Elli Sketo Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 (edited) Κύριοι καλώς ορίσατε στο Εικόνα και επί τόπου #10. Όριο λέξεων: Μέχρι 3.000 Είδη: Λογοτεχνία φανταστικού. Χρόνος συγγραφής: Από Πέμπτη 18/03/2014 μέχρι Τετάρτη 26/03/2014. Χρόνος ψηφοφορίας: Μία βδομάδα. Καλή επιτυχία και καλό γράψιμο. Συμμετέχει μία ιστορία: Κουμπάκια και Διακόπτες - giorgos lagonas Edited December 22, 2021 by Ghost Προστέθηκε η μία ιστορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 ok! τώρα το είδα τούτο. Πολύ ωραία εικόνα, αλλά αφόρητα sci-fi για μένα! oh, well, είπαμε θα προσπαθήσω, αλλά δεν υπόσχομαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 ok! τώρα το είδα τούτο. Πολύ ωραία εικόνα, αλλά αφόρητα sci-fi για μένα! oh, well, είπαμε θα προσπαθήσω, αλλά δεν υπόσχομαι... Γιώργο, δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσεις αυτούσια την εικόνα στο διήγημά σου. Μπορείς για παράδειγμα να χρησιμοποιήσει έναν τεράστιο σκορπιό και ένα παιδάκι, και ν' αφήσεις το steampunk και το μετακαταστροφικό εκτός. Η εικόνα λειτουργεί σαν το μέρος όπου θα πάρεις τα βασικά στοιχεία για την ιστορία σου. Μπορεί, βέβαια, να σου πούνε ότι δεν αξιοποίησες όλα τα στοιχεία της εικόνας, αλλά άμα το διήγημα είναι καλό δεν θα μας νοιάξει και πολύ. Απ' την άλλη, φυσικά, αυτός είναι κι ένας τρόπος να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Nina Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Πάρα πολύ ωραία εικόνα! Ψήνομαι πολύ να διαβάσω τις ιστορίες που θα εμπνεύσει στους παίκτες μας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Να ρωτήσω κάτι; Για ποιον λόγο έχει μπει όριο λέξεων στο παιχνίδι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Να ρωτήσω κάτι; Για ποιον λόγο έχει μπει όριο λέξεων στο παιχνίδι; Όριο λέξεων υπάρχει, όπως και στα περισσότερα παιχνίδια, για παρόμοιους λόγους με την ύπαρξη του χρόνου συγγραφής. Καθώς πρόκειται για παιχνίδι υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του ορίου εφ' όσον επιθυμούν κάτι τέτοιο οι συμμετέχοντες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 ...άθλιοι sff-ίτες που έχετε το θράσος να με βάλετε να γράψω (ωιμέ!) science fiction, αποσπώντας με - ευτυχώς για λίγο! - από την λατρεμένη μου gothic / horror λογοτεχνία και τις γραφές του παππού Θεοβάλδου! χωρίς πλάκα τώρα, κράτησα τη συμβουλή του Άγγελου ...φυσικά, αυτός είναι κι ένας τρόπος να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό. ...για αυτόν και μόνο το λόγο έγραψα ένα διήγημα που είναι όσο πιο κοντά μπορώ να φτάσω σε sci-fi, το οποίο δεν ξέρω αν είναι καλό, αλλά σίγουρα πέρασα ΑΠΙΘΑΝΑ γράφοντάς το! Κρατάω μονάχα αυτές τις αναπάντεχα όμορφες στιγμές για μένα, και ευχαριστώ για την ενθάρρυνση. Μεθαύριο το ανεβάζω 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli Sketo Posted March 25, 2014 Author Share Posted March 25, 2014 Μεθαύριο το ανεβάζω Αναμένουμε! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 (edited) ...και καθώς ρώτησα πώς πηγαίνει η συγγραφή των μαγικών ξορκιών του δίδυμου παιχνιδιού, πώς πηγαίνει η συγγραφή των απίθανων ιστοριών που περιμένουμε απ' αυτό το παιχνίδι; Υ.Γ.: Αυτές οι αναπάντεχα όμορφες στιγμές είναι νομίζω το raison d'etre αυτών των παιχνιδιών τελικά... Edited March 25, 2014 by Myyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 ...εδώ το ανεβάζω το κείμενο, σωστά; Όνομα Συγγραφέα: Γιώργος Λαγκώνας Είδος: σάτυρα, επιστημονική φαντασίαΒία; ΝαιΣεξ; ΌχιΑριθμός Λέξεων:2194Αυτοτελής; Ναι εδώ είμαστε... οφείλω να σημειώσω ότι : α) αυτό είναι (για την ώρα) ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ στο sci-fi μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να φτάνει. Παρόλα αυτά, είχα καιρό να περάσω τόσο καλά, συγγραφικά μιλώντας! β) η πατρότητα του κειμένου δεν είναι αποκλειστικά δική μου. Άνω του 50% προέρχεται από τον μικρό μου γιο, που τις κινήσεις και το λεξιλόγιό του ξεπατίκωσα για να ζωντανέψω τον πιτσιρικά της εικόνας! Για αυτό και του το αφιερώνω. Αυτά. Κουμπάκια και Διακόπτες.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Γιώργο, ανέβασε τη σαν καινούρια ιστορία στη 'Βιβλιοθήκη' (όπως ακριβώς δηλαδή τις ιστορίες που γράφουμε εκτός διαγωνισμών και παιχνιδιών) με τη σημείωση "για τον διαγωνισμό ατάκα/εικόνα και επί τόπου #10" ή κάτι παρόμοιο στα 'Σχόλια' και ύστερα άσε ένα link εδώ. (Ώστε να μην χάνουμε τις ιστορίες στο τέλος των παιχνιδιών και να έχουν το δικό τους χώρο για σχολιασμό.) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 οκ! Έτοιμο! http://community.sff.gr/topic/15575-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%80%CF%84%CE%B5%CF%82/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Λοιπόν νομίζω ότι έχουμε ανάγκη από μία παράταση ως την Παρασκευή 28/3 τα μεσάνυχτα και εδώ. Αναμένουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli Sketo Posted March 27, 2014 Author Share Posted March 27, 2014 (edited) Από περιέργεια, έριξα μια μάτια στο προφίλ του Waylander και το παιδί έχει να μπει από τις 19 Μαρτίου. Μήπως να το ακυρώσουμε, ή να βρούμε άλλο συμπαίχτη για τον Γιώργο; Έντιτ: Γιώργο ακόμα διαβάζω την ιστορία σου. Θα ακούσεις την άποψη μου από αύριο! Edited March 27, 2014 by Elli Sketo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Νομίζω ότι θα πρέπει να λήξουμε το παιχνίδι με μονάχα μία συμμετοχή (που διαβάζουμε και σχολιάζουμε κανονικά όμως, ε;) http://community.sff.gr/topic/15575-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%80%CF%84%CE%B5%CF%82/ Δεν γνωρίζω τι συνέβη στον Waylander, ελπίζω όχι κάτι σοβαρό. Γιώργο αν και ο συμπάικτης σου τελικά δεν κατάφερε να παίξει, εύχομαι να διασκέδασες τη διαδικασία του παιχνιδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 ok! εγώ ό,τι είχα να πω το είπα (ή μάλλον σωστότερα, το έγραψα) Ελπίζω να σας αρέσει! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 τι έγινε ρε παιδιά; Υφίσταται τελικά το παιχνίδι ή ψόφησε το πράμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Χωρίς δεύτερη συμμετοχή, μάλλον δεν υφίσταται. Μας έμεινε η ιστορία σου όμως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.