Jump to content

Warcraft series


clayman
 Share

Recommended Posts

Πριν απο λίγα χρόνια,όταν το wow game ήταν ακόμη στα πάνω του, η εταιρεία anubis είχε εκδόσει μια σειρά βιβλίων που βασίζονται στον κόσμο του παιχνιδιού. Έχετε διαβάσει κάτι απο αυτά;

Εδώ και αρκετό καιρό προσπαθώ να τα μαζέψω καθώς ασχολήθηκα με το παιχνίδι αρκετά, αλλά κάποια συγκεκριμένα δεν μπορώ να τα βρώ καθώς έχει σταματήσει η έκδοση της σειράς απο την εταιρεία. Γνωρίζει μήπως κανείς σας πού μπορώ να ψάξω; Συγκεκριμένα είναι: το λυκόφος των δράκων, η οργή του μαλφιούριον, ο κύκλος του μίσους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο να τα βρείς.κάνε ένα καλό ψάξιμο στα κεντρικά βιβλιοπωλεία...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πριν απο λίγα χρόνια,όταν το wow game ήταν ακόμη στα πάνω του, η εταιρεία anubis είχε εκδόσει μια σειρά βιβλίων που βασίζονται στον κόσμο του παιχνιδιού. Έχετε διαβάσει κάτι απο αυτά;

Εδώ και αρκετό καιρό προσπαθώ να τα μαζέψω καθώς ασχολήθηκα με το παιχνίδι αρκετά, αλλά κάποια συγκεκριμένα δεν μπορώ να τα βρώ καθώς έχει σταματήσει η έκδοση της σειράς απο την εταιρεία. Γνωρίζει μήπως κανείς σας πού μπορώ να ψάξω; Συγκεκριμένα είναι: το λυκόφος των δράκων, η οργή του μαλφιούριον, ο κύκλος του μίσους.

 

Είναι δύσκολο να τα βρεις στην ελληνική, πολλά από αυτά έχουν εξαντληθεί. Ωστόσο πήγαινε μια βόλτα από τον Anubis ίσως έχει κάποια από αυτά που έγραψες. Στην θέση σου θα τα διάβαζα στα αγγλικά. Η γλώσσα δεν είναι δύσκολη και τα ονόματα δεν σε ξενίζουν από τις όχι τόσο καλές μεταφράσεις τους στα ελληνικά. Αυτή την περίοδο ξεκίνησα κάποια από τα πρώτα του Warcraft για να θυμηθώ την Ιστορία του Dunotar και του Frostwolf Clan.

O Velen τρελό μυαλό στις αρχές του Rise of the Horde.

 

Edited by Nargathrod
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..