Jump to content

Αλλόκοτες περιπτύξεις


aScannerDarkly
 Share

Recommended Posts

                                                  post-1484-0-27648200-1385023504.jpg

Καλημέρα σας.

 

Το νέο παιχνίδι που θα μπει στο ρεπερτόριό μας θα φέρει αυτό το εξυπνακίστικο όνομα. Το σενάριο είναι απλό:

 

Δίνονται τρεις κατηγορίες, με τρεις επιλογές η καθεμία. Για παράδειγμα, Τόπος, Πλάσμα και Κεντρικός Χαρακτήρας. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν ένα στοιχείο από την κάθε κατηγορία και με βάση αυτά να γράψουν την ιστορία τους. Ποιο είναι όμως το κόλπο: οι επιλογές δε θα είναι, για παράδειγμα, τόπος-Καρπάθια, πλάσμα-βαμπίρ, ή πλάσμα-αρειανός, χαρακτήρας-αστροναύτης. Μπορεί όμως να χρειαστεί να επιλέξετε για τόπο τα Καρπάθια και για πλάσμα τους αρειανούς.

 

Με λίγα λόγια, οι επιλογές θα είναι τέτοιες που θα σας αναγκάζουν να κάνετε παράξενα ταιριάσματα. Έχετε 27 διαφορετικούς συνδυασμούς. Νομίζω ότι κάτι θα βρείτε που να σας εμπνεύσει εκεί μέσα.

Edited by aScannerDarkly
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Ουόου είναι σαν να μας ζητάς να φτιάξουμε ένα όνειρο, αντί να το δούμε στον ύπνο μας:

 

πηγή: τελευταία παράγραφος στο: Νευροβιολόγοι κι ύπνο-ερευνητές:

 

Ο ψυχίατρος Robert Stickgold του Harvard Medical School μάλιστα έχει πειραματικές αποδείξεις ότι ο REM ύπνος προωθεί την δημιουργική σκέψη αφήνοντας μας να συγκροτήσουμε ιδέες κι έννοιες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους που ποτέ δεν θα μπορούσαμε να συνδέσουμε όσο θα ήμασταν ξύπνιοι. Συνήθως όταν ήμαστε ξύπνιοι όταν κάποιος μας δίνει μια λέξη, εμείς αυτόματα προσπαθούμε με το μυαλό μας να βρούμε όλες τις σχετικές λέξεις και να κάνουμε κάποιο συνειρμό. Το αντίθετο συμβαίνει στον REM ύπνο. «Ο εγκέφαλος προσπαθεί να αγνοήσει τους προφανείς συσχετισμούς και προσπαθεί να συσχετίσει όσο πιο τρελά, αναπάντεχα και παράξενα πράγματα γίνεται.» όπως λέει κι ο Stickgold. «Θέλει οπωσδήποτε (ο εγκέφαλός μας) να ενεργοποιήσει κάθε αδύναμο μη προφανές, αλλά ενδεχομένως πολύ χρήσιμο σύνδεσμο.» Αυτό είναι που μας επιτρέπει να βγάζουμε νόημα από πολύπλοκες πληροφορίες. Μπορεί μάλιστα να είναι και η πηγή της δημιουργικότητάς μας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μας αρέσει ο Phillip Dick Scanner...; :p

Καλά θα περάσουμε.

Edited by Elli Sketo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μας αρέσει ο Phillip Dick Scanner...; :p

Καλά θα περάσουμε.

Εντάξει, όχι πάντα, αλλά μερικές φορές μάς αρέσει πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Να με συχγωρέσει η χάρη σας αλλά εγώ που δεν είδα τον κροκόδειλο κάτω αρχικά παρά μόνο τις πλάτες, πήγε το μυαλό μου σε κάτι σεξουαλικό... :/

Edited by Vanessa Van Hault
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..