nektarini Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Καλησπέρα σας ήθελα να ρωτήσω γράφω ένα κεφάλαιο σε στυλ επικής φαντασίας είναι κάτι νέο για μένα και θα ήθελα την συμβουλή σας. Αυτή τη στιγμή είμαι σε ένα σημείο όπου προσπαθώ να περιγράφω την φυλή των νάνων η απορία μου είναι η εξής να φτιάξω μια φυλή και ονόματα δανειζόμενα από την σκανδιναβική μυθολογία ή να προσπαθήσω να δημιουργήσω νέα δικά μου; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Καλύτερα να βρεις δικά σου αλλά αν δεν μπορείς οι βορειοευρωπαϊκές μυθολογίες κάνουν. Να βρεις ένα όνομα και για τη φυλή, ακόμα και αν όλοι οι άλλοι τους αποκαλούν νάνους οι ίδιοι αποκλείεται να το κάνουν και είναι ένα λάθος αρκετά κοινό σε βιβλία φάντασι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Και υπάρχει και κάτι τέτοιο για τις δύσκολες ώρες. Έχει πολλές κατηγορίες, ψάξε και θα βρεις. Fantasy Names Generator 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nektarini Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Master Of Disaster Σε ευχαριστώ πολύ αλλά το λινκ δεν μου το βγαζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Δηλαδή πατάς πάνω στο όνομα Fantasy Names και δεν σε πάει στη σελίδα; Περίεργο εμενα μου το βγάζει πάντως. Τότε απλά γράψε στο google Fantasy Names Generator και θα σου βγάλει πολλά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nektarini Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Σε ευχαριστώ πολύ θα το κοιτάξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Αν έχεις μια δική σου κοσμοπλασία, όπου αυτή η φυλή αποτελεί ένα μέρος του κόσμου, είναι πιο ταιριαστό να διαλέξεις δικά σου ονόματα. Αρχικά μπορεί να είναι μεγάλος κόπος αλλά στο τέλος μάλλον θα βγει πιο αξιόλογο το αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nektarini Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Δεν έχω δική μου αλλά θέλω να φτιάξω πέρα από τα κλασικά μάγους, νάνους, ξωτικά κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nektarini Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Καλημέρα Master Of Disaster μόλις μου άνοιξε η σελίδα χίλια ευχαριστώ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted July 6, 2015 Share Posted July 6, 2015 Χρήσιμο λινκ αυτό Ευγενία, ευχαριστώ και' γω. Δεν το θέλω για ονόματα αλλά μποροώ να σχεδιάσω κάτι πραγματάκια βλέπω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.