Jump to content

Tzvetan Todorov - Εισαγωγή στη φανταστική λογοτεχνία


King_Volsung
 Share

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά! Έχετε μήπως υπ'όψη σας αυτό το βιβλίο; Κάνω μια εργασία για την ετερότητα και ανακάλυψα τον συγγραφέα, ο οποίος απ'ότι είδα έχει ασχοληθεί με πολλά πράγματα (φιλοσοφία, ιστορία κλπ) και επίσης είδα πως ένα από τα βιβλία του είναι μια μελέτη πάνω στη λογοτεχνία φαντασίας. Σκέφτομαι σοβαρά να το παραγγείλω (μιας που είναι και εξαντλημένο στην Ελλάδα), αλλά θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη. Ευχαριστώ!
 

 

υ.γ. links για συγγραφέα και βιβλίο 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tzvetan_Todorov

 

Εισαγωγή στη φανταστική λογοτεχνία / The Fantastic: A Structural Approach to a Literary Genre

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι πυκνό, διαφωτιστικό, παραθέτει μερικά πολύ ωραία ψήγματα λογοτεχνικών αποσπασμάτων. Είναι σχετικά δύσκολο στην πρώτη ανάγνωση (αλλά όχι στρυφνό) κι απολαυστικό στη δεύτερη. Ό,τι πρέπει για μελέτη. Αν μάλιστα έχεις και κάποια διαβάσματα κλασικής λογοτεχνίας, θα το ευχαριστηθείς ακόμη παραπάνω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..