BladeRunner Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Σκέφτηκα για το 2015 να γνωρίσουμε καλύτερα την Επιστημονική Φαντασία, επιλέγοντας κάποιες θεματικές κατηγορίες που να αναδεικνύουν όσο γίνεται περισσότερο την ποικιλία που υπάρχει στο αγαπημένο αυτό λογοτεχνικό είδος. Μιλάμε για 9 θεματικές κατηγορίες. Υπάρχουν πολλές περισσότερες, αλλά σκοπός είναι να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι και όχι να κουραστούμε. Αν ένα βιβλίο ανήκει σε δυο κατηγορίες, τότε επιλέγεται η πιο ταιριαστή, αυτή που κατά γενική ομολογία είναι η πιο αντιπροσωπευτική. Άρα έχουμε εννιά βιβλία, ένα για κάθε κατηγορία. Οι θεματικές κατηγορίες που επιλέχτηκαν, είναι οι εξής: 1. Ταξίδι στο χρόνο 2. Εναλλακτική ιστορία 3. Εισβολή εξωγήινων 4. Εξερεύνηση του διαστήματος 5. Αποικισμός σε άλλο πλανήτη 6. Μετά-Αποκάλυψη 7. Εικονική πραγματικότητα 8. Σκεπτόμενες μηχανές 9. Transhumanism Θέλετε να έχουμε και ένα point system όπως στην πρόκληση της φαντασίας; Ωραία: +1 πόντο για κάθε κατηγορία που συμπληρώνεται +1 πόντο για κάθε βιβλίο άνω των 500 σελίδων +1 πόντο για κάθε βιβλίο για το οποίο έχετε γράψει μια αναλυτική παρουσίαση/κριτική σε ξεχωριστό τόπικ +1 πόντο αν ολοκληρωθεί η πρόκληση (αν διαβαστούν 9 βιβλία/κατηγορίες δηλαδή) Εννοείται πως η πρόκληση αφορά βιβλία που θα αρχίσετε και θα τελειώσετε μέσα στο 2015. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Ωραία, δηλώνω συμμετοχή. Εννιά βιβλία δεν είναι πολλά, μάλιστα είχα κάποιες σκέψεις για άλλο project με 6 βιβλία μόλις (ένα κάθε χρονιά από το 2010), που θα μετατεθεί για του χρόνου. Καλή και η ιδέα με το point system. Εμμμ thanshumanism? Θα μας κάνεις μια περιγραφή, με παραδείγματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 1, 2015 Author Share Posted January 1, 2015 (edited) Εμμμ thanshumanism? Θα μας κάνεις μια περιγραφή, με παραδείγματα; Εδώ μπορείς να πάρεις μια καλή ιδέα για το Transhumanism: http://bestsciencefictionbooks.com/transhumanism-science-fiction.php Βελτίωση ανθρώπινου σώματος και αύξηση του δείκτη ευφυΐας με την βοήθεια της τεχνολογίας, όπως επίσης και με την βοήθεια της επιστήμης και της τεχνολογίας μείωση της φτώχειας και των ασθενειών σε όλο τον κόσμο. Γενικά βελτίωση της ανθρώπινης ζωής με την βοήθεια της βιοτεχνολογίας (κυρίως). Όπως καταλαβαίνεις σε ένα τέτοιο θέμα υπάρχουν πολλά ηθικά διλήμματα και έχει πολύ ενδιαφέρον. Ενδεικτικά βιβλία στα ελληνικά: *Greg Egan - Διασπορά *Max Barry - Ο άνθρωπος μηχανή *A. E. Van Vogt - Σλαν *Greg Bear - Η μουσική του αίματος Edited January 2, 2015 by BladeRunner 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 (edited) Εμμμ thanshumanism? Θα μας κάνεις μια περιγραφή, με παραδείγματα; Ενδεικτικά βιβλία στα ελληνικά: *Greg Egan - Διασπορά *Max Barry - Ο άνθρωπος μηχανή *Α. Ε. Βαν Βογκτ - Σλαν *Greg Bear - Η μουσική του αίματος Να προτείνω και το Θνητοί θεοί του Richard Morgan, για να τσιμπήσετε και το ποντάκι των 500+ σελίδων. Το είχα πάρει από κάποιο παζάρι στην Αθήνα, οπότε, αν το θέλετε, έχετε το στο νου σας μήπως το πετύχετε πουθενά, για να σας βγει πιο οικονομικό. Λέω να πάρω κι εγώ μέρος στην πρόκληση. Edited January 1, 2015 by Mesmer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Απ, το 500+ θα δίνει πόντο στο πρωτότυπο. Όχι στις ελληνικές εκδόσεις με τα τεράστια γράμματα / περιθώρια, που διπλασιάζουν τον όγκο του βιβλίου για να αυξήσουν την τιμή. χεχε άρχισα να βάζω κανόνες στα project των άλλων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Παίζουν και τα Uplift του Μπριν σε αυτήν την κατηγορία; (ρωτάει η άσχετη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Tα Uplift δεν παίζουν transhumanism βασικά αλλά δεν χάνεις μαζί τους γιατί μπορείς να τα βάλεις σε 3 κατηγορίες από τις 9. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 1, 2015 Author Share Posted January 1, 2015 Tα Uplift δεν παίζουν transhumanism βασικά αλλά δεν χάνεις μαζί τους γιατί μπορείς να τα βάλεις σε 3 κατηγορίες από τις 9. Εννοείται σε μια από τις τρεις που μπορούν να μπουν. Σκοπός εννιά διαφορετικά βιβλία για εννιά κατηγορίες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Eίναι τρία βιβλία η πρώτη σειρά για αυτό είπα και τρεις κατηγορίες. Διαβάζεις την τριλογία και ξεμπερδεύεις από 2-3 κατηγορίες. Αν και η τρίτη είναι κάπως τραβηγμένη, δύο κατηγορίες παίζουν δυνατά στην τριλογία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 (edited) Προς το παρόν αυτές είναι οι επιλογές μου. 1. Ταξίδι στο χρόνο. Δημήτρης Βανέλλης - Το καλοκαίρι μου έξω από το Θόλο 2. Εναλλακτική ιστορία. Ρόμπερτ Χάρις - Fatherland 3. Εισβολή εξωγήινων. Μάικλ Κράιτον - Στέλεχος Ανδρομέδα* 4. Εξερεύνηση του διαστήματος. Άρθουρ Κλαρκ - 2001: Οδύσσεια του διαστήματος 5. Αποικισμός σε άλλο πλανήτη. Ρέι Μπράντμπερι - Τα χρονικά του Άρη 6. Μετά-Αποκάλυψη. Ντέιβιντ Μπριν - Ο ταχυδρόμος 7. Εικονική πραγματικότητα. Έρνεστ Κλάιν - Αν είσαι έτοιμος, πάτα Enter 8. Σκεπτόμενες μηχανές. Στυλιανός Μωυσείδης - Τάλως, ο τρόμος που ήρθε απ'το χθες 9. Transhumanism. Γκρεγκ Μπέαρ - Η μουσική του αίματος *Βάζω έναν αστερίσκο στο Στέλεχος Ανδρομέδα γιατί δεν έχει να κάνει με εξωγήινα όντα, αλλά με εξωγήινο ιό. Έχω διαβάσει τα κλασικότερα βιβλία της συγκεκριμένης κατηγορίας, γι'αυτό και διάλεξα το συγκεκριμένο. Σαν δημιουργός της πρόκλησης το δέχομαι Edited October 21, 2015 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 (...) το Στέλεχος Ανδρομέδα (...) δεν έχει να κάνει με εξωγήινα όντα, αλλά με εξωγήινο ιό (...) Σαν δημιουργός της πρόκλησης το δέχομαι Εννοείται. Ιός ή τέρας ογδόντα μέτρα, δεν έχει σημασία. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Ερώτηση: Το Ringworld μπαίνει στην κατηγορία Εξερεύνηση του διαστήματος; Είμαι στο 1/3 του βιβλίου και μόνο γι' αυτό μου κάνει, αλλά δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι πιο μετά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Εκεί θα το έβαζα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 (edited) 1. Ταξίδι στο χρόνο 2. Εναλλακτική ιστορία 3. Εισβολή εξωγήινων 4. Εξερεύνηση του διαστήματος 5. Αποικισμός σε άλλο πλανήτη Frederik Pohl & C.M. Kornbluth, Οι Έμποροι του Διαστήματος (σχόλιο: http://community.sff.gr/topic/16003-frederik-pohl/?hl=pohl ) 6. Μετά-Αποκάλυψη 7. Εικονική πραγματικότητα 8. Σκεπτόμενες μηχανές 9. Transhumanism 2 πόντοι (συμπλήρωση κατηγορίας και παρουσίαση) Edited January 15, 2015 by Myyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 1. Ταξίδι στο χρόνο 2. Εναλλακτική ιστορία 3. Εισβολή εξωγήινων 4. Εξερεύνηση του διαστήματος 5. Αποικισμός σε άλλο πλανήτη 6. Μετά-Αποκάλυψη 7. Εικονική πραγματικότητα 8. Σκεπτόμενες μηχανές 9. Transhumanism - Αγέννητοι Αδελφοί - Μ. Μανωλιός (2 πόντοι, από κατηγορία και για την παρουσίαση στο τόπικ του) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volyros Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Μπορει καποιος να μου εξηγησει τον ορο "Εναλλακτικη ιστορια"?Μια Sci-fi ιστορια με οτι θεμα να 'ναι ας πουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Μια ιστορία που εξελίσσεται σε ένα κόσμο διαφορετικό από αυτόν που γνωρίζουμε, μη οικείο, καθώς κάποια στιγμή στο παρελθόν ένα γεγονός έχει συμβεί με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που ιστορικά συνέβη. Παράδειγμα: Οι βόρειες πολιτείες των ΗΠΑ ηττημένες στον εμφύλιο πόλεμο, όπως το Bring the jubilee του Ward Moore ή οι ΗΠΑ ηττημένες στον Β' ΠΠ, όπως The man in the high castle, P.K. Dick (το πρώτο μυθιστόρημα εναλλακτικής ιστορίας που είχα διαβάσει). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volyros Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Αχα...Αρα το 22/11/63 του King μπορει να θεωρηθει εναλλακτικη ιστορια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Δεν το έχω διαβάσει, από μια περίληψη όμως (λίγες γραμμές) που βρήκα είναι «ταξίδι στο χρόνο». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 22, 2015 Author Share Posted January 22, 2015 (edited) 1. Ταξίδι στο χρόνο. Δημήτρης Βανέλλης - Το καλοκαίρι μου έξω από το Θόλο 2. Εναλλακτική ιστορία. Ρόμπερτ Χάρις - Fatherland 3. Εισβολή εξωγήινων. Μάικλ Κράιτον - Στέλεχος Ανδρομέδα 4. Εξερεύνηση του διαστήματος. Άρθουρ Κλαρκ - 2001: Οδύσσεια του διαστήματος 5. Αποικισμός σε άλλο πλανήτη. Ρέι Μπράντμπερι - Τα χρονικά του Άρη 6. Μετά-Αποκάλυψη. Ντέιβιντ Μπριν - Ο ταχυδρόμος 7. Εικονική πραγματικότητα. Έρνεστ Κλάιν - Αν είσαι έτοιμος, πάτα Enter 8. Σκεπτόμενες μηχανές. Στυλιανός Μωυσείδης - Τάλως, ο τρόμος που ήρθε απ'το χθες 9. Transhumanism. Γκρεγκ Μπέαρ - Η μουσική του αίματος Έχω γράψει σχόλια για τα δυο βιβλία στα topics των συγγραφέων, οπότε 4 ποντάκια μέχρι στιγμής. Edited October 21, 2015 by BladeRunner 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Το Ημερολόγιο Αφανισμού μπαίνει στα ποστ-αποκαλύπτικ ή παραείναι σουρεάλ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Το Ημερολόγιο Αφανισμού μπαίνει στα ποστ-αποκαλύπτικ ή παραείναι σουρεάλ; Σουρεάλ μπορεί να είναι, αλλά μια χαρά ταιριάζει με την κατηγορία Post-Apocalyptic. Μετράει κανονικά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volyros Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Διαβαζω τωρα το "Εφιαλτες του μεσονυχτιου" του Dean Koontz.Το εχει διαβασει καποιος για να μου πει αν μπορω να το ενταξω στην κατηγορια "Σκεπτομενες μηχανες"?Η ιστορια μεχρι τωρα μου δειχνει οτι μπορει να μπει σε αυτην την κατηγορια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Κοιμάσαι αργά ή ξυπνάς νωρίς; Ή... είχες εφιάλτες τα μεσάνυχτα; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volyros Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Χαχαχαχαχαχα!!!Οχι δουλευω νυχτα και σχολαω τετοιες ωρες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.