Popular Post elgalla Posted October 22, 2015 Popular Post Share Posted October 22, 2015 Τίτλος: Το Δάσος Με Τα Πέπλα Συγγραφέας: Ειρήνη Μαντά Εκδόσεις: Ars Nocturna Σελίδες: 384 Ο Βόρσαχ, ένας μισθοφόρος πολεμιστής, προσλαμβάνεται από τη μάγισσα Αρκάνα για να ταξιδέψει στην Έρημο της Οργής και να παραδώσει ένα δώρο στον δάσκαλό της, τον Όσιφ Μινώλτη, με αντάλλαγμα μια μαγική γνώση. Ο Μινώλτης είναι ένας μάγος που έχει ζήσει χιλιάδες χρόνια κι έχει τη χειρότερη δυνατή φήμη. Παρόλα αυτά, ο Βόρσαχ δέχεται τη δουλειά γιατί η Αρκάνα δεν του αφήνει περιθώρια να αρνηθεί. Για να φτάσει στην Έρημο της Οργής, πρέπει να περάσει μια σειρά από δοκιμασίες. Αυτό που τον ανησυχεί περισσότερο απ' όλα, όμως, είναι το τι θα βρει στο ίδιο το κάστρο του Μινώλτη. Φήμες για το Δάσος με τα Πέπλα έχουν ταξιδέψει παντού και, παρόλο που κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς είναι, όλοι το φοβούνται. ========================================================================================================= Ξεκινώντας από τα εξωτερικά κριτήρια, το Δάσος με τα Πέπλα είναι ένα αισθητικά όμορφο βιβλίο, προσεγμένο και στο εσωτερικό του, με ιδιαίτερα θελκτικό τίτλο. Λατρεύω τους τίτλους που μοιάζουν με μυστήρια και καλούν τον αναγνώστη να τους ξεκλειδώσει. Αν κάτι θα είχα να παρατηρήσω ως αρνητικό, αυτό θα ήταν ότι το οπισθόφυλλο δεν δίνει στον αναγνώστη καμία ιδέα για το τι βιβλίο κρατάει στα χέρια του. Παρόλα αυτά, το υπόλοιπο, ελκυστικό πακέτο αποζημιώνει γι' αυτό το ατόπημα. Ένα πράγμα θα παρατηρήσει οποιοσδήποτε ανοίξει το βιβλίο, στην πρώτη του σελίδα κιόλας: είναι υπέροχα γραμμένο. Κάπου στην πορεία της ιστορίας, θα μάθετε για τα "μάγια του νερού". Δεν μπορώ παρά να συγκρίνω το ύφος του μυθιστορήματος μ' αυτά τα μάγια. Κυλάει αβίαστα και λυρικά, κυριολεκτικά νιώθεις τις λέξεις να ρέουν γύρω σου καθώς διαβάζεις. Όχι μόνο αυτό, αλλά πρόκειται για ένα ύφος βαθιά ελληνικό, γεμάτο εκφράσεις και μυρωδιές δικές μας. Αυτό, όμως, στο οποίο θέλω να σταθώ είναι το εξής: η Ειρήνη Μαντά δεν φοβάται τη γλώσσα. Οι χαρακτήρες τραγουδάνε εκεί που πρέπει, βρίζουν εκεί που χρειάζεται, επικαλούνται τα θεία και καταριούνται. Το φάσμα του λόγου ξεδιπλώνεται ολόκληρο μπροστά στα μάτια του αναγνώστη κι αυτό είναι μια έκπληξη ευχάριστη όσο και σπάνια. Οι αντρικοί χαρακτήρες είναι καλοδουλεμένοι και προσεκτικά χτισμένοι. Ο κεντρικός μας ήρωας, ο Βόρσαχ, πάσχει από δυσλεξία - κάτι που τον εμπόδισε να ακολουθήσει το επάγγελμα που ήθελε, με αποτέλεσμα να γίνει πολεμιστής. Ο Μινώλτης είναι επίσης φοβερά ενδιαφέρων, θυμίζει τον Kane του Karl Edward Wagner σε μεγάλο βαθμό κι αυτό από μόνο του θα αρκούσε για να με κάνει να τον αγαπήσω. Όμως ο Μινώλτης έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, τη δική του ιστορία και τα δικά του πάθη, τα οποία τον ξεχωρίζουν και τον κάνουν πρωτότυπο. Ο Όσιφ Τισράμ, ο κωφάλαλος μάγος, είναι ένας ακόμη συναρπαστικός, ευρηματικός χαρακτήρας, ενώ ο ταβερνιάρης Ζάστα θα κερδίσει τη συμπάθεια κάθε αναγνώστη. Οι γυναικείοι χαρακτήρες με άφησαν, ομολογώ, με μια πικρή επίγευση όταν ολοκλήρωσα το βιβλίο. Δεν θέλω να γράψω πολλά για να μην προδώσω τις εκπλήξεις του βιβλίου, όμως δύο πράγματα μπορώ να τα πω: (1) η ομορφιά μόνο δεν δικαιολογεί έρωτες ικανούς να καταπιούν τον κόσμο και (2) θα ήθελα πραγματικά κάποιος από τους γυναικείους χαρακτήρες να μην είχε προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει τον Βόρσαχ, έτσι, για αλλαγή. Η πλοκή μοιάζει με κινέζικα κουτιά που ανοίγουν το ένα μέσα στο άλλο. Ο Βόρσαχ θα ακούσει την ίδια ιστορία πολλές φορές, από πολλά διαφορετικά στόματα, αλλά μόνο στο τέλος-τέλος θα μάθει όλη την αλήθεια. Το πρώτο μέρος του βιβλίου είναι το πιο εύκολο στην παρακολούθηση και την κατανόηση. Στο δεύτερο και στο τρίτο μέρος, όμως, το Δάσος απαιτεί την αμέριστη προσοχή του αναγνώστη, καθώς ακόμη και μια γραμμή αν σου ξεφύγει μπορεί να χάσεις σημαντικές πληροφορίες. Η δράση εναλλάσσεται με εκπληκτικές περιγραφές και ολοζώντανους διαλόγους κι η ιστορία ακολουθεί μια δαιδαλώδη πορεία, γεμάτη στροφές. Νομίζεις ότι έχεις καταλάβει, μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσεις, αργότερα, ότι τα πράγματα ήταν κάπως αλλιώς. Δεν θα πω ψέματα, κάποια πράγματα μου φάνηκαν αχρείαστα περίπλοκα (για παράδειγμα, τα φίδια στο Δάσος είναι ένα που μου έρχεται στο μυαλό), όμως γενικά το βιβλίο με άφησε χορτασμένη όταν το ολοκλήρωσα. Τα ευρήματα είναι πολλά και ιδιαίτερα: η δυσλεξία του πρωταγωνιστή, ο κωφάλαλος μάγος, η ιδέα της Γαιομετρίας, το Ανάστροφο, το ίδιο το Δάσος με τα Πέπλα. Είδα πολλά πράγματα που δεν είχα ξαναδεί κι αυτό είναι κάτι που μου συμβαίνει σπάνια πια, δεδομένου του πόσο διαβάζω. Τέλος, να αναφέρω ότι υπάρχουν κάποια θεματάκια επιμέλειας, όμως η θαυμάσια γραφή σε κάνει να τα ξεχνάς τελείως όταν μπαίνεις για τα καλά μέσα στην ιστορία. Για το κλείσιμο, να πω ότι μου ήρθαν πολλά πράγματα στο μυαλό διαβάζοντας το Δάσος με τα Πέπλα. Μου ήρθε ο Ήρωας του Ζανγκ Γιμού, που προτείνω να το δείτε κάποια από τις μέρες που θα σας πάρει να διαβάσετε το βιβλίο. Φυσικά, μου ήρθε ο Μίκαελ Έντε και η Ιστορία Χωρίς Τέλος του, που προτείνω να διαβάσετε όταν ολοκληρώσετε το Δάσος. Και πολλή μουσική, βέβαια, που προτείνω να ακούτε διαβάζοντας: Dead Can Dance, Ataraxia, Ordo Funebris, Daemonia Nymphe, Proyecto Oniric κτλ κτλ. Εύχομαι ξανά συγχαρητήρια στην Ειρήνη για το βιβλίο και καλές αναγνώσεις σε όλους σας. 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 (edited) Δεν το έχω διαβάσει μεν ακόμα, θα το προμηθευτώ σύντομα, αλλά: Κρίνοντας από το εξώφυλλο και τον τίτλο, αν το έβλεπα σε κάποιο βιβλιοπωλείo σίγουρα θα το τραβούσα από το ράφι να του ρίξω μια ματιά. Θα διάβαζα βέβαια και το "blurb" στο οπισθόφυλλο όπως πάντα. Ε, και μετά από τέτοιο blurb το βιβλίο θα γινόταν mine, mine, mine, mine! Edited October 22, 2015 by Oberon 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadnJim Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Το διαβάζω τώρα, έφτασε στα χέρια μου την Τρίτη το μεσημέρι, και είμαι ήδη λίγο μετά τη μέση του. Νιώθω σαν να διαβάζω ένα πανέμορφο παραμυθένιο αλλά και σκοτεινό ταυτόχρονα ποίημα, όποτε το πιάνω λέω θα διαβάσω ένα κεφάλαιο και αυτό φροντίζει να με αρπάξει όπως η Αρκάνα τον Βόρσαχ. Είναι υπέροχο, το προτείνω ανεπιφύλακτα, η Ειρήνη στα καλύτερά της. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Δυο φορές πέρασα από το βιβλιοπωλείο της Ars Nocturna με αποκλειστικό σκοπό να το αγοράσω, και τις δυο φορές ήταν κλειστό! Και δεν το βρίσκω κάπου αλλού και θέλω να το αγοράσω γρήγορα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadnJim Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Δυο φορές πέρασα από το βιβλιοπωλείο της Ars Nocturna με αποκλειστικό σκοπό να το αγοράσω, και τις δυο φορές ήταν κλειστό! Και δεν το βρίσκω κάπου αλλού και θέλω να το αγοράσω γρήγορα! Νομίζω μετακομίζουν, ή κλείνουν το βιβλιοπωλείο, ή κάτι τέτοιο. Γιατί δεν pm την ίδια την Ειρήνη να σου πει ακριβώς πως να το βρεις; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Καλά, μόνο στην Ars Nocturna κυκλοφοράει; Κι άμα κλείσει, ή αν κάποιος δεν μπορεί να πάει εκεί, πώς θα το βρούμε; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadnJim Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Με παραγγελία. Εμένα μου ήρθε στο σπίτι μου αυθημερόν, και σκέψου πως μένω στα Γιάννενα και μάλιστα εκτός πόλης. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted October 22, 2015 Author Share Posted October 22, 2015 Ίσως υπάρχει στο bookstation.gr που στελνουν χωρις ταχυδρομικα σε ολη την Ελλαδα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Ίσως υπάρχει στο bookstation.gr που στελνουν χωρις ταχυδρομικα σε ολη την Ελλαδα. Δεν υπάρχει. Γενικά δεν το έχω βρει σε κανένα online βιβλιοπωλείο. Δεν ξέρω καν πόσο κοστίζει! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadnJim Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Στον εκδοτικό παιδιά, επικοινωνήστε απ' ευθείας με τον εκδοτικό και ζητήστε το. Δεν ξέρω αν κάνει να αναφέρω την τιμή του οπότε θα το αποφύγω, αλλά θα πω όμως πως είναι πολύ καλή και άκρως ανταγωνιστική. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeDamtsios Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Εγώ πάντως παιδιά το παρήγγειλα μέσω τηλεφώνου (2111835524) από τον εκδοτικό στις 15-10-2015. Ακόμη δεν έχει έρθει, αλλά αν οι άνθρωποι μετακομίζουν κάτι τέτοιο δεν αποτελεί έκπληξη... Θα σας ενημερώσω όταν καταφτάσει, για να επιβεβαιωθεί και η λειτουργικότητά του ars. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Δυο φορές πέρασα από το βιβλιοπωλείο της Ars Nocturna με αποκλειστικό σκοπό να το αγοράσω, και τις δυο φορές ήταν κλειστό! Και δεν το βρίσκω κάπου αλλού και θέλω να το αγοράσω γρήγορα!Το βιβλιοπωλείο έχει κλείσει. Θα ρωτησω σήμερα τον Κώστα που έχουν διανομη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 (edited) Αχ, τι να σας πρωτοπώ,πραγματικά. Θερμές ευχαριστίες στην Αταλάντη για την πολύ όμορφη παρουσίασή της. :give_rose: :give_rose: (Φιλενάδα, ξέρεις εσύ!) Θα απαντήσω σε δύο -τρία πράγματα, πρώτον, συμφωνώ για το οπισθόφυλλο, δεύτερον, έχεις δίκιο για τις χειριστικές γυναίκες αν και φρόντισα να έχουν καλούς λόγους, τουλάχιστον η νεράιδα θα ήθελε να μην έμπαινε ο Βόρσαχ σε όλη αυτήν την διαδικασία. Ελπίζοντάς το άργησε να του δώσει όλες τις πληροφορίες. Μην ξεχνάμε ότι η Κρυσταλλία έχει ίσως πονέσει περισσότερο από όλους στην ιστορία. Όσο για την Αλθαία....δεν ήθελε να ξεκινήσει πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Θυμήσου, πρότεινε χρυσάφι, πλούτη, μαγικά αντικείμενα.... Γενικώς η πράξη της είναι πράξη απελπισίας. Τώρα, αν ένα όμορφο πρόσωπο και μόνο αξίζει να φέρει κανείς τον κόσμο τα πάνω κάτω....θυμήσου και την κατάρα από τις γοργόνες. Και σε κάθε περίπτωση το συναίσθημα ήταν αμοιβαίο. Γενικώς με ενδιέφερε πολύ το εφέ της "κεραμίδας" στο κεφάλι του ήρωα. Έτσι η ιστορία ξεφλουδίζεται, προχωρά κυκλωτικά ως το βάθος. Όσον αφορά στα φίδια θεωρούσα ότι κάποιου ειδους άμυνα έπρεπε να υπάρχει στην "πίσω πόρτα" του κάστρου. Just in case. Η Αρκάνα πράγματι μπορεί να σκεφτόταν πως τα φίδια θα απέτρεπαν και τον ίδιο το μάγο να πλησιάσει. Είπαμε, προτιμά να καταπιεί ζωντανό κροκόδειλο από το να ξαναβρεθεί ο μάγος εκεί. Προσωπικά δεν πιστεύω πως είχε φόβο μην βρεθεί κάποιος τόσο τρελός και πάρει αυτόν τον δρόμο για να την κυνηγήσει. Πιστεύω πως ήταν για το μάγο τα φίδια στο τέλος. Είπες για τη γλώσσα, και βρίσκω εδώ την ευκαιρία να πω ότι θεωρώ πολύ κακό, μα πολύ πολύ πολύ κακό να φοβάται κάποιος τη γλώσσα. Αυτός είναι ένας λόγος που το φάντασυ συχνά με αφήνει ανικανοποίητη, αν και σαν είδος το αγαπώ βαθιά. (Ένας από τους λόγους, δηλαδή.) Υπάρχει μία τάση των συγγραφέων φάντασυ, δυστυχώς, να μασούν τα λόγια τους. Είναι παλιομοδίτικο αυτό, είναι δασκαλίστικο, είναι....είναι χίλια δυο άσχημα πράγματα. Είναι ένας από τους λόγους που ο κόσμος εκεί έξω (δεν εννοώ εκτός Ελλάδας, εννοώ εκτός φανταστικού) δεν μας παίρνει στα σοβαρά. Όχι. ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ βιβλία για παιδιά. Ας το πάρουμε χαμπάρι. Το παλαιότερο κομμάτι του Δάσους είναι το πρώτο μέρος. Ήταν κάποτε αυτοτελές διήγημα. Χωρίς τις δοκιμασίες που συναντά ο ήρωας, αλλά ο βασικός σκελετός. Ευχαριστίες στον Κώστρα Κώτσια που με έβαλε στο λούκι να επανεξετάσω εκείνη την παλιά ιστορία. Πώς κάνεις ένα διήγημα μυθιστόρημα; Πώς γράφεις sequel στον εαυτό σου; Απλώς, δεν θεωρείς ότι γράφεις sequel. Θεωρείς πως το παλιότερο κείμενο είναι μισό κείμενο, και ότι καλείσαι τώρα να γράψεις το υπόλοιπο και να το ολοκληρώσεις. Κλείνοντας (ευχαριστώ σας το είπα; σας αγαπώ όλους, το είπα;) να σας αποκαλύψω την αρχική έμπνευση για το Δάσος με τα Πέπλα: το τραγούδι των Dead Can Dance Xavier, οι στίχοι του, και το εξώφυλλο του άλμπουμ στο οποίο περιεχόταν. Enjoy! Δυο φορές πέρασα από το βιβλιοπωλείο της Ars Nocturna με αποκλειστικό σκοπό να το αγοράσω, και τις δυο φορές ήταν κλειστό! Και δεν το βρίσκω κάπου αλλού και θέλω να το αγοράσω γρήγορα!Το βιβλιοπωλείο έχει κλείσει. Θα ρωτησω σήμερα τον Κώστα που έχουν διανομη. Αύριο θα είναι ανοιχτό σίγουρα γιατί μου είπαν να περάσω. Στη Jemma υπάρχει στον Πειραιά, θα υπάρχει άμεσα και στην Πολιτεία. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον! Edited October 22, 2015 by Ιρμάντα 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Κι εμένα αυτό μου είπε ο Κώστας, η διανομή θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες, απλά τρέχει με τις αλλαγές στο βιβλιοπωλείο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted October 23, 2015 Share Posted October 23, 2015 Δυο φορές πέρασα από το βιβλιοπωλείο της Ars Nocturna με αποκλειστικό σκοπό να το αγοράσω, και τις δυο φορές ήταν κλειστό! Και δεν το βρίσκω κάπου αλλού και θέλω να το αγοράσω γρήγορα! Δες και απογευματινές ώρες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Το τελείωσα και έχω να πω ότι με κούρασε απίστευτα το πόσο καλό ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος. Ήταν σαν παλιομοδίτικο Sword And Sorcery αλλά με εντελώς μοντέρνα γραφή και ήταν και καλή. Σε αρκετά σημεία είχε εντυπωσιακές και ευφάνταστες ιδέες αλλά τις διέκοπτε η πολύ καλή ανάλυση των χαρακτήρων και οι φυσικότατοι διάλογοι. Το τέλος με άφησε ανικανοποίητο, επειδή μετά θα πιάσω μάλλον ένα λιγότερο καλό βιβλίο. Θα μπορούσα να έγραφα κανονικά πόσο ουάου είναι σαν βιβλίο αλλά μετά η Ειρήνη θα φοβόταν ότι έπαθα κάτι και δε λέω κακίες. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Ναι, ναι, συνεχίστε να γράφετε τόσο καλά σχόλια και να βάζετε πέντε αστεράκια, εγώ δεν σας ζηλεύω καθόλου που εσείς το διαβάσατε και εγώ δεν μπορώ να το βρω πουθενά... Ε, που θα πάει, δεν θα το διανείμουν κάποια στιγμή; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeDamtsios Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Ναι, ναι, συνεχίστε να γράφετε τόσο καλά σχόλια και να βάζετε πέντε αστεράκια, εγώ δεν σας ζηλεύω καθόλου που εσείς το διαβάσατε και εγώ δεν μπορώ να το βρω πουθενά... Ε, που θα πάει, δεν θα το διανείμουν κάποια στιγμή; Γιώργο εμένα σήμερα μού ήρθε σπίτι το ειδοποιητήριο από τα ΕΛ.ΤΑ., 15 ημέρες μετά την παραγγελία μου. Προφανώς η διανομή ξανάρχισε! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Το τελείωσα και έχω να πω ότι με κούρασε απίστευτα το πόσο καλό ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος. Ήταν σαν παλιομοδίτικο Sword And Sorcery αλλά με εντελώς μοντέρνα γραφή και ήταν και καλή. Σε αρκετά σημεία είχε εντυπωσιακές και ευφάνταστες ιδέες αλλά τις διέκοπτε η πολύ καλή ανάλυση των χαρακτήρων και οι φυσικότατοι διάλογοι. Το τέλος με άφησε ανικανοποίητο, επειδή μετά θα πιάσω μάλλον ένα λιγότερο καλό βιβλίο. Θα μπορούσα να έγραφα κανονικά πόσο ουάου είναι σαν βιβλίο αλλά μετά η Ειρήνη θα φοβόταν ότι έπαθα κάτι και δε λέω κακίες. Ευχαριστώ για τα (καλά;) σου λόγια Τιποτένιε. Ειλικρινά αυτό το χούι να μου λες negs διαρκώς πρέπει να το ψάξεις..... Και πάλι ευχαριστώ :mf_sonne: (Ώστε είναι sword and sorcery λες; Είχα μεγάααααλες κουβέντες περί αυτού με Κώτσια και Φιαμού. Είναι /δεν είναι.) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Είναι όντως δύσκολο να βρεθεί ονλάιν. Να πάρω τηλ στο νούμερο που έχει γράψει πιο πάνω ο Τζωρτζ λέτε ε; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Είναι όντως δύσκολο να βρεθεί ονλάιν. Να πάρω τηλ στο νούμερο που έχει γράψει πιο πάνω ο Τζωρτζ λέτε ε; Μίλησα προ ολίγου με τον εκδότη και αυτό που ισχύει είναι ότι μετακομίζουν και τα πράγματα είναι αρκετά ρευστά. Το βιβλίο υπάρχει στη Jemma στον Πειραιά, και θα είναι στην Πολιτεία από Τετάρτη- ή τουλάχιστον αυτό μου είπε. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να τηλεφωνήσετε στον παραπάνω αριθμό, θα τον κρατήσουν από το προηγούμενο μαγαζί και αν τύχει και δεν το σηκώνουν θα πει πως ακόμη δεν τους έχουν συνδέσει. Μπορείς να επικοινωνήσεις με Ars Nocturna και μέσω fb. Του στυλ, ψάχνουμε το τάδε βιβλίο. Ευχαριστώ θερμά για το ενδιαφέρον! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadnJim Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 Το καθυστερούσα όσο μπορούσα, διάβαζα αργά κι από λίγο για να κρατήσει περισσότερο, αλλά αναπόφευκτα αυτό το μαγικό ονειρικό ταξίδι έφτασε στο τέλος του. Με μια λέξη: Υπέροχο! Δύσκολο σε κάποια σημεία, απαιτεί την απόλυτη προσοχή του αναγνώστη καθώς οι εικόνες του ανήκουν σε έναν κόσμο που δεν περιμένεις όταν γυρνάς την πρώτη σελίδα του. Ευχαριστώ για αυτό το ταξίδι Ειρήνη. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeDamtsios Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 Να αναφέρω λοιπόν ότι μετά από μια μίνι οδύσσεια, το βιβλίο της Ειρήνης βρίσκεται πλέον στα χέρια μου! Τα υπόλοιπα, (θάψιμο, θάψιμο και θάψιμο), σύντομα στο αντίστοιχο τόπικ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted November 3, 2015 Author Share Posted November 3, 2015 Αυτό είναι το αντίστοιχο τόπικ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeDamtsios Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 Γκουχμ, γκουχμ... Ναι, ναι... Αυτό (γκουχμ) εννοούσα... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.