Electroscribe Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 (edited) Δυο από τις δυνατές μαύρες πένες του φόρουμ διασταυρώνονται. Δε θα πεταχτούν σπίθες, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα χυθεί αίμα (όχι το δικό τους) «Καλή ξεκούραση» μουρμούρισε νυσταγμένος ο Μάκης, ενώ κούμπωνε το μπουφάν του για να φυλαχτεί από το αγιάζι. «Τα λέμε το βράδυ». Ο Γιώργος απάντησε μ’ ένα μηχανικό νεύμα και προχώρησε προς το στενό. Κλώτσησε ένα τενεκεδάκι που βρέθηκε στο δρόμο του. Κι άλλη βδομάδα απλήρωτοι. Κι άλλο δεκάωρο υπέρ πίστεως. Κι άλλος λογαριασμός έτοιμος να λήξει. Έτριψε τα μάτια του που τον έκαιγαν από την κούραση. Το απομεσήμερο που θα ξυπνούσε με το κεφάλι καζάνι, θα ‘πρεπε να πάρει τη μεγάλη απόφαση. Ή θα γύρευε δανεικά – από ποιον ετούτη τη φορά; – ή θα ξέχναγε το δώρο κι ας της το ‘χε τάξει. Άλλα περιθώρια δεν του ‘μεναν· ίσα που θα προλάβαινε τα μαγαζιά ανοιχτά αν ήταν να το παλέψει. Τουλάχιστον, με τις υπερωρίες κόντευε να ξημερώσει ώσπου να σχολάσουν. Αν έχανε το λεωφορείο, δεν αργούσε να ‘ρθει το επόμενο. Έσυρε τα πόδια του για τη στάση χωρίς να βιάζεται. Μύρισε τα μπαχάρια από το πρωινό των μαύρων που έμεναν στο ημιυπόγειο. Άκουσε πρωινό τσιγαρόβηχα και δυο γάτες που τσακώνονταν πάνω στον κάδο. Κι ύστερα: «Χριστέ μου! Χριστέ μου!» ούρλιαζε κάποια γριά από την άλλη άκρη του στενού. Φάνηκε ένας μελαψός πενηντάρης με παλιακά ρούχα, όλο του το πουκάμισο μούσκεμα στο αίμα. Τρέκλισε λίγα βήματα προς το Γιώργο, έκανε να στηριχτεί στον λερό τοίχο με τη σφιγμένη γροθιά του, δεν τον βάστηξαν τα γόνατά του. Σωριάστηκε με τα μούτρα στα βρωμόνερα και ξεφύσησε την τελευταία του ανάσα, μισή από το στόμα και μισή από τρύπιο πνευμόνι. Φωνές και ποδοβολητά από τη μεριά της στάσης, κάποιος θα φαινόταν σε μια στιγμή, δυο το πολύ. Μα ο Γιώργος είχε μάτια μόνο για το πράγμα που είχε κυλήσει από τα δάχτυλα του πεθαμένου ως τη μύτη του δικού του παπουτσιού. Διάρκεια διαγωνισμού: απο 12/11 εως 27/11 (12η νυχτερινή) Διάρκεια ψηφοφορίας: εως 4/12 (12η νυχτερινή) Όριο λέξεων: 3.000 λέξεις χωρίς την εισαγωγή, τίτλο και τυχόν σύμβολα μορφοποίησης (κατοπιν επιθυμίας των συμμετεχόντων, αν τελικά θελήσουν το σύνηθες 3.500, φυσικά και θα το δεχτούμε) Είδος: Μαντέψτε Συμμετέχει μία ιστορία: Η Κόψη του Χρησμού - dagoncult Edited December 22, 2021 by Ghost Προστέθηκε η μία ιστορία. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Για τους παλιούς δεν χρειάζονται συστάσεις, αλλά επειδή έχουμε πολλά νέα μέλη στο site, ελπίζω να καταλαβαίνουν ότι μιλάμε για σύγκρουση επιπέδου... champions league! Αυτό το write-off δεν χάνεται. Από τη μια ο Dagoncult. Ανοίξτε τις 2 τελευταίες ανθολογίες τρόμου της Αρς Νοκτούρνα, θα τον βρείτε ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ στην 1η θέση. Από την άλλη ο Adicto με την Camera Obscura, μια από τις τοπ ελληνικές συλλογές τρόμου που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή. Αν αγαπάτε και διαβάζετε τρόμο, ξέρετε πως σ' αυτό το τόπικ πρέπει να πατήσετε το follow επάνω δεξιά. Αντώνη και Σταμάτη, καλή επιτυχία και καλή έμπνευση και στους δυο σας! Αναμένουμε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Ναι, αυτό το wrιte-off δεν χάνεται. Όσο προσπαθώ να μαντέψω το είδος, προτείνω στους μονομάχους να ανέβουν στις 3500 για το καλό όλων μας -εκτός από τους χαρακτήρες τους, δηλαδή... Ενδιαφέρουσα εισαγωγή, που σίγουρα ταιριάζει στις προτιμήσεις και των δύο. Κι όσο για το επίπεδο και το ενδιαφέρον, τώρα που το κοίταξα στους μπούκηδες, το δίνουν 1,80 τον ένα και 1,90 τον άλλο. Αλλά δεν θα πω ποιον θεωρούν, έστω και για λίγο, φαβορί. :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Xoxoxo! Θα διαβάσω ιστορία on screen μετά από πάρα πολύ καιρό! Αυτό, δεν χάνεται! Fuck...the only write off so far i don't know who i'm rooting for! May the best "teratografos" win! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted November 25, 2014 Author Share Posted November 25, 2014 Απομένουν περίπου 48 ώρες για το ανέβασμα των ιστορίων. Γράφετε, μονομάχοι; Το έχετε εγκαταλείψει; Παίζει να χρειαστείτε παράταση; Σε τι στάδιο βρίσκεστε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adicto Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Παιδιά, δεν πρόκαμα Και δεν είναι μονάχα ότι δεν πρόλαβα να τελειώσω την ιστορία (αυτό θα διορθωνόταν με την πατροπαράδοτη ν-ήμερη παράταση) αλλά έχω γράψει την μισή ιστορία και είμαι στις ...5,000 λέξεις (ναι, η μαγιά-εισαγωγή ήταν τόσο καλή). Συγνώμη, στον συντρομίτη ΝτΡάγκον και στους συμφορουμίτες αλλά δεν... Το πάλεψα, αλλά δεν μπορώ να την κόψω ή να σκεφτώ κάποιον άλλο τρόπο να την τελειώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Τουλάχιστον ολοκλήρωσέ την και ανέβασέ την. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Ψηφίζω να τους δοθεί όριο λέξεων 8-10 χιλιάδες. Έτσι, επειδή κάνουμε αμάν να δούμε καινούρια ιστορία τους στο φόρουμ τον τελευταίο καιρό, μην τους κόβετε την έμπνευση τώρα που τους ήρθε (αν συμφωνεί και ο έτερος τερατογράφος, εννοείται). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted November 27, 2014 Author Share Posted November 27, 2014 Ο Άκης απ'οτι μου είπε έχει τελειώσει τη δική του, οπότε κι οι δυο είναι νικητές από τη μόνη άποψη που μετράει. Όποτε θεωρήσει ο καθένας ότι είναι έτοιμος, ας ανεβάσει την ιστορία του στη βιβλιοθήκη του φόρουμ (και με την ευλογία μου να κάνουν ό,τι αλλαγές θέλουν στην εισαγωγή για να μην ξεφεύγει από το ύφος του καθενός), χωρίς ψηφοφορίες και παρελκόμενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagoncult Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Την έγραψα, οπότε την ανεβάζω. Χίλια ευχαριστώ στον Λευτέρη για την εισαγωγή. Όσο για το write-off: 1)έκανε τη δουλειά του, δηλαδή μας έβαλε να γράψουμε και 2)είμαι βέβαιος πως όταν τελειώσει η ιστορία του Σταμάτη, θα την ευχαριστηθούμε χίλιες φορές περισσότερο, από το να διαβάσουμε μια πετσοκομμένη της εκδοχή. Η Κόψη του Χρησμού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adicto Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Υπόσχεση πως μόλις επιστρέψω από την Κίνα θα την έχω τελειώσει και θα την ανεβάσω. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.