Jocasta Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Καλησπέρα και καλή χρονιά από το πιο πρόσφατο newbie του φόρουμ. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, ποια η γνώμη σας για τα ελληνικά λογοτεχνικά περιοδικά; Είμαι κάτοικος Αγγλίας εδώ και μια δεκαετία, κι εδώ η έκδοση κειμένων σε αναγνωρισμένες ψηφιακές ή έντυπες εκδόσεις παίζει σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο θα σε αντιμετωπίσει ο ατζέντης (δεν καθορίζει βεβαίως το αποτέλεσμα, περισσότερο τον τρόπο που θα αντιμετωπίσει την υποβολή καθαυτή). Στην Ελλάδα ισχύει κάτι τέτοιο; Η δημοσίευση έργου ενός πρωτοεμφανιζόμενου σε κάποια ελληνική, έντυπη ή ψηφιακή, έκδοση, έχει οποιαδήποτε βαρύτητα στα μάτια ενός επαγγελματία εκδότη; Πέραν βεβαίως από τη δεδομένη συγγραφική ικανότητα του εκάστοτε συγγραφέα, και το λοιπό του βιογραφικό. Τι λέτε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Καλησπέρα και καλή χρονιά από το πιο πρόσφατο newbie του φόρουμ. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, ποια η γνώμη σας για τα ελληνικά λογοτεχνικά περιοδικά; Είμαι κάτοικος Αγγλίας εδώ και μια δεκαετία, κι εδώ η έκδοση κειμένων σε αναγνωρισμένες ψηφιακές ή έντυπες εκδόσεις παίζει σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο θα σε αντιμετωπίσει ο ατζέντης (δεν καθορίζει βεβαίως το αποτέλεσμα, περισσότερο τον τρόπο που θα αντιμετωπίσει την υποβολή καθαυτή). Στην Ελλάδα ισχύει κάτι τέτοιο; Η δημοσίευση έργου ενός πρωτοεμφανιζόμενου σε κάποια ελληνική, έντυπη ή ψηφιακή, έκδοση, έχει οποιαδήποτε βαρύτητα στα μάτια ενός επαγγελματία εκδότη; Πέραν βεβαίως από τη δεδομένη συγγραφική ικανότητα του εκάστοτε συγγραφέα, και το λοιπό του βιογραφικό. Τι λέτε; Έχω την εντύπωση ότι όχι, κυρίως επειδή τα περιοδικά αυτά έχουν περιορισμένο αναγνωστικό κύκλο. Περισσότερο μετράει αν έχεις "ακρη" για να πουλήσεις αντίτυπα (κάποιο είδος δημοσιότητας, κάποιο site/blog με αναγνωσιμότητα κλπ) παρά μία έκδοση σε ένα περιοδικό που διαβάζουν 100-200 άτομα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Από τα λίγα που έχω δει κι εγώ από την άλλη πλευρά του τοίχου (βιβλίο μου έχει εκδοθεί από μεγάλο εκδότη), θα συμφωνήσω με τον Νιχίλιο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.