aScannerDarkly Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 (edited) Καλημέρα σας. Το νέο παιχνίδι που θα μπει στο ρεπερτόριό μας θα φέρει αυτό το εξυπνακίστικο όνομα. Το σενάριο είναι απλό: Δίνονται τρεις κατηγορίες, με τρεις επιλογές η καθεμία. Για παράδειγμα, Τόπος, Πλάσμα και Κεντρικός Χαρακτήρας. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν ένα στοιχείο από την κάθε κατηγορία και με βάση αυτά να γράψουν την ιστορία τους. Ποιο είναι όμως το κόλπο: οι επιλογές δε θα είναι, για παράδειγμα, τόπος-Καρπάθια, πλάσμα-βαμπίρ, ή πλάσμα-αρειανός, χαρακτήρας-αστροναύτης. Μπορεί όμως να χρειαστεί να επιλέξετε για τόπο τα Καρπάθια και για πλάσμα τους αρειανούς. Με λίγα λόγια, οι επιλογές θα είναι τέτοιες που θα σας αναγκάζουν να κάνετε παράξενα ταιριάσματα. Έχετε 27 διαφορετικούς συνδυασμούς. Νομίζω ότι κάτι θα βρείτε που να σας εμπνεύσει εκεί μέσα. Edited November 21, 2013 by aScannerDarkly 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Ουόου είναι σαν να μας ζητάς να φτιάξουμε ένα όνειρο, αντί να το δούμε στον ύπνο μας: πηγή: τελευταία παράγραφος στο: Νευροβιολόγοι κι ύπνο-ερευνητές: Ο ψυχίατρος Robert Stickgold του Harvard Medical School μάλιστα έχει πειραματικές αποδείξεις ότι ο REM ύπνος προωθεί την δημιουργική σκέψη αφήνοντας μας να συγκροτήσουμε ιδέες κι έννοιες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους που ποτέ δεν θα μπορούσαμε να συνδέσουμε όσο θα ήμασταν ξύπνιοι. Συνήθως όταν ήμαστε ξύπνιοι όταν κάποιος μας δίνει μια λέξη, εμείς αυτόματα προσπαθούμε με το μυαλό μας να βρούμε όλες τις σχετικές λέξεις και να κάνουμε κάποιο συνειρμό. Το αντίθετο συμβαίνει στον REM ύπνο. «Ο εγκέφαλος προσπαθεί να αγνοήσει τους προφανείς συσχετισμούς και προσπαθεί να συσχετίσει όσο πιο τρελά, αναπάντεχα και παράξενα πράγματα γίνεται.» όπως λέει κι ο Stickgold. «Θέλει οπωσδήποτε (ο εγκέφαλός μας) να ενεργοποιήσει κάθε αδύναμο μη προφανές, αλλά ενδεχομένως πολύ χρήσιμο σύνδεσμο.» Αυτό είναι που μας επιτρέπει να βγάζουμε νόημα από πολύπλοκες πληροφορίες. Μπορεί μάλιστα να είναι και η πηγή της δημιουργικότητάς μας. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli Sketo Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 (edited) Μας αρέσει ο Phillip Dick Scanner...; Καλά θα περάσουμε. Edited November 21, 2013 by Elli Sketo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 Μας αρέσει ο Phillip Dick Scanner...; Καλά θα περάσουμε. Εντάξει, όχι πάντα, αλλά μερικές φορές μάς αρέσει πάρα πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanessa Van Hault Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 (edited) Να με συχγωρέσει η χάρη σας αλλά εγώ που δεν είδα τον κροκόδειλο κάτω αρχικά παρά μόνο τις πλάτες, πήγε το μυαλό μου σε κάτι σεξουαλικό... :/ Edited November 21, 2013 by Vanessa Van Hault Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.