Jump to content

Φυλή νάνων και ονόματα.


nektarini
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα σας ήθελα να ρωτήσω γράφω ένα κεφάλαιο σε στυλ επικής φαντασίας είναι κάτι νέο για μένα και θα ήθελα την συμβουλή σας. Αυτή τη στιγμή είμαι σε ένα σημείο όπου προσπαθώ να περιγράφω την φυλή των νάνων η απορία μου είναι η εξής να φτιάξω μια φυλή και ονόματα δανειζόμενα από την σκανδιναβική μυθολογία ή να προσπαθήσω να δημιουργήσω νέα δικά μου; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να βρεις δικά σου αλλά αν δεν μπορείς οι βορειοευρωπαϊκές μυθολογίες κάνουν.

Να βρεις ένα όνομα και για τη φυλή, ακόμα και αν όλοι οι άλλοι τους αποκαλούν νάνους οι ίδιοι αποκλείεται να το κάνουν και είναι ένα λάθος αρκετά κοινό σε βιβλία φάντασι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Master Of Disaster

Σε ευχαριστώ πολύ αλλά το λινκ δεν μου το βγαζει

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πατάς πάνω στο όνομα Fantasy Names και δεν σε πάει στη σελίδα; Περίεργο εμενα μου το βγάζει πάντως. Τότε απλά γράψε στο google  Fantasy Names Generator και θα σου βγάλει πολλά. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις μια δική σου κοσμοπλασία, όπου αυτή η φυλή αποτελεί ένα μέρος του κόσμου, είναι πιο ταιριαστό να διαλέξεις δικά σου ονόματα. Αρχικά μπορεί να είναι μεγάλος κόπος αλλά στο τέλος μάλλον θα βγει πιο αξιόλογο το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω δική μου αλλά θέλω να φτιάξω πέρα από τα κλασικά μάγους, νάνους, ξωτικά κτλ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Master Of Disaster μόλις μου άνοιξε η σελίδα χίλια ευχαριστώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμο λινκ αυτό Ευγενία, ευχαριστώ και' γω.

Δεν το θέλω για ονόματα αλλά μποροώ να σχεδιάσω κάτι πραγματάκια βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..