Jump to content

Ντέιβιντ Μπαλντάτσι (David Baldacci)


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Γεννημένος το 1960 στην Βιρτζίνια των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Ντέιβιντ Μπαλντάτσι είναι από τους πιο γνωστούς και πολυδιαβασμένους συγγραφείς θρίλερ αυτή τη στιγμή, με την συγγραφική του καριέρα να ξεκινάει το 1996 με το "Absolute Power". Μέχρι σήμερα έχει γράψει πάνω από τριάντα μυθιστορήματα, ανάμεσα στα οποία και λίγα παιδικά.

Η γνωστή ταινία Absolute Power του 1997, με πρωταγωνιστές τους Κλιντ Ίστγουντ (που την σκηνοθέτησε κιόλας), Τζιν Χάκμαν, Εντ Χάρις και Σκοτ Γκλεν, βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα.

Στα ελληνικά έχουν μεταφραστεί κάμποσα βιβλία του:

The Camel Club:

1. The Camel Club - Η ενέδρα (εκδόσεις Λιβάνη). #1
2. The Collectors - Οι συλλέκτες (εκδόσεις Λιβάνη). #2

Sean King and Michelle Maxwell:

1. Split Second - Κλάσμα δευτερολέπτου (εκδόσεις Λιβάνη). #1
2. The Sixth Man - Ο έκτος άνθρωπος (εκδόσεις Anubis). #5

John Puller:

1. Zero Day - Ώρα Μηδέν (εκδόσεις Anubis). #1
2. The Forgotten - Οι ξεχασμένοι (εκδόσεις Anubis). #2

Will Robie:

1. The Innocent - Οι αθώοι (εκδόσεις Anubis). #1
2. The Hit - Ασύμμετρη απειλή (εκδόσεις Anubis). #2

Εκτός σειρών:

1. Absolute Power - Απόλυτη εξουσία (εκδόσεις Plot/Ωκεανίδα)
2. The Winner - Ο πρώτος λαχνός (εκδόσεις Bell)
3. Last Man Standing - Ο μόνος επιζών (εκδόσεις Bell)
4. The Simple Truth - Στο όνομα της αλήθειας (εκδόσεις Bell)
5. Total Control - Θανάσιμη αναμέτρηση (εκδόσεις Plot/Ωκεανίδα)

Το μακρινό 2008 διάβασα το εξαιρετικό "Απόλυτη εξουσία", στο οποίο βασίστηκε και η γνωστή ταινία με τον Κλιντ Ίστγουντ, ενώ το 2010 διάβασα το πολύ καλό "Οι συλλέκτες", χωρίς να ξέρω όμως ότι είναι το δεύτερο της σειράς. Στην βιβλιοθήκη μου υπάρχουν σχεδόν όλα του τα βιβλία που μεταφράστηκαν στα ελληνικά, οπότε έχω μέλλον...

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχω τα μισά του βιβλία και διάβασα φέτος τα "Απόλυτη εξουσία" και "Ο πρώτος λαχνός" τα οποία με ενθουσίασαν. Σίγουρα τον συνιστώ στους οπαδούς του αστυνομικού μυθιστορήματος και σίγουρα θα διαβάσω άλλο ένα πριν βγει η χρονιά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Ντέιβιντ Μπαλντάτσι (David Baldacci)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..