τότε;!; Και να μ' αρέσει; Και να έχω ετοιμάσει κάτι να πω; Όχι, το να σου αρέσει είναι προαιρετικό. Μη σου βάλουμε και δύσκολα, καθότι και ψείρας . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Και τους είπα: "στην πρόσκληση να λέει ΚΥΡΙΟΣ Μιχάλης Μανωλιός"! ο δαίμων του τυπογραφείου ξαναχτύπησε... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Όποιος θέλει να δει τον πραγματικό δαίμονα , μια και μιλάμε για βιβλίο τρόμου, να πιάσει θέση πρώτη σειρά στου Μπατσιούλα με τα ποπ-κορν του , να χαζεύει τη φάτσα του Ντίνου. Γίιιχα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Εγώ πάντως το ουίσκι θα το φέρω... Όποιος προλάβει να κεραστεί, πρόλαβε! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adicto Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Θα σου χρειαστεί φίλτατε! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Αγαπητό SFF, το βιβλίο κυκλοφόρησε και σας περιμένει στην Πανόρμου Μέσα στις επόμενες ημέρες θα πάει στα μεγάλα και στα εξειδικευμένα βιβλιοπωλεία της Αθήνας ενώ μέσα στον επόμενο μήνα, ευελπιστούμε να βρεθεί στη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη ελλάδα.Σ' αυτο το link θα βρείτε το δελτίο τύπου των εκδόσεων με πληροφορίες για το βιβλίο, οπισθόφυλλο και άλλα πολλά. Ελπίζω να δω όσο περισσότερους μπορώ την επόμενη Πέμπτη και να τα πούμε κι από κοντά! 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Χθες, στη ΛΑΦ, δεν ασχοληθήκαμε μόνο με τον "Κλεπτομνήμονα". :-) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Χθες, στη ΛΑΦ, δεν ασχοληθήκαμε μόνο με τον "Κλεπτομνήμονα". :-) gallery_1_133_183420.jpg gallery_1_133_73796.jpg gallery_1_133_61423.jpg gallery_1_133_337680.jpg ...θάψαμε κι άλλους, εννοεί . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Χθες, στη ΛΑΦ, δεν ασχοληθήκαμε μόνο με τον "Κλεπτομνήμονα". :-) gallery_1_133_183420.jpg gallery_1_133_73796.jpg gallery_1_133_61423.jpg gallery_1_133_337680.jpg ...θάψαμε κι άλλους, εννοεί . "Φτυάρι" υπάρχει πάντως 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Congrats και από εδώ bro! Θα το τιμήσω μόλις το πετύχω σε βιβλιοπωλείο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Μια συνέντευξη για το βιβλίο στο Fantasy Gate Εξαιρετικό timing μιας και η παρουσίαση του βιβλίου είναι αύριο O.T. Θα έβαζα φωτογραφία της δημοσιογράφου αλλά θα πέσει το site, οπότε είπα να βάλω μόνο το link 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Θυμίζουμε ότι σήμερα στις 8:00 μ.μ. γεμίζουμε το βιβλιοπωλείο του Μπατσιούλα για την επίσημη πρώτη της συλλογής του Κωνσταντίνου DinMacXanthi Κέλλη, "Το Φως Μέσα μου". Όποιος λείψει θα χάσει αναπάντεχες φάσεις και πολλές καριόκες. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.