King_Volsung Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Γεια σας παιδιά! Έχετε μήπως υπ'όψη σας αυτό το βιβλίο; Κάνω μια εργασία για την ετερότητα και ανακάλυψα τον συγγραφέα, ο οποίος απ'ότι είδα έχει ασχοληθεί με πολλά πράγματα (φιλοσοφία, ιστορία κλπ) και επίσης είδα πως ένα από τα βιβλία του είναι μια μελέτη πάνω στη λογοτεχνία φαντασίας. Σκέφτομαι σοβαρά να το παραγγείλω (μιας που είναι και εξαντλημένο στην Ελλάδα), αλλά θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη. Ευχαριστώ! υ.γ. links για συγγραφέα και βιβλίο http://en.wikipedia.org/wiki/Tzvetan_Todorov Εισαγωγή στη φανταστική λογοτεχνία / The Fantastic: A Structural Approach to a Literary Genre 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyrano Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Είναι πυκνό, διαφωτιστικό, παραθέτει μερικά πολύ ωραία ψήγματα λογοτεχνικών αποσπασμάτων. Είναι σχετικά δύσκολο στην πρώτη ανάγνωση (αλλά όχι στρυφνό) κι απολαυστικό στη δεύτερη. Ό,τι πρέπει για μελέτη. Αν μάλιστα έχεις και κάποια διαβάσματα κλασικής λογοτεχνίας, θα το ευχαριστηθείς ακόμη παραπάνω. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.