Myyst Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Η Lian Hearn γεννήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία το 1942 και είναι κάτοικος της Αυστραλίας από το 1973. Η Παγίδα των Αηδονιών 'Η Παγίδα των Αηδονιών' είναι το πρώτο βιβλίο της τριλογίας των Μύθων των Οτόρι. Νομίζω ότι έχετε καταλάβει το κρυφό μου ειδύλλιο με την ιαπωνική κουλτούρα. Οι Μύθοι των Οτόρι λοιπόν διαδραματίζονται σε ένα ψευδομεσαιωνικό φανταστικό κόσμο που εμπνέεται κυρίως από τον ιαπωνικό, αντί για τον ευρωπαϊκό μεσαίωνα. Ένα βιβλίο όπου τα κατάνα των πολεμιστών συγκρούονται μπροστά από τα φύλλα των κερασιών πέφτουν. Ένα μαγευτικό και ιδιαίτερο βιβλίο φαντασίας. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6891 Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Βιβλίο δεύτερο Με το γρασίδι για προσκέφαλο, βιβλίο τρίτο Το λαμπρό φεγγάρι, βιβλίο τέταρτο Η βραχνή φωνή του ερωδιού, βιβλίο πέμπτο Το δίχτυ του ουρανού (πρίκουελ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carolus Rex Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Eεεε, έχοντας διαβάσει το πρώτο, δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Ψιλομέτριο σαν γραφή, ίσως και λόγω μετάφρασης και το "chosen one" κλισέ μαζί με την σέχτα των εκλεκτών δεν ευνοεί τον όντως ξεχωριστό κόσμο να αναπνεύσει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.