Jump to content
Ξεκίνησε η συγγραφική περίοδος για τον 62ο Γενικό Διαγωνισμό Σύντομης Ιστορίας. Θέμα διαγωνισμού: Συνταξιδιώτης - Συνοδοιπόρος. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα. ×

39ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμος, Θέμα: Τεχνολογία


Morfeas

Recommended Posts

Αν έχεις σε αριθμό κλήσης τον κυριούλη από κάτω ...

 

KM9gNR0.jpg

(μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε)

Edited by Διγέλαδος
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Morfeas

    54

  • MadnJim

    47

  • elgalla

    39

  • Ιρμάντα

    31

  On 5/18/2015 at 8:33 PM, Διγέλαδος said:

Αν έχεις σε αριθμό κλήσης τον κυριούλη από κάτω ...

 

KM9gNR0.jpg

(μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε)

 

 

 

Παθώς ε;

Link to comment
Share on other sites

  On 5/19/2015 at 8:34 AM, Διγέλαδος said:

 

  On 5/19/2015 at 1:05 AM, Ιρμάντα said:

 

 

 

Παθώς ε;

 

;
Διάβασε τη λεζαντα
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορούσα να αποφασίσω πιο δαιμονισμένο αντικείμενο θα επιτίθεται και έτσι ακολούθησα άλλη παρακαμπτήρια οδό και το πρόβλημά μου λύθηκε!

 

Ακολουθεί ένα μικρό teaser:

 

 

  Reveal hidden contents

 

 

 

  Reveal hidden contents

 

Edited by Disco_Volante
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πω πω μακελειό Βαγγέλη! Στο μεταξύ έγραψες "μικρό teaser", κι όταν άνοιξα το πρώτο σπόιλερ κόντεψα να πνιγώ με τον καφέ λέμε! :lol:

Με έβαλες στην πρίζα όμως, είμαι πολύ περίεργος να διαβάσω την ιστορία σου.

 

Κι επειδή και ωραίο το βρήκα ένα μεγάλο απόσπασμα σε σπόιλερ, και γνωστός... ζηλιάρης είμαι, θα το πάω λίγο πιο πέρα. Θυμάστε που είπα ότι έγραψα -κι απέρριψα- μερικές ιστορίες, τρεις συγκεκριμένα, για να δω στην πράξη τις ιδέες μου; Λοιπόν, στο σπόιλερ η οντισιόν μιας από αυτές τις ιδέες, εντελώς raw. Δυστυχώς γι' αυτήν το ρόλο τον πήρε άλλη, οπότε πιθανότατα δεν θα έχει ποτέ την ευκαιρία να ντυθεί μια όμορφη τουαλέτα και να εμφανιστεί επίσημα σε κοινό. :)

 

  Reveal hidden contents

Edited by MadnJim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλα ωραία, βρε παιδιά, αλλά χάθηκαν οι Σπύροι και οι Βαγγέληδες και βάζετε Τζόνηδες και Μπένηδες στις ιστορίες σας; Δεν σας εμπνέει η Ελλάδα για τρόμο;

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  On 5/19/2015 at 11:22 AM, elgalla said:

Όλα ωραία, βρε παιδιά, αλλά χάθηκαν οι Σπύροι και οι Βαγγέληδες και βάζετε Τζόνηδες και Μπένηδες στις ιστορίες σας; Δεν σας εμπνέει η Ελλάδα για τρόμο;

 

Είμαστε πολίτες του κόσμου...:)

 

Πέρα από την πλάκα όμως, δεν βλέπω το λόγο γιατί να πρέπει ντε και καλά να προτιμήσω το μεν ή το δε, το αφήνω να βγει μόνο του όπως θέλει. Έχω γράψει ιστορίες τρόμου και σε Ελληνικό σκηνικό και σε ξενικό, γιατί να πρέπει να κλειδώσω σε μία επιλογή;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  On 5/19/2015 at 11:22 AM, elgalla said:

Όλα ωραία, βρε παιδιά, αλλά χάθηκαν οι Σπύροι και οι Βαγγέληδες και βάζετε Τζόνηδες και Μπένηδες στις ιστορίες σας; Δεν σας εμπνέει η Ελλάδα για τρόμο;

 

Με τη σειρά μου θα προσπαθήσω να δώσω και εγώ μια απάντηση, ξεκινώντας όμως με δυο ερωτήσεις;

 

Ποιά ήταν η πρώτη ταινία τρόμου που είδες στη ζωή σου; Ποιό ήταν το πρώτο βιβλίο τρόμου που διάβασες; Χωρίς να ξέρω, υποθέτω ότι κατά 90% και στις δύο περιπτώσεις ήταν ξενόγλωσσα. Όπως και να το κάνουμε, η κάθε αρχή μας στιγματίζει. Όποιος μεγάλωσε με τις ταινίες του 007 με τον Κόννερι και τον Μουρ οι τωρινές ταινίες του φαίνονται μόνο αστείες καθώς δεν μπορεί να δεχθεί άλλον για πρωταγωνιστή.

 

Έχω γράψει ιστορίες τρόμου και με Ελληνικό σκηνικό αλλά προσωπικά δε με εμπνέει και τόσο. Ειδικά στην Ε.Φ. ούτε για πλάκα δε μπορώ να γράψω ελληνικά!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος είναι πολύ απλός και, μπορεί σε μικρά διηγήματα των 3.000 λέξεων να μπορείς να το "κλέψεις", αλλά σε μεγαλύτερα πράγματα δύσκολα: όταν γράφουμε για περιοχές όπου δεν έχουμε ζήσει, π.χ. Αμερική, θέλει είτε εξαντλητική έρευνα και πάρα πολύ διάβασμα είτε...άσε, διέγραψέ το το δεύτερο "είτε". Τώρα, βέβαια, μπορεί εσείς συγκεκριμένα να έχετε ζήσει σε όλα τα μέρη για τα οποία γράφετε, δεν ξέρω, εξ ου και η απορία μου. Είχα γράψει κι άλλα, όμως τα έσβησα γιατί θα πήγαινε πολύ off-topic το θέμα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως δεν ταιριάζουν όλα να μπουν σε ένα Ελληνικό background, κάποια μάλιστα θα έδειχναν τόσο αστεία που θα γέλαγαν κι οι πέτρες. Σαν να ονόμαζα πχ τον αγαπημένο μου βάρβαρο αντί για Ν'Γκάρα ας πούμε Μπάμπη. Μπάμπης ο βάρβαρος! Δεν πάει ρε παιδιά, με τίποτα. Δοκίμασα πριν από καιρό σε funny sci fi να φτιάξω χαρακτήρα Έλληνα, τον Ζι Τόρικ, από το Ζαφείρης Τορίκης, γελάω και μόνο που το θυμάμαι. Δηλαδή εντάξει, οπωσδήποτε Έλληνες είμαστε, και μπορούμε να εμπνευστούμε από την πατρίδα μας, αλίμονο, και πιθανότατα να είναι ευκολότερο να περιγράψουμε περιβάλλοντα που τα βλέπουμε έξω από το παράθυρό μας (σχετικό βέβαια, γιατί εγώ που ζω στην επαρχία αν ήθελα να γράψω κάτι που εξελίσσεται στην Αθήνα θα χρειαζόμουν την ίδια έρευνα που θα έκανα αν έγραφα για τη Νέα Υόρκη, ή το Σίδνεϋ, κλπ), αλλά πιστεύω πως προσπαθώντας να τα ελληνοποιήσουμε όλα μπορεί να φανούμε το λιγότερο γραφικοί στο τέλος. Είναι ανάλογα την περίπτωση νομίζω, και βρίσκω πολύ περιοριστικό να πρέπει να προσαρμόσω τα πάντα στην Ελλάδα.

Edited by MadnJim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάω με disclaimer: αν η πρόταση "γράφε για Ελλάδα" προκαλεί στον εκάστοτε επίδοξο συγγραφέα μπλοκάρισμα, και εκεί που θα έγραφε κάτι καταλήγει να σκαλώνει ή να γράφει κάτι που δεν τον ευχαριστεί, τότε η πρόταση κάνει ζημιά. Καλύτερα να γράψεις οτιδήποτε παρά να μη γράψεις.

Τέλος disclaimer και my 2 cents. Για φάντασυ το καταλαβαίνω. Βέβαια όπως δεν θα έλεγες τον Βάρβαρο Μπάμπη, έτσι δεν θα τον έλεγες και Στιούαρτ, θα τον έλεγες Ν'Γκάρα αλλά και Θηρώνιο ή Δραύκη ή Αλάρτο, οποιοδήποτε ελληνοφανές όνομα.

Άντε και για Ε.Φ. παρόλο που έχουμε ανάμεσά μας συγγραφείς που έχουν φέρει την Ε.Φ. ακόμα και τη σκληρή Ε.Φ. εντός συνόρων.

Αλλά ο τρόμος ασυμβίβαστος με τη χώρα μας; Πέρα απο το οτι δεν υπάρχουν σύνορα σε ένα τέτοιο συναίσθημα, έχουμε 4000 χρόνια ιστορία -όλα τα αρχαία πνεύματα και φαντάσματα- ζούμε εν μέσω κρίσης με όλα τα αρνητικά που προκαλεί, και σε έναν τόπο χυτήριο που έχουν περάσει ή αγγίξει όλες σχεδόν οι φυλές. Συν την επαρχία και όσα κρύβουν τα μικρά νησιά μας ή τα ξεχασμένα χωριά πάνω σε βουνά ανώνυμα, συν την απρόσωπη φύση των αστικών κέντρων... Ένα καλό διήγημα (τρόμου) είναι καλό όπου κι αν τοποθετηθεί, σίγουρα. Αλλά νομίζω τα μπρατσάκια του εξωτερικού πρέπει σιγά-σιγά να τα βγάλουμε. Ας γράψει ο Κινγκ για το Μέην, ο Μπαρόν για την Αλάσκα, ο Μπάρκερ για το Λίβερπουλ και ο Σαλονικιός για τη Σαλονίκη.

Αυτό γιγαντώνεται αν μιλάμε για μυθιστόρημα, ειδικά όταν η αληθοφάνεια παίζει τον σημαντικότερο ρόλο, η αίσθηση του αναγνώστη οτι ο συγγραφέας ελέγχει σε μεγάλο βαθμό τον κόσμο του.

Και για να μην είμαι εντελώς off toplc -αν και οι διαγωνισμοί είναι πάντα καλή ευκαιρία να συζητάμε για το εκάστοτε είδος- η ιστορία μου ξέφυγε σε λέξεις (όπως τείνουν να ξεφεύγουν γύρω στις 7000) και δυστυχώς με τις ντάνες απο γραπτά που έχω να διορθώσω τις επόμενες 2 βδομάδες, δεν προλαβαίνω νέα ιστορία. Ευελπιστώ να την τελειώσω τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου και να ευχαριστηθώ αυτές των υπόλοιπων διαγωνιζόμενων :friends:

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όσα λες Κωνσταντίνε, και κάτι ανάλογο προσπάθησα κι εγώ να πω πριν αλλά πιο ανάλαφρα. Απλά εγώ δεν βλέπω για ποιο λόγο θα έπρεπε να περιοριστώ οπωσδήποτε σε έναν τόπο και να μην γράψω για οπουδήποτε αν μπορώ να το κάνω, κι αν δεν με καλύπτουν οι υπαρκτοί να φτιάξω και δικούς μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θα έπρεπε να γράψω για το Μέην πχ επειδή γράφει γι' αυτό ο Κινγκ ή επειδή εγώ είμαι από τα Γιάννενα. Αν αυτό που θα φανταστώ μου ταιριάζει καλύτερα εκεί, ε τότε εκεί θα το τοποθετήσω. Δεν είναι θέμα υποσυνείδητης αυθυποβολής αλλά συνειδητής επιλογής, για παράδειγμα είμαι κοντά στο τέλος μιας νουβέλας τρόμου που εξελίσσεται εξ ολοκλήρου σε ένα φανταστικό χωριό λίγο έξω από το Τσοτύλι, έχω μάλιστα ανεβάσει και τον τότε πρόλογό του εδώ (Σκιά στην ομίχλη).

 

 

  Reveal hidden contents

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με Αταλάντη και Ντίνο. Το έκανα κι εγώ, αλλά πλέον δεν με ενδιαφέρει να χρησιμοποιώ ξένα ονόματα για τους ήρωές μου. Έλληνας είμαι, την ελληνική πραγματικότητα ξέρω καλύτερα, Έλληνες διαβάζουν τις ιστορίες μου... ε, για Έλληνες θα γράψω.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχει τόσο μεγάλη σημασία το setting; Προσωπικά θεωρώ ότι η πλοκή και η ιστορία αυτή καθ' αυτή είναι το σημαντικό. Τι σημασία έχει αν η δράση εκτυλίσσεται στην Άνω Ραχούλα ή στο Κέιπ Βέρντε ή αν ο πρωταγωνιστής λέγεται Κώστας ή Έρικ; Σημασία έχει τι συμβαίνει στον πρωταγωνιστή. Σε γενικές γραμμές, η πλοκή παραμένει η ίδια ανεξάρτητη του που την τοποθετείς.

 

Σίγουρα υπάρχει το επιχείρημα ότι ζούμε στην Ελλάδα, μιλάμε Ελληνικά και απευθυνόμαστε σε Έλληνες. Ένας λόγος παραπάνω γι’ αυτό. Οι περισσότεροι αναγνώστες διαβάζουν ένα βιβλίο για να ταξιδέψει το μυαλό τους. Γιατί λοιπόν να τους στερήσεις ένα μεγάλο ταξίδι εκτός Ελλάδας; Πάντα βέβαια με την προϋπόθεση ότι έχεις καλή γνώση του σκηνικού που θα περιγράψεις. Αλλιώς μείνει σε αυτά που ξέρεις καλύτερα.

 

Πάντως θα ήθελα να ξέρω πόσο σημαντικό είναι για εσάς το σκηνικό. Το ρωτάω αυτό γιατί αν και έχω ανεβάσει πολλές ιστορίες στη βιβλιοθήκη του forum έχω λάβει σε όλες πολύ λίγα σχόλια, αντίθετα με ιστορίες άλλων συγγραφέων με ελληνικό σκηνικό που λαμβάνουν πολλά σχόλια. Και όπως λένε, σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση! Έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι μποϋκοτάρετε ιστορίες με ξένους ήρωες και ξένο σκηνικό... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

H δικιά μου ιστορί πάντως έχει και έναν Έλληνα χαρακτήρα.

Στη Βρετανία

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  On 5/19/2015 at 5:07 PM, Nihilio said:

H δικιά μου ιστορί πάντως έχει και έναν Έλληνα χαρακτήρα.

 

Στη Βρετανία

Σωστό και θα έπρεπε να το προσθέσω νωρίτερα.

Ο Έλληνας βγαίνει από την Ελλάδα, η Ελλάδα δύσκολα βγαίνει από τον Έλληνα. Πολλά παραδείγματα ιστοριών, και ένας καλός τρόπος να φέρεις τον αναγνώστη σου στο άγνωστο μέρος. Μέχρι κι ο Νικ Μαματάς που δεν είναι μετανάστης πρώτης γενιάς αλλά ήταν από πάντα στις ΗΠΑ, για Έλληνες γράφει σε ιστορίες του.

Από οικονομικούς μετανάστες άλλο τίποτα.Κι εγώ σ'αυτό που έγραφα αυτές τις μέρες είναι για μια Ελληνίδα στη Σουηδία. Και το Lights Out για όποιους το θυμούνται είναι για έναν Έλληνα στη Σλοβακία.

 

Και να συμπληρώσω, για όσους σκέφτονται μεταφρασμένα κείμενα και δημοσιεύσεις στο εξωτερικό, με όσους έχω μιλήσει από ΗΠΑ και Βρετανία, όλοι θέλουνε να διαβάσουν (στη γλώσσα τους) για τα μέρη και τους ανθρώπους που γνωρίζει ο εκάστοτε συγγραφέας. Κι αυτοί ταξιδεύουν μ'αυτό τον τρόπο.

Edited by DinMacXanthi
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έτοιμη! Ανέβασα την ιστορία έκανα και τις κριτικές τώρα μπορώ να κάτσω στην άκρη και να ρουφάω αργά αργά το μαρτίνι μου από το στριφογυριστό μου καλαμάκι. :surf:

 

Ορίστε το λίνκ της ιστορίας Επτά Selfies για το Τέλος του Κόσμου.

 

Και ορίστε και οι κριτικές:

 

Λίγο λιγότερο άνθρωπος

Χαραμάδα

Το Ιερό Μαντζούνι

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλή αρχή λοιπόν!:)

 

Κάθε ευχή για επιτυχία Ευγενία...:)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  Quote
Τελικά έχει τόσο μεγάλη σημασία το setting; Προσωπικά θεωρώ ότι η πλοκή και η ιστορία αυτή καθ' αυτή είναι το σημαντικό. Τι σημασία έχει αν η δράση εκτυλίσσεται στην Άνω Ραχούλα ή στο Κέιπ Βέρντε ή αν ο πρωταγωνιστής λέγεται Κώστας ή Έρικ; Σημασία έχει τι συμβαίνει στον πρωταγωνιστή. Σε γενικές γραμμές, η πλοκή παραμένει η ίδια ανεξάρτητη του που την τοποθετείς.

 

 

Αυτή είναι μια άποψη την οποία έχεις εκφράσει επανειλημμένα, όμως είναι απλά η δική σου άποψη, με την οποία πάρα πολλοί διαφωνούμε. Πολλές φορές, πολλοί σου έχουμε πει ότι οι χαρακτήρες είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο σημαντικοί, ότι ο γραπτός λόγος δεν είναι το ίδιο με μια ταινία κτλ κτλ, γενικά πολλά επιχειρήματα στα οποία δεν δίνεις βάση διότι επιμένεις σε αυτό που πιστεύεις.

 

  Quote
Οι περισσότεροι αναγνώστες διαβάζουν ένα βιβλίο για να ταξιδέψει το μυαλό τους. Γιατί λοιπόν να τους στερήσεις ένα μεγάλο ταξίδι εκτός Ελλάδας; Πάντα βέβαια με την προϋπόθεση ότι έχεις καλή γνώση του σκηνικού που θα περιγράψεις. Αλλιώς μείνει σε αυτά που ξέρεις καλύτερα.

 

 

Κάθε βιβλίο, κάθε διήγημα, κάθε νουβέλα είναι ένας κόσμος στον οποίο χάνεσαι και ταξιδεύεις , όπου γνωρίζεις καινούρια άτομα και κάνεις φίλους. Προσωπικά, γι' αυτό διαβάζω, γιατί με συναρπάζει η ανθρώπινη φύση (και μη γελιέσαι, ακόμη και τα είδη που υπηρετούμε αυτήν αναδεικνύουν και γι' αυτήν μιλάνε, ακόμη κι όταν καταπιάνονται με φανταστικά τέρατα πάντα για τους ανθρώπους είναι οι ιστορίες).

 

Και τέλος...

 

  Quote
Έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι μποϋκοτάρετε ιστορίες με ξένους ήρωες και ξένο σκηνικό...

 

 

Ο αναγνώστης θα σε διαβάσει όταν έχει διάθεση και χρόνο κι αν του δώσεις πράγματα που του αρέσουν θα σε ξαναδιαβάσει. Είναι τόσο απλό και δεν υπάρχει καμία μεγάλη συνομωσία. Τέλος πάντων, επειδή από ένα απλό σχόλιο σχετικό με το διαγωνισμό βλέπω ότι τραβάει μακριά η βαλίτσα, ίσως κάποιος να μεταφέρει όλη αυτή τη συζήτηση στο σχετικό θέμα για να μη σπαμμάρουμε εδώ;

Edited by elgalla
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να καταθέσω και εγώ την άποψή μου.

είναι γενικά καλό να μην πάσχουμε από ξενολατρεία, και να μην απαρνούμαστε τα πάτρια ως μπανάλ ή ντεμοντέ κλπ. Επίσης καλό είναι να γράφουμε για πράγματα που μας αγγίζουν. Αλλά ταυτόχρονα θεωρώ ότι πρέπει να έχεις και το πλαίσιο που μπορεί να λειτουργήσει μια ιστορία καλύτερα. Στους Επτά Στύλους της Σοφίας ας πούμε μια από τις χώρες που εξελίσσεται η πλοκή είναι στην Ελλάδα και μάλιστα στην επαρχία, στις Σέρρες. Δεν υπήρχε λόγος να το πάω στο εξωτερικό. Αλλά στον Πρώτο Ένορκο που έχουμε σώμα ενόρκων το πήγα αναγκαστικά στον Καναδά όπου έχει ενόρκους ( εδώ ακόμα και στα μικτά κακουργιοδικεία που έχουμε ενόρκους δεν βγάζουν απόφαση μόνοι τους ). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν πρέπει να απορρίπτουμε το ενίοτε setting που λέει και ο Βαγέλης αλλά να το επιλέγουμε ανάλογα με το τι είναι που θα γράψουμε.

Να προσθέσω δε για τον τρόμο που ανέφερε νωρίτερα ο DinMac ότι κατά τη θητεία μου στο στρατό που ήμουν σε περιπολίες είδα ξεχασμένα και ερειμωμένα χωριά που τύφλα να' χουν τα Καρπάθια, μπορείς άνετα να βάλεις ό,τι τρομακτικό θες μέσα!

Edited by WILLIAM
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

My two cents: οι άνθρωποι δεν μένουν ανεπηρέαστοι απ' το περιβάλλον στο οποίο ζουν κι αναπτύσσονται. Αλλιώς θα μιλήσει/συμπεριφερθεί/σκεφτεί ο Μήτσος ο Σουγιάς απ' την Τρούμπα κι αλλιώς ο Χοσέ Μάρκες απ' τα ισπανόφωνα γκέτο της Νέας Υόρκης. Προσωπικά, επειδή δεν έχω ιδέα πώς θα μιλούσε ο Χοσέ Μάρκες, γιατί δεν έχω ιδέα απ' τα γκέτο της Νέας Υόρκης και δεν έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη στην αληθοφάνεια των κινηματογραφικών χαρακτήρων, θα προτιμήσω τον Μητσάρα με τα καντήλια του, που ξέρω πώς να τον αποδώσω, ώστε ο αναγνώστης να τον αιστανθεί ως πραγματικό άνθρωπο κι όχι καρικατούρα. Σαφώς μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα πιο κοινωνικά "ουδέτερα" μοντέλα χαρακτήρων σε χωρικό πλαίσιο, αλλά άλλη γεύση αφήνει το ντόπιο προϊόν. Χώρια που κι ο συγγραφέας ακόμα αλλιώς θα νιώσει το "φιλαράκι" του το Μητσάρα κι αλλιώς έναν άνθρωπο με τον οποίο δεν έχει καμία σχέση κι ο οποίος ζει στην άλλη μπάντα του Ατλαντικού. Υπάρχει μια αμηχανία. Και το λέω χρησιμοποιώντας κι εγώ πολύ ξένα ονόματα και περιβάλλοντα.

 

Πολύ περισσότερο, όταν η ατμόσφαιρα είναι σημαντική για την ιστορία (και στον τρόμο ΕΙΝΑΙ), το περιβάλλον οφείλει να είναι οικείο στον αναγνώστη. Δική του η γειτονιά, δικό του το ρημαγμένο εργοστάσιο, δικό του το μισογκρεμισμένο σπίτι, δικό του το σκοτεινό σαλόνι, δικός του ο φόβος, δικός του ο εφιάλτης. Δική του η εικόνα, μέσα του κι αναπόσπαστο κομμάτι του. Αλλιώς ο τρόμος είναι γιαλαντζί και φαίνεται. Και δεν τρομάζει κιόλας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η ώρα να ανεβάσω κι εγώ τη δική μου ιστορία-συμμετοχή. Βρίσκεται στην βιβλιοθήκη τρόμου (φυσικά) και λέγεται "Το αρχείο της κάμερας". Την ανέβασα και σαν .doc αρχείο, και σαν κείμενο εδώ. Ελπίζω να σας αρέσει... :)

 

Οι τρεις κριτικές μου έχουν σταλεί στον διοργανωτή με pm όπως ορίζουν οι κανονισμοί.

 

Καλή επιτυχία σε όλους, ανυπομονώ να διαβάσω τις ιστορίες σας και να ευχαριστηθώ τρόμο και ανατριχίλα.:)

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ήδη οι δύο πρώτες ιστορίες ανέβηκαν! Περιμένουμε με αγωνία και τις υπόλοιπες.

 

Διαβάζοντας τις δύο πρώτες η αλήθεια είναι ότι προβληματίστηκα λιγάκι. Το θέμα του διαγωνισμού είναι η τεχνολογία. Όπως το καταλαβαίνω εγώ, θα πρέπει η τεχνολογία να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και επειδή έχουμε να κάνουμε με διαγωνισμό τρόμου να υπεισέρχεται άμεσα στο κομμάτι του τρόμου. Το ερώτημα που μου γεννάται λοιπόν είναι το εξής: Είναι αναγκαίο ή όχι η τεχνολογία με κάθε έκφανσή της να είναι αυτή που προκαλεί τον τρόμο; Η μήπως μπορεί απλά να καταγράφει, να οπτικοποιεί, να περιγράφει, κτλ τον τρόμο που όμως δεν δημιουργεί η ίδια; Πάλι κατά την άποψή μου, αν όντως ισχύει το δεύτερο τότε περνάει αυτόματα σε δεύτερο ρόλο αφού κάποιος ή κάτι άλλο είναι ο υπαίτιος του τρόμου. Καταλαβαίνω ότι είναι λεπτό ζήτημα και γι’ αυτό θα ήθελα πολύ να διαβάσω και τις απόψεις των υπολοίπων πάνω σε αυτό το θέμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  On 5/20/2015 at 4:34 PM, Disco_Volante said:

Ήδη οι δύο πρώτες ιστορίες ανέβηκαν! Περιμένουμε με αγωνία και τις υπόλοιπες.

 

Διαβάζοντας τις δύο πρώτες η αλήθεια είναι ότι προβληματίστηκα λιγάκι. Το θέμα του διαγωνισμού είναι η τεχνολογία. Όπως το καταλαβαίνω εγώ, θα πρέπει η τεχνολογία να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και επειδή έχουμε να κάνουμε με διαγωνισμό τρόμου να υπεισέρχεται άμεσα στο κομμάτι του τρόμου. Το ερώτημα που μου γεννάται λοιπόν είναι το εξής: Είναι αναγκαίο ή όχι η τεχνολογία με κάθε έκφανσή της να είναι αυτή που προκαλεί τον τρόμο; Η μήπως μπορεί απλά να καταγράφει, να οπτικοποιεί, να περιγράφει, κτλ τον τρόμο που όμως δεν δημιουργεί η ίδια; Πάλι κατά την άποψή μου, αν όντως ισχύει το δεύτερο τότε περνάει αυτόματα σε δεύτερο ρόλο αφού κάποιος ή κάτι άλλο είναι ο υπαίτιος του τρόμου. Καταλαβαίνω ότι είναι λεπτό ζήτημα και γι’ αυτό θα ήθελα πολύ να διαβάσω και τις απόψεις των υπολοίπων πάνω σε αυτό το θέμα.

 

Απ' ότι ξέρω δεν επιτρέπονται τα σχόλια στα διηγήματα που ανεβαίνουν πριν ξεκινήσει η φάση των σχολιασμών. Γι' αυτό και είναι κλειδωμένα τα τόπικς των διηγημάτων.

Edited by Διγέλαδος
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..