Και πάμε στην κορυφαία τριάδα (γιατί φοβάμαι για τίποτα καρδιακούς ανάμεσά μας):
Το χάλκινο μετάλλιο απονέμεται στον Nihilio, στον μόνο άνθρωπο που άκουσε τους νεκρούς κι επέστρεψε για να μας το διηγηθεί. Η Λευκή Ηχώς στην 3η θέση, με συχνότητα 191 Hz.
Το ασημένιο μετάλλιο μοιράζονται η Φανή και η Natasha, οι οποίες κατάφεραν να μαζέψουν 211 βαθμούς, η πρώτη με τη γραφίδα της κι η δεύτερη με την πένα της.
Και Νικητής του 39ου Διαγωνισμού Τρόμου και τρομοκράτορας του φόρουμ για έναν
Τα αποτελέσματα του 39ου Διαγωνισμού Διηγήματος Τρόμου.
(...και συνεχίζουμε...)
Ο GeorgeDamtsios δεν έφτασε στον προορισμό του αλλά άφησε το στίγμα του στον χάρτη. Εντοπίστηκε στην 8η θέση, 140 βαθμούς βόρεια.
Στη συνέχεια πετυχαίνουμε την Τζενούλα, ένα κορίτσι άλλο πράγμα, που οδήγησε μέσα από επίμονες οδηγίες τη Nienor στην 7η θέση, με τη συντομότερη διαδρομή διάρκειας 148 χιλιομέτρων.
Στην 6η θέση έκατσε ο φωτογράφος του Διγέλαδου, αφού δεν πρόλαβαν να τον Τραβήξουν στο Πράσινο κι έτσι συγκέντρωσε μόλις 149 βαθμούς.
(μια ανάσα διαφορά)
Τα αποτελέσματα του 39ου Διαγωνισμού Διηγήματος Τρόμου (συνέχεια).
Γκουχ γκουχ...
Και ο 39ος διαγωνισμός έληξε.
Δεν θα κρατήσω για πολύ την αγωνία σας - αρχίζω από το τέλος.
Η τελική κατάταξη ξεκινά με τον Lord Denton που παρασύρθηκε από το Κύμα από το Διάστημα στη 13η θέση, με 65 πόντους.
Στη 12η θέση έπεσε άδοξα ο Disco Volante με 72 χαλασμένα γκάτζετ, από Υπερβολική Δόση Θανάτου.
Στην 11η θέση καταγράφηκε το Αρχείο της Κάμερας, του MadnJim, με ημερομηνία 116 μέρες από σήμερα.
Στη 10η θέση σταμάτησε ο Άχρονος Ωρολογοποιός του gismofbi. Το ρολόι ή
Τα αποτελέσματα του 39ου Διαγωνισμού Διηγήματος Τρόμου (συνέχεια).
Recommended Posts
Posted by Morfeas,
Τα αποτελέσματα του 39ου Διαγωνισμού Διηγήματος Τρόμου.
Recommended by Φάντασμα
8 reactions
Go to this post
Posted by Morfeas,
Τα αποτελέσματα του 39ου Διαγωνισμού Διηγήματος Τρόμου (συνέχεια).
Recommended by Φάντασμα
6 reactions
Go to this post
Posted by Morfeas,
Τα αποτελέσματα του 39ου Διαγωνισμού Διηγήματος Τρόμου (συνέχεια).
Recommended by Φάντασμα
6 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.