Jump to content

Μαύρα Μαργαριτάρια - Φώτης Θαλασσινός


Naroualis
 Share

Recommended Posts

Μαύρα μαργαριτάρια
Διηγήματα

Φώτης Θαλασσινός

 

post-532-0-89214200-1401992990.jpg

 

Εμπειρία Εκδοτική, 2003
96 σελ.
ISBN 960-417-018-Χ, ISBN-13 978-960-417-018-0
Τιμή € 10,20
 
 
Από τη βιβλονέτ:
 
 
Σκεφτόμουν τη Μινώα, αυτόν το σκοτεινό άγγελο που ήρθε να ταρακουνήσει την άχαρη ζωή μου. Τη φανταζόμουν σε τοπίο θαλασσινό να πλέκει τα υπέροχα μαύρα νύχια της σε χρυσοποίκιλτη άρπα. Να συνθέτει, σε συνοδεία με τους ήχους των κυμάτων, ύμνους άφταστης μελωδικότητας. Ένιωθα κάτι πολύ δυνατό για τη Μινώα. Γιατί ίσως να ήμουν και εγώ σαν κι αυτή, ένα μοναχικό πλάσμα που λύνει τους γρίφους της ζωής με τις δικές του δυνάμεις.

 

 

Γενικά ένα μάλλον άτεχνα γραμμένο βιβλίο, με θέματα που πολύ θα ήθελα να τα ονομάσω σουρεάλ, αλλά τελικά μάλλον έχουν προβλήματα συνέπειας. Κύλησε γρήγορα και δυστυχώς το ξέχασα το ίδιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..