Jump to content

Jurassic World (2015)


Myyst
 Share

Recommended Posts

Jurrasic World

 

 

Σκηνοθέτης: Colin Trevorrow

Χώρα: ΗΠΑ

Χρονολογία: 2015

Διάρκεια: 124'

Είδος: Action / Adventure / Science Fiction

 

Είκοσι δύο χρόνια μετά τα γεγονότα που διαδραματίζονται στο Jurassic Park, η Isla Nublar διαθέτει πλέον ένα πλήρως λειτουργικό θεματικό πάρκο δεινοσαύρων, το Jurassic World, όπως ο John Hammond είχε αρχικά οραματιστεί. Μετά από 10 χρόνια λειτουργίας και καθώς οι επισκέπτες μειώνονται, μια νέα attraction δημιουργείται ώστε να ανανεώσει το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά αποτυγχάνει φρικτά.

Edited by Myyst
Link to comment
Share on other sites

Το 'Jurassic World' δεν μου άρεσε. Η ιστορία ήταν ένα κολάζ αναμασημάτος του 'Jurassic Park' με μεγαλύτερους δεινόσαυρους. Η ταινία δεν ενδιαφερόταν να αποτελεί μία ιστορία επιστημονικής φαντασίας, αλλά να εντυπωσιάσει με ειδικά εφέ και με σκηνές δράσης. Οι χαρακτήρες ήταν άνευροι και μονοδιάστατοι, ενώ η πλοκή ένα παράλογο συνοθύλευμα ιδεών για το πως να γίνουν οι δεινόσαυροι πιο τρομακτικοί προς το κοινό από την πρώτη ταινία. Όσο για το "twist" που μοιάζει πλέον ως ένα στοιχείο απαραίτητο για κάθε ταινία δράσης που γυρίζεται, κάτι σαν φόρος τιμής σε εκείνο το πραγματάκι που ονομάζεται πλοκή και ανήκει στην κινηματογραφική ιστορία, ήταν προβλέψιμο από τα πρώτα λεπτά στο Πάρκο, και επίσης υπερβολικά τραβηγμένο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώντας απόλυτα με τον Myyst, θα πω ότι παρ' όλα αυτά, μετά από μια κοπιαστική μέρα στο μαγκανοπήγαδο, το γλέντησα όσο δεν παίρνει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώντας απόλυτα με τον Myyst, θα πω ότι παρ' όλα αυτά, μετά από μια κοπιαστική μέρα στο μαγκανοπήγαδο, το γλέντησα όσο δεν παίρνει.

 

Α, ναι, σκόπευα να προσθέσω και κάτι τέτοιο στο τέλος.  :p

Edited by Myyst
Link to comment
Share on other sites

Το 'Jurassic World' δεν μου άρεσε. Η ιστορία ήταν ένα κολάζ αναμασημάτος του 'Jurassic Park' με μεγαλύτερους δεινόσαυρους. Η ταινία δεν ενδιαφερόταν να αποτελεί μία ιστορία επιστημονικής φαντασίας, αλλά να εντυπωσιάσει με ειδικά εφέ και με σκηνές δράσης. Οι χαρακτήρες ήταν άνευροι και μονοδιάστατοι, ενώ η πλοκή ένα παράλογο συνοθύλευμα ιδεών για το πως να γίνουν οι δεινόσαυροι πιο τρομακτικοί προς το κοινό από την πρώτη ταινία. Όσο για το "twist" που μοιάζει πλέον ως ένα στοιχείο απαραίτητο για κάθε ταινία δράσης που γυρίζεται, κάτι σαν φόρος τιμής σε εκείνο το πραγματάκι που ονομάζεται πλοκή και ανήκει στην κινηματογραφική ιστορία, ήταν προβλέψιμο από τα πρώτα λεπτά στο Πάρκο, και επίσης υπερβολικά τραβηγμένο.

 

Και μένα μου φάνηκε πολύ κλισέ, με τελείως συνηθισμένους χαρακτήρες, αλλά όσο να ναι καλοκαίρι, θερινό σινεμά, ποπ κόρν ~ μπύρες, δεινόσαυροι, ε μια χαρά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aς είμαστε λίγο επιεικείς. Πότε η σειρά Jurassic Park ασχολήθηκε με το να είναι σοβαρή ΕΦ? Το concept των ταινιών ήταν πάντα "δεινόσαυροι μασαμπουκώνουν ανθρώπους" και γι'αυτό το γουστάρουμε, όσοι το γουστάρουμε. Μια κριτική που έχω ακούσει είναι ότι δεν είχαν αρκετούς φύλακες με φονικά όπλα, για να φυλάνε το πάρκο. Ναι, η λογική λέει ότι αν είχα ένα πάρκο με δεινόσαυρους θα είχα προσλάβει άντρες από τις καλύτερες PMCs του κόσμου με βαρύ οπλισμό κι οχήματα, αν κάτι στραβώσει. Δεν θα ήταν όμως πιστό στο concept των ταινιών με πρόθεμα "Jurassic" αν οι άνθρωποι έβγαιναν με τεθωρακισμένα και επιθετικά ελικόπτερα και μακέλευαν τους δεινόσαυρους. 

 

Δεν χρειάζεται όλες οι ταινίες να έχουν υψηλά νοήματα, ρεαλισμό κι ερμηνείες για Όσκαρ. Ποπ-κορν, καλή παρέα και χαζή δράση είναι μια χαρά για καλοκαιρινό blockbuster.

Edited by Carolus Rex
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

αλλά όσο να ναι καλοκαίρι, θερινό σινεμά, ποπ κόρν ~ μπύρες, δεινόσαυροι, ε μια χαρά.

ΑΚΡΙΒΩΣ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να πω και πολλά, την ταινία σίγουρα την ευχαριστήθηκα. Δεινόσαυροι, μασαμπούκες, καταστροφές, τι άλλο να θέλει κανείς από ένα καλοκαιρινό blockbuster; Προσωπικά για την δράση, τα ειδικά εφέ και τους δεινόσαυρους πήγα να δω την ταινία, και όχι για τίποτα υψηλά νοήματα, ψαγμένους διαλόγους ή ιδιαίτερους χαρακτήρες. Στο IMDb 7/10 του έβαλα γιατί πέρασα καλά. Γενικά δεν είμαι τσιγκούνης ή μίζερος με την βαθμολογία, δίνω μεγαλύτερη έμφαση στα θετικά και την τελική αίσθηση που μου αφήνει ένα βιβλίο ή μια ταινία :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Την είδα επιτέλους και μπορώ να πω ότι την ευχαριστήθηκα πολύ! Η ταινία είναι ειλικρινέστατη, δεν πολυπαίρνει τον εαυτό της στα σοβαρά και ΣΠΕΡΝΕΙ! Δεινόσαυροι μακελεύουν κόσμο, ωραία σκηνικά και μια Battle Royale που αξίζει κι επιτέλους, κρατάει όσο πρέπει, χωρίς να κουράζει. Τι άλλο να ζητήσεις από ταινία Jurassic? Γούσταρα όλες τις μικρές νύξεις στα παλιά, όπως την είσοδο, τον Δρ. Γου και βέβαια την Τ. Ρεξ από το πρώτο να κάνει κομματάκια έναν σκελετό σπινόσαυρου (Άντε γαμήσου Jurassic Park 3)!

 

Γερό 7άρι κι από εμένα, άνετα την ξανάβλεπα στο σπίτι.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την είδα κι εγώ και μπορώ να πω ότι η ταινία δεν προσφέρει απολύτως τίποτα περισσότερο από τις πρώτες και μοιάζει σαν ένα φτηνό remake. Η ταινία θα μπορούσε άνετα να λεγόταν και Godzilla World μιας που έχουν φτιάξει ένα υβριδικό δεινόσαυρο και αρχίζει να τα καταστρέφει όλα. Για τους πρωταγωνιστές τι να πω, εκτός από τον εκπαιδευτή οι υπόλοιποι είναι λες και έχουν πάρει μια δόση βλακείας με το χιούμορ να σπάει κόκαλα.

Για το 1,5$ δις που πήρε σε εισπράξεις για μένα δεν τα αξίζει η ταινία και είναι κρίμα γιατί θα φτιάξουν και άλλες. 5.5/10

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Jurassic World (2015)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..