Ιρμάντα Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 (edited) Αναγγέλθηκε για το Σάββατο 28 Μαΐου η συλλογή διηγημάτων Στους Αχαρτογράφητους Τόπους της Φαντασίας. Όλα τα tags των επιλογών δεν έφταναν για να περιγράψω τα είδη της συλλογής, οπότε καταλαβαίνετε πως αν μη τι άλλο ο αναγνώστης δεν θα πλήξει. Από το fb: "Δεκαεννέα διηγήματα φαντασίας, τρόμου αλλά και επιστημονικής φαντασίας από οκτώ συγγραφείς του Φανταστικού, σε ένα βιβλίο 420 σελίδων. Μιχαήλ Ν. Αντωνόπουλος, Δημήτρης Καραδήμος, Αντώνης Κρύσιλας, Ειρήνη Μαντά, Θανάσης Μάργαρης, Θωμάς Μαστακούρης, Γιώργος Ρωμοσιός και Κωνσταντίνος Ρωμοσιός μαζί, σε μιά συλλογή που περιπλανάται στους αχαρτογράφητους τόπους της φαντασίας. Μιά συλλογή διηγημάτων που προσκαλεί τον αναγνώστη να μοιραστεί με τους συγγραφείς την έξαψη της αναζήτησης του αγνώστου. Το σχέδιο στο εξώφυλλο είναι του Malk και μέσα υπάρχουν σχέδια των Malk, Παναγιώτη Τσαούση, Δημήτρη Βενάρδου και Skylla. Θα κυκλοφορήσει το Σάββατο 28 Μαίου, απο τις εκδόσεις μας. Η τιμή του είναι 14 ευρώ αλλά όποιος το παραγγείλει πριν από την ημέρα κυκλοφορίας του, θα το πάρει με 10 ευρώ." Αρκετά παλιά ονόματα και κάνα δυο πιο φρέσκιοι χωθήκαμε σε αυτό το βιβλιαράκι που αποτελείται από ιστορίες και σκίτσα. Προσωπικά είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη διότι ένα από τα αγαπημένα διηγήματά μου, ο Δράκος στο Ραβδί, θα περιέχεται μεταξύ άλλων στη συλλογή. Stand by για την παρουσίαση (σίγουρα μία στο Πενάκι και Σκαπάνη, και πιθανώς και κάπου νωρίτερα) Ευχαριστούμε, Αναστασία Ρενιέρη. Edited May 20, 2016 by Ιρμάντα 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted May 28, 2016 Author Share Posted May 28, 2016 Τούτο δω τα κατάφερε να εξαντληθεί και ξαναβγαίνει από Δευτέρα! :rolleyes: 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted July 31, 2016 Management Share Posted July 31, 2016 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted August 9, 2016 Author Share Posted August 9, 2016 (edited) Η μουσική καλή, αλλά οι εικόνες που επιλέχθηκαν για το κάθε διήγημα....ας μην πω άλλα. (Ο Δράκος στο Ραβδί έχει "εξώφυλλο" το άβαταρ της Άννας. Όσο δε για τον Βιγλάτορα....LOL!) Edited August 9, 2016 by Ιρμάντα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.