Jump to content

Αγαπημένος χαρακτήρας


Silvertooth
 Share

Recommended Posts

Σας έχει τύχει να διαβάζετε ένα βιβλίο και να ανυπομονείτε συνεχώς να εμφανιστεί ένας συγκεκριμένος χαρακτήρας;

Υπάρχει κάποια μη υπαρκτή προσωπικότητα που υπό το φως της όλοι οι υπόλοιποι γίνονται απλές σκιές;

 

Γράψτε μας λοιπόν γι αυτήν μήπως ξεστραβωθούμε και μεις.

 

Η παρουσίαση των αγαπημένων μας χαρακτήρων, καλό θα ήταν να έχει μία φόρμα:

 

---------------------------------

 

[Εικόνα χαρακτήρα]

 

Όνομα:

Βιβλίο/Σειρά βιβλίων:

Εμφάνιση:

Καταγωγή:

Ιδιότητες:

Υπόβαθρο:

.

. (κτλ)

.

Τι μου αρέσει:

Ατάκες/Φράσεις:

 

---------------------------------

  • Με bold είναι τα υποχρεωτικά πεδία, τα άλλα τα βάζετε ή όχι ανάλογα με την κρίση σας)
  • Είναι λογικό να γράψετε το βασικό υπόβαθρο της ιστορίας ενός ήρωα για να τον περιγράψετε, αλλά προσπαθήστε να αποφύγετε τα κραυγαλέα σπόιλερς μέχρι να φτάσετε στο πεδίο 'Τι μου αρέσει:' (και ακόμα και κει ας χρησιμοποιούμε το spoiler-tag). Ένας από τους στόχους του τόπικ άλλωστε είναι να μάθουμε για ενδιαφέροντες χαρακτήρες που δεν έχουμε διαβάσει, και αν μας ιντριγκάρουν αρκετά να τους δώσουμε μια ευκαιρία.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε τα διπλότυπα. Αν κάποιος άλλος έχει γράψει για τον χαρακτήρα που θέλατε να μιλήσετε, προσθέστε μόνο αν έχετε κάτι καινούριο να πείτε γι αυτόν.
Link to comment
Share on other sites

FY7mshJ.jpg?1

 

 

Όνομα: Manon Blackbeak

Σειρά βιβλίων: Throne of Glass
Καταγωγή: Ironteeth witch of the Blackbeak clan
Εμφάνιση: Άσπρα μαλλιά και δέρμα και χρυσά μάτια. Μπορεί να εναλλάσσει τα δόντια και τα νύχια της με σιδερένια. Όλοι όσοι τη βλέπουν συμφωνούν ότι είναι πανέμορφη. Φοράει μια κόκκινη κάπα που άνηκε στην πρώτη Crochan μάγισσα που σκότωσε.
Ηλικία: 100 και βάλε, αλλά δείχνει σα να είναι είκοσι κάτι.
Χαρακτηριστικά: Ξέρει να πιλοτάρει ιπτάμενες σκούπες, δράκους, να διοικεί στρατούς, να πολεμάει, να ξεγελάει. Έχει κι ένα δράκο για κατοικίδιο.
Υπόβαθρο: Δε γίνεται να μιλήσω για τη Μανόν χωρίς πρώτα μια σκιαγράφηση των μαγισσών:
 
Οι μάγισσες είναι υβρίδια δαιμόνων και Fae (κάτι σαν ξωτικά) και υπάρχουν δύο είδη: οι Crochans και οι Ironteeth (τα δύο είδη έχουν έχθρα μεταξύ τους).
 
Οι Crochans γενικώς είναι συμπαθείς προς τους ανθρώπους, καθώς είναι ευγενικές και θεραπεύτριες σε αντίθεση με τις Ironteeth που είναι αφορμή για ιστορίες τρόμου, εξαιτίας του ότι μπορούν να εναλλάσσουν τα νύχια και τα δόντια τους με σιδερένια, και κυνηγούν συχνά ανθρώπους για να τους πιουν το αίμα.
 
Οι μάγισσες διακρίνονται για τη μακροζωία τους, τη σωματική δύναμη, τις οξυμένες αισθήσεις όρασης και μυρωδιάς, και έχουν μπλε αίμα. Ζευγαρώνουν με ανθρώπους ή fae και τα παιδιά είναι πάντοτε θηλυκά (με αποτέλεσμα τη σταδιακή αλλοίωση της φυλής).
 
Οι Ironteeth ζουν στρατιωτική ζωή και είναι αυστηρές με τα θέματα ιεραρχίας. Ανώτερες είναι οι τρεις matrons - κάθε μία από τις οποίες διοικεί μία φυλή και ο λόγος της είναι νόμος. Μετά ακολουθεί η διάδοχός της, και μετά έχουμε ομάδες μαγισσών (10-20 άτομα ανά ομάδα).
 
Η Μανόν είναι η διάδοχος της φυλής των Blackbeak και διοικεί μια ομάδα 13 μαγισσών.
 
Τι μου αρέσει:
 
Για αρχή με γοητεύει η λογική των μαγισσών: είναι γεννημένες κυνηγοί, είναι περήφανες, σκληρές, βίαιες, ευέξαπτες, πονηρές.
 
Επίσης, στο βιβλίο που εισάγεται η Μανόν, οι Ironteeth έχουν συμμαχήσει με τον βασικό κακό της ιστορίας, οπότε η Μανόν αρχικά ανήκει στους antagonists.
 
Όλες τη σέβονται και τη θαυμάζουν κι αυτό το έχει κερδίσει όχι μόνο λόγω θέσης, αλλά γιατί έχει αποδείξει ότι είναι ικανή ως πολεμίστρια και ως ηγέτιδα. Είναι σοβαρή και λιγομίλητη και τα λόγια της φυλής της την αντικατοπτρίζουν σε μεγάλο βαθμό: Obediency, discipline and brutality.
 
Όταν πρωτομπήκε στην ιστορία, δεν ενδιαφερόμουν ιδιαίτερα για τα κεφάλαιά της, μιας και η ιστορία της είναι ανεξάρτητη κατά 90% από αυτή των υπόλοιπων πρωταγωνιστών. Σταδιακά όμως, αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, κυρίως στον τρόπο που συνδυάζει:
  • την περηφάνια της, με την υπακοή στις εντολές
  • την φιλία, με το να αποδίδει η ίδια τιμωρία στους φίλους της
  • την πολιτισμένη, με την κτηνώδη φύση των Ironteeth
  • την ευσπλαχνία, με τη σκληρότητα και το όφελος
  • και φυσικά, τη σχέση της με το δράκο της - η γνωριμία και η εκπαίδευση του οποίου αποτελεί το πρώτο story-ark της Μανόν.
Είναι χαρακτήρας που οι αποφάσεις της έχουν αντίκτυπο και το ξέρει. Τα διλήμματα που καλείται να αντιμετωπίσει όσο προχωράει η ιστορία, είναι και αυτά που την κάνουν τόσο ενδιαφέρουσα.
 
Επίσης, ενώ δεν είναι άτρωτη και ενώ σε πολλές περιπτώσεις έχουμε δει να 'τσαλακώνεται' η τέλεια εικόνα της... Είναι κουλ. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη λέξη να την περιγράφει καλύτερα.
 
Αυτά σε γενικές γραμμές.
 
Ατάκες/Φράσεις:
 
"There were a few sounds she enjoyed more than the groans of dying men, but the wind was one of them."
 
"Do you believe monsters are born, or made?"
 
"Witches didn't need blood to survive, but humans didn't need wine, either."
 
"We are The Thirteen, from now until the Darkness claims us. Let's remind them why."
Edited by Silvertooth
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..