Δημήτρης Posted April 14 Author Posted April 14 (edited) Διαβασα ''Το γεράκι της ερήμου''. Ο Ντέιβιντ Μόργκαν είναι ένας φερέλπις νέος. Όμορφος και πλούσιος, έχει τα πάντα στα πόδια του. Το μόνο που τον περιμένει, είναι η θέση στην οικογενειακή επιχείρηση. Αυτός όμως θα γυρίσει την πλάτη και θα διαλέξει τον δύσκολο δρόμο. Αυτόν του να πιλοτάρει μαχητικά αεροσκάφη, ότι τον εξιτάρει περισσσότερο. Η γνωριμία του δε με μία όμορφη γυναίκα, θα δώσει στη ζωή του άλλη τροπή. Και ενώ υπήρξε ανταπόκριση και όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά, ένα τραγικό περιστατικό θα τα γκρεμίσει όλα. Με κούρασε. Κάτι πήγε να πει στην αρχή αλλά στη συνέχεια μ' έχασε. Λίγο πολεμικό και λίγο ρομάντσο, δεν ήταν ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Ενώ παράλληλα είχε και αρκετή τεχνική ορολογία, που θα ενδιαφέρει μόνο τους λάτρεις των αιθέρων. Ήταν πάντως μικρό και έφυγε γρήγορα. Edited April 14 by Δημήτρης Quote
WILLIAM Posted Saturday at 01:10 PM Posted Saturday at 01:10 PM Άγρια Δικαιοσύνη Μια αεροπειρατεία στο Γιοχάνεσμπουργκ με ακραία αιτήματα επιλύεται από την ομάδα του Πίτερ Στράιντ. Αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή. Το γεγονός τον βάζει στην προσοχή της μυστηριώδους Μάγδας Άλτμαν αλλά και ενός μυστηριώδους τρομοκράτη που φέρει το όνομα ο Χαλίφης που κανένας δεν έχει δει ποτέ ή δεν ξέρει ποιος είναι. Τώρα πρέπει να τον βρει πριν προχωρήσει στα σχέδιά του των οποίων η αεροπειρατεία ήταν μόνο η αρχή. Είναι μια καλή ιστορία με πολλές ανατροπές. Δεν είναι τόσο καλή όσο τα Βαθιά Άγρια Νερά αλλά διαβάζεται ευχάριστα παρότι δείχνει τα χρόνια της. Ο Γουίλμπουρ Σμιθ είναι συγγραφέας που μου αρέσει και που θεωρώ ότι τον γνώρισα με το καλύτερο έργο του. το Τραγούδι των Ελεφάντων και ο ένας από τους δύο που έχει συμβεί αυτό (ο άλλος είναι ο Τζον Γκρίσαμ που τον γνώρισα με την Ετυμηγορία). 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.