Jump to content

Τζίλλιαν Ρουμπινστάιν/Λίαν Χερν (Gillian Rubinstein/Lian Hearn)


Myyst
 Share

Recommended Posts

Η Lian Hearn γεννήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία το 1942 και είναι κάτοικος της Αυστραλίας από το 1973.

 

 

Η Παγίδα των Αηδονιών

 

'Η Παγίδα των Αηδονιών' είναι το πρώτο βιβλίο της τριλογίας των Μύθων των Οτόρι. Νομίζω ότι έχετε καταλάβει το κρυφό μου ειδύλλιο με την ιαπωνική κουλτούρα. Οι Μύθοι των Οτόρι λοιπόν διαδραματίζονται σε ένα ψευδομεσαιωνικό φανταστικό κόσμο που εμπνέεται κυρίως από τον ιαπωνικό, αντί για τον ευρωπαϊκό μεσαίωνα. Ένα βιβλίο όπου τα κατάνα των πολεμιστών συγκρούονται μπροστά από τα φύλλα των κερασιών πέφτουν. Ένα μαγευτικό και ιδιαίτερο βιβλίο φαντασίας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βιβλίο δεύτερο Με το γρασίδι για προσκέφαλο, βιβλίο τρίτο Το λαμπρό φεγγάρι, βιβλίο τέταρτο Η βραχνή φωνή του ερωδιού, βιβλίο πέμπτο Το δίχτυ του ουρανού (πρίκουελ)

Link to comment
Share on other sites

Eεεε, έχοντας διαβάσει το πρώτο, δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Ψιλομέτριο σαν γραφή, ίσως και λόγω μετάφρασης και το "chosen one" κλισέ μαζί με την σέχτα των εκλεκτών δεν ευνοεί τον όντως ξεχωριστό κόσμο να αναπνεύσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Τζίλλιαν Ρουμπινστάιν/Λίαν Χερν (Gillian Rubinstein/Lian Hearn)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..