Jump to content

Ρίτσαρντ Μοντανάρι (Richard Montanari)


Mictantecutli
 Share

Recommended Posts

 

 

Ο Ρίτσαρντ Μοντανάρι είναι μυθιστοριογράφος, σεναριογράφος και δοκιμιογράφος. Κείμενά του έχουν δημοσιευθεί στην Chicago Tribune, στην Detroit Free Press, την Plain Dealer του Κλίβελαντ και σε πολυάριθμα άλλα έντυπα στις ΗΠΑ. Είναι συγγραφέας των "Kiss of Evil", "Deviant Way" και "The Violet Hour", που έχουν όλα εκδοθεί σε περισσότερες από είκοσι χώρες. 

Έχει βραβευθεί με το "On-Line Mystery Award". Το καλοκαίρι του 2006, τόσο τα Κορίτσια του Ροζάριου όσο και οι Θεοί της σάρκας παρέμειναν στην κορυφή της λίστας των μπεστ σέλερ των Sunday Times του Λονδίνου για τέσσερις βδομάδες.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον διακτυακό του τόπο, www.richardmontanari.com.

 

Βιβλία που έχουν μεταφραστεί στα Ελληνικά:

 

Τα κορίτσια του ροζαριού(2006):

Κάπου στην πόλη της Φιλαδέλφειας μια καθολική έφηβη γράφει στο ημερολόγιό της. Μια άλλη ανοίγει την καρδιά της σ' ένα φίλο, μια τρίτη προσεύχεται. Και κάπου αλλού, ένας μοχθηρός άνθρωπος ετοιμάζεται να ζήσει τη νοσηρή του φαντασίωση. Και να οδηγήσει αυτά τα κορίτσια -και μια ολόκληρη πόλη- στην άβυσσο.

Ο βετεράνος αστυνομικός Κέβιν Μπερν βρίσκεται ήδη στο χείλος αυτής της αβύσσου. Η προσωπική του ζωή καταρρέει και όλο και πιο συχνά κυριεύεται από μια τυφλή οργή που δεν μπορεί να ελέγξει. 

Είναι έτοιμος να παραβεί όλους τους κανόνες, όταν μαζί με την αρχάρια συνεργάτιδά του, Τζέσικα Μπαλζάνο, αναλαμβάνουν την υπόθεση της ζωής τους: κάποιος σκοτώνει τη μία μετά την άλλη μαθήτριες καθολικών σχολείων, καρφώνοντας τα χέρια τους σε στάση προσευχής και βεβηλώνοντας τα νεανικά σώματά τους.

Κυνηγώντας το δολοφόνο, ο Μπερν και η Μπαλζάνο παγιδεύονται στο μεθοδικό σχέδιό του. Οι φόνοι πληθαίνουν, το ίδιο και οι ύποπτοι, αλλά η έρευνα πέφτει από πλάνη σε πλάνη χωρίς να οδηγεί πουθενά. Στο μεταξύ, πλησιάζει το Πάσχα. Η ώρα του μαρτυρίου. Κι άλλες χάντρες θα μετρηθούν στο αιματοβαμμένο ροζάριο του σφαγέα. Κι άλλα κορίτσια θα πεθάνουν. Εκτός αν κάποιος σταματήσει το φρικτό έργο του πριν να είναι πολύ αργά...

 

Οι θεοί της σάρκας(2007):

Είναι Ιούλιος, και η Φιλαδέλφεια βράζει από τη ζέστη. Ένας νεαρός νοικιάζει από ένα βιντεοκλάμπ το Ψυχώ του Χίτσκοκ για να περάσει το βράδυ του.

Λίγες ώρες αργότερα τηλεφωνεί έντρομος στην αστυνομία. Στην κόπια που έχει μόλις παρακολουθήσει, κάποιος έχει γράψει πάνω στην αυθεντική σκηνή του φόνου στο μπάνιο μια καινούρια εκδοχή: Στη θέση της Τζάνετ Λη βρίσκεται μια άγνωστη γυναίκα. Αλλά αυτή τη φορά το μαχαίρι είναι αληθινό. Το ίδιο και το αίμα...

 

Ο ντετέκτιβ Κέβιν Μπερν και η συνεργάτις του, Τζέσικα Μπαλζάνο, που έγιναν ήρωες με τη σύλληψη του Δολοφόνου με το Ροζάριο, αναλαμβάνουν να ερευνήσουν την παράξενη υπόθεση. Όμως το Ψυχώ είναι μόνο η αρχή. Σύντομα, το ένα μετά το άλλο, κλασικά θρίλερ, με "ξαναπαιγμένες" τις σκηνές των φόνων, ανακαλύπτονται στα ράφια διάφορων βιντεοκλάμπ...

 

Ποιος είναι ο Ηθοποιός, όπως τον βαφτίζει το Ανθρωποκτονιών, που σκοτώνει αναπαριστώντας τις πιο διάσημες -και πιο φρικιαστικές- κινηματογραφικές δολοφονίες; Ακολουθώντας τα ίχνη του, ο Μπερν και η Μπαλζάνο θα καταδυθούν στο στόμα της τρέλας κι ακόμα πιο πέρα, στον εξαχρειωμένο κόσμο των κλαμπ για πολύ "ειδικά" γούστα και της βιομηχανίας του πορνό, όπου η λατρεία της σάρκας δεν γνωρίζει όρια. Εκεί, θα ανακαλύψουν ότι τα θύματα του Ηθοποιού δεν ήταν τόσο αθώα όσο φαίνονταν. Και ίσως μπορέσουν να προλάβουν την επόμενη κίνησή του, αν μελετήσουν προσεκτικά το μακάβριο σενάριό του...

 

Ανελέητος(2008):

Μια παγερή δεκεμβριάτικη νύχτα, η Κάρεν κάθεται στην όχθη του ποταμού Σκούλκιλ στη Φιλαδέλφεια, ντυμένη μ' ένα ωραίο μακρύ φόρεμα που μοιάζει να' ρχεται από ένα μακρινό παρελθόν. Όμορφη και λαμπερή, κοιτάζει ψηλά το κατάλευκο χειμωνιάτικο φεγγάρι, σαν μια πριγκίπισσα του παραμυθιού μαρμαρωμένη στο χρόνο. Με την πρώτη ματιά ίσως να μην καταλάβεις ότι είναι νεκρή, καλυμμένη από ένα γυαλιστερό στρώμα πάγου...

 

Οι αστυνομικοί του τμήματος ανθρωποκτονιών Κέβιν Μπερν και Τζέσικα Μπαλζάνο που αναλαμβάνουν την υπόθεση, βρίσκουν μια πληθώρα αλλόκοτων στοιχείων, κάθε ένα πιο διεστραμμένο και ανατριχιαστικό από το προηγούμενο. Όμως η ταυτότητα του δολοφόνου της Κάρεν παραμένει άγνωστη. Και τότε, σ' ένα άλλο σημείο κοντά στο ποτάμι, ανακαλύπτεται το επόμενο θύμα, που κρύβει στα χέρια του κάτι εντελώς αναπάντεχο.

 

Η δαιδαλώδης διαδρομή του φονιά οδηγεί σε κάποια παλιά, σκοτεινά εγκλήματα που λίγοι επιμένουν να θυμούνται. Ώσπου το παρελθόν χιμάει ορμητικά στο παρόν, καθώς ο πολυμήχανος δολοφόνος εξαπολύει ένα χείμαρρο οργής και τρόμου στους δρόμους της Φιλαδέλφειας. Εξετάζοντας στοιχεία και υπόπτους, ο Μπερν και η Μπαλζάνο ανασύρουν μια συγκλονιστική ιστορία μοχθηρίας και εκδίκησης είκοσι ολόκληρων χρόνων. Κι όσο μακρύτερα προχωρούν στις σπαρμένες με πτώματα όχθες του ποταμού, τόσο πλησιάζουν έναν κακούργο βγαλμένο από τους χειρότερους εφιάλτες τους, μια μαύρη ψυχή υπομονετική και ανελέητη...

 

Ο συλλέκτης(2009):

Μέσα στην αυγουστιάτικη ζέστη που καίει τη Φιλαδέλφεια, μια ξεχασμένη υπόθεση ανθρωποκτονίας ανοίγει ξανά, φέρνοντας τους ντετέκτιβ Κέβιν Μπερν και Τζέσικα Μπαλζάνο της Μονάδας Ειδικών Ερευνών αντιμέτωπους μ' ένα νοσηρό δολοφόνο...

Πριν λίγους μήνες, μια έφηβη είχε βρεθεί νεκρή στην κακόφημη περιοχή του Μπάντλαντς -τοποθετημένη σε μια γυάλινη προθήκη, σ’ ένα ερειπωμένο υπόγειο.

Η υπόθεση παρέμενε ανεξιχνίαστη. Αλλά τώρα κάποιος τηλεφωνεί στην αστυνομία και ομολογεί πως είναι ο δράστης. Ο Κέβιν και η Τζέσικα σπεύδουν να τον συλλάβουν, αλλά αντί για το δολοφόνο τους περιμένει ένα νέο αποτρόπαιο εύρημα...

 

Κι άλλη κοπέλα βρίσκεται νεκρή. Ύστερα, σ' ένα πολυσύχναστο πάρκο, ανακαλύπτεται θαμμένο το πτώμα μιας ακόμα γυναίκας. Μιας γυναίκας βασανισμένης από ένα εφιαλτικό παρελθόν, που είχε κάνει σκοπό της ζωής της να ξεσκεπάσει ένα φαύλο δολοφόνο. Καθώς τα εγκλήματα πληθαίνουν, μια τρομακτική εικόνα αρχίζει να διαγράφεται όλο και πιο καθαρά.

 

Ένας ανελέητος ψυχοπαθής στήνει ένα "παζλ θανάτου" χρησιμοποιώντας σαν καμβά του την ίδια την πόλη. Και ο Κέβιν με την Τζέσικα πρέπει να εντοπίσουν το κρησφύγετό του, το ζοφερό σπίτι της φρίκης όπου σκηνοθετεί το μακάβριο έργο του, πριν η Φιλαδέλφεια θρηνήσει κι άλλα αθώα θύματα...

Η ηχώ του κακού(2014):

Φθινόπωρο στη Φιλαδέλφεια. Το κατακρεουργημένο πτώμα ενός άντρα ανακαλύπτεται σε μια από τις φτωχογειτονιές της πόλης. Το θύμα έχει βασανιστεί άγρια μέχρι να πεθάνει. Είναι δουλειά ενός ακραία σαδιστικού μυαλού.

 

Καθώς οι ντετέκτιβ του Ανθρωποκτονιών Κέβιν Μπερν και Τζέσικα Μπαλζάνο ερευνούν την υπόθεση, καταλαβαίνουν ότι η σκηνή του εγκλήματος που έχουν μπροστά τους σχετίζεται με το παρελθόν. Οχτώ χρόνια πριν, ένα άλλο θύμα βρέθηκε σ' αυτό ακριβώς το σημείο, στην ίδια στάση, έχοντας πεθάνει με τον ίδιο τρόπο. Εκείνο το έγκλημα δεν εξιχνιάστηκε ποτέ. Και με εξαίρεση την παράξενη "υπογραφή" που άφησε ο καινούριος δολοφόνος, οι φωτογραφίες από το τότε και το τώρα είναι ολόιδιες.

 

Ύστερα ανακαλύπτεται άλλο ένα πτώμα, και μετά κι άλλο... Γίνεται πια τρομακτικά καθαρό ότι κάποιος αναπαράγει άλυτα εγκλήματα από το παρελθόν της Φιλαδέλφειας με τον πιο αρρωστημένο τρόπο. Και ο δολοφόνος είναι πολύ πιο κοντά απ' ό,τι πιστεύουν ο Κέβιν και η Τζέσικα...

 

Κλεμμένες ψυχές(2015):

Το περιβόητο νοσοκομείο Κολντ Ρίβερ της Φιλαδέλφειας ήταν γνωστό ως «αποθήκη» για παράφρονες εγκληματίες. Πριν από πολλά χρόνια, όμως, μια πυρκαγιά το κατέστρεψε και το κουφάρι του στέκει πια ερημωμένο στην περιοχή του Πράιορι Παρκ.

Μόνο που ένας άνθρωπος δεν το εγκατέλειψε ποτέ...

Τις νύχτες ο Λούθερ περιπλανιέται στα σοκάκια της Φιλαδέλφειας. Τις μέρες τριγυρνά στις κατακόμβες κάτω από την πόλη. Ο Λούθερ βρίσκεται παντού και πουθενά. Το παρελθόν του, σκοτεινό. Το παρόν του, ανύπαρκτο.

Ένα βράδυ, οι ντετέκτιβ Κέβιν Μπερν και Τζέσικα Μπαλζάνο βρίσκουν ένα δίχρονο κορίτσι να περιφέρεται μόνο του στους δρόμους της πόλης. Το παιδί δεν μιλάει, αλλά μπορεί να κρατάει το κλειδί για την εξιχνίαση μιας σειράς δολοφονιών που συμβαίνουν γύρω από την περιοχή του παλιού νοσοκομείου. Η έρευνα θα τους οδηγήσει πίσω στο Κολντ Ρίβερ και στα μυστικά υπόγεια περάσματα της Φιλαδέλφειας. Εκεί, όπου έχουν θαφτεί φρικτά μυστικά και ανείπωτοι εφιάλτες...

 

 

Διάβασα πρόσφατα τα 2 πρώτα και επειδή μου άρεσαν ΠΑΡΑ πολύ, πίστεψα ότι αξίζει ένα δικό του θέμα. Οκ, μπορεί να μην είναι ο κορυφαίος και μπορεί για κάποιους να γράφει αρκετά bestseller-ίστικα, αλλά αυτό που κάνει το κάνει πολύ καλά! Γενικά από λίγους έχω ακούσει γι'αυτόν και πιστεύω ότι θα έπρεπε να αναφέρεται το όνομα του, ΑΝΕΤΑ δίπλα στον Connelly και διάφορους ανάλογου ύφους και είδους.

Ψάχνοντας στο goodreads, είδα ότι από τις εκδόσεις Bell, έχει ξεφύγει ένα βιβλίο της σειράς με ήρωες τους Μπερν/Μπαλζάνο. Το 6ο της σειράς, το οποίο είναι γραμμένο ανάμεσα στην Ηχώ του κακού και στο Κλεμμένες ψυχές. Ρώτησα τις εκδόσεις και μου είπαν ότι το έχουν στον σχεδιασμό για να το κυκλοφορήσουν.

 

Edited by Mictantecutli
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανες και άνοιξες τόπικ για τον συγγραφέα. Έχω τα δυο πρώτα βιβλία της σειράς και σίγουρα μέσα στο καλοκαίρι θα διαβάσω τουλάχιστον το πρώτο. Είμαι σίγουρος ότι θα μου αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Διάβασα και το 3ο βιβλίο της σειράς(Ανελέητος) και συνεχίζει το σερί των καταπληκτικών βιβλίων. 9/10

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

   Ο Κουκλοποιός
   Ο Κέβιν Μπέρν και η Τζέσικα Μπαλζάνο της αστυνομίας της Φιλαδέλφια καλούνται να διαλευκάνουν το φόνο μιας καθόλα εντάξει κοπέλας της Νικόλ Σόλομον που βρίσκεται με καλά ρούχα, μακιγιαρισμένη και καθισμένη σε ένα μόλις βαμμένο παγκάκι έξω από έναν εγκαταλειμμένο σταθμό τρένου σαν να περιμένει να πάρει το τρένο. Γιατί να σκοτώσει κάποιος μια καθόλα συνηθισμένη και γλυκιά έφηβη; Και σύντομα οι δύο ντετέκτιβ ανακαλύπτουν κάτι ακόμα χειρότερο, η Νικόλ ήταν μόνο η πρώτη.
   Ένα αστυνομικό του Ρίτσαρντ Μοντανάρι που κρατά το ενδιαφέρον καθώς παρακολουθούμε τις αγωνιώδεις προσπάθειες για την σύλληψη των δολοφόνων. Στα αρνητικά ο κάπως αργός ρυθμός του.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

 1682039025_.thumb.jpeg.def0ef67305df3a56230862bf7c823b6.jpeg 244769353_-Cover2.jpeg.7865f8afc64dd68d79699a5aa67dfd26.jpeg

 Η Ηχώ Του Κακού
   Ο Κέβιν Μπερν και η Τζέσικα Μπλαζάνο είναι επιθεωρητές του τμήματος ανθρωποκτονιών της αστυνομίας της Φιλαδέλφεια και έχουν να αντιμετωπίσουν έναν μακάβριο μανιακό. Βρίσκουν ένα πτώμα κατακρεουργημένο και σαν να μην φτάνει αυτό ανακαλύπτουν ότι το έγκλημα σχετίζεται με ένα άλλο οκτώ χρόνια πριν που είχε μείνει ανεξιχνίαστο. Γρήγορα ακολουθεί και άλλος φόνος και συνειδητοποιούν ότι ο δολοφόνος τους μιμείται παλιότερα άλυτα εγκλήματα κάτι που κάνει την αποκάλυψή του ακόμα πιο δύσκολη. 
   Είναι μια καλή ιστορία αλλά έχει λίγο αργό τέμπο και είναι κάπως βαριά από πλευράς ψυχολογικών θεμάτων. Οι λάτρεις του είδους θα περάσουν καλά πάντως.
 

Edited by Ghost
Προστέθηκαν τα εξώφυλλα του βιβλίου.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

244562558_.thumb.jpg.bc0a0fc40472c531df56ed04c7f781ca.jpg

Ανελέητος

Δεν υπάρχουν παραμύθια χωρίς μαγεία. Μια σειρά δολοφονιών με τελετουργικό τρόπο, βασισμένα στα παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, αναστατώνουν τη Φιλαδέλφεια. Το δίδυμο των αστυνομικών του τμήματος ανθρωποκτονιών Κέβιν Μπερν και Τζέσικα Μπαλζανο θα αναλάβουν την υπόθεση.

Θρίλερ με τη γνωστή επιτυχημένη συνταγή Μονταναρι. Παρά τη φλυαρία του, διαβάζεται εύκολα και γρήγορα, σε κρατάει μέχρι το τέλος.

 

Edited by Ghost
Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου.
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Ρίτσαρντ Μοντανάρι (Richard Montanari)
  • 7 months later...

1929077931_.thumb.jpeg.f4b13ab1b2e45d9f7c8d905f8d5876e9.jpeg 448447784_-Cover2.thumb.jpg.dab33d06a72285ff5510e36b0e677de2.jpg

   Οι Θεοί Της Σάρκας
   Οι ντετέκτιβς του τμήματος ανθρωποκτονιών Κέβιν Μπερν και Τζέσικα Μπαλζάνο αναλαμβάνουν να βρουν έναν κατά συρροή δολοφόνο που ονομάζουν Ηθοποιό γιατί φαίνεται να εμπνέεται από τις ταινίες και καταγράφει τα εγκλήματά του σε βιντεοκασέτες πάνω σε γνωστές σκηνές κλασικών ταινιών.
   Ποιος είναι; Θα προλάβουν να τον βρουν πριν αρχίσει να σπέρνει πτώματα στη διάβα του ή θα παρακολουθούν απλά την μακάβρια ταινιοθήκη του. Άλλη μια περιπέτεια του Μοντανάρι με τον Μπερνς και την Μπαλζάνο αρκεί να μη σας πειράζει το κάπως αργό τέμπο του συγκεκριμένου συγγραφέα και η σκοτεινή ψυχολογία των εγκλημάτων του.

 

244562558_.thumb.jpg.bc0a0fc40472c531df56ed04c7f781ca.jpg

  Ανελέητος

   Μια κοπέλα κάθεται στην όχθη του ποταμού Σκούλκιλ της Φιλαδέλφειας ντυμένη με ένα υπέροχο φόρεμα που μοιάζει μιας άλλης εποχής. Παρότι είναι περίεργο που κάθεται έτσι μέσα στην παγωνιά πρέπει να την εξετάσει κανείς από κοντά για να αντιληφθεί ότι είναι νεκρή. Και είναι το πρώτο μόλις θύμα ενός μανιακού. Πόσους θα σκοτώσει πριν τον συλλάβουν οι ντεντέκτιβς Κέβιν Μπερν και Τζέσικα Μπαλζάνο; Αν καταφέρουν να τον συλλάβουν.
   Ένα αστυνομικό στο γνωστό στυλ του Μοντανάρι. Έχει πάντα το ενδιαφέρον και τις ανατροπές του αλλά δεν είναι για όλους. Η βαριά ψυχολογική ατμόσφαιρα και ο κάπως αργός ρυθμός το κάνουν λίγο δύσκολο ανάγνωσμα για το ευρύ κοινό.

 

223179412_.thumb.jpg.ec221d1882ad74494c13ad520fba29c6.jpg 193739564_-Cover2.jpg.1593b5063dfbdec2ac66182f8bc5f1cf.jpg 1447451064_-Cover3.jpg.e4ae3a7fdf1d9aab0faab16e1f981920.jpg

 Ο Συλλέκτης
   Καλοκαίρι στη Φιλαδέλφεια, ένα ζεστό καλοκαίρι. Λίγους μήνες πριν μια κοπέλα είχε βρεθεί νεκρή σε μια γυάλινη προθήκη σε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο. Η υπόθεση έχει μείνει ανεξιχνίαστη και τώρα ένας άνδρας καλεί την αστυνομία για να παραδοθεί. Ο Κέβιν Μπερν και η Τζέσικα Μπαλζάνο σπεύδουν να τον συλλάβουν μόνο και μόνο για να βρουν ακόμα ένα θύμα. Σύντομα ακολουθεί και ένα τρίτο. Αντιμετωπίζουν ένα ψυχοπαθή και πρέπει να τον σταματήσουν πριν η πόλη θρηνήσει κι άλλα αθώα θύματα.
   Ένα ακόμα αστυνομικό του Μοντανάρι με τα κλασσικά στοιχεία αστυνομικού, διαδικασίες, στοιχεία, αποδείξεις και ύποπτοι αλλά και την κατάδυση στα σκοτάδια της ανθρώπινης ψυχής. Συνιστάται στους λάτρεις του είδους.

Edited by Ghost
Προστέθηκαν τα εξώφυλλα των βιβλίων.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..