Jump to content

Στους Αχαρτογράφητους Τόπους της Φαντασίας


Ιρμάντα
 Share

Recommended Posts

Αναγγέλθηκε για το Σάββατο 28 Μαΐου η συλλογή διηγημάτων Στους Αχαρτογράφητους Τόπους της Φαντασίας. Όλα τα tags των επιλογών δεν έφταναν για να περιγράψω τα είδη της συλλογής, οπότε καταλαβαίνετε πως αν μη τι άλλο ο αναγνώστης δεν θα πλήξει.

Από το fb:

 

 

"Δεκαεννέα διηγήματα φαντασίας, τρόμου αλλά και επιστημονικής φαντασίας από οκτώ συγγραφείς του Φανταστικού, σε ένα βιβλίο 420 σελίδων.

Μιχαήλ Ν. Αντωνόπουλος, Δημήτρης Καραδήμος, Αντώνης Κρύσιλας, Ειρήνη Μαντά, Θανάσης Μάργαρης, Θωμάς Μαστακούρης, Γιώργος Ρωμοσιός και Κωνσταντίνος Ρωμοσιός μαζί, σε μιά συλλογή που περιπλανάται στους αχαρτογράφητους τόπους της φαντασίας.

Μιά συλλογή διηγημάτων που προσκαλεί τον αναγνώστη να μοιραστεί με τους συγγραφείς την έξαψη της αναζήτησης του αγνώστου.

Το σχέδιο στο εξώφυλλο είναι του Malk και μέσα υπάρχουν σχέδια των Malk, Παναγιώτη Τσαούση, Δημήτρη Βενάρδου και Skylla.

Θα κυκλοφορήσει το Σάββατο 28 Μαίου, απο τις εκδόσεις μας.

Η τιμή του είναι 14 ευρώ αλλά όποιος το παραγγείλει πριν από την ημέρα κυκλοφορίας του, θα το πάρει με 10 ευρώ."

 

 

 

 

13232982_1793523164214054_48604555407606

Αρκετά παλιά ονόματα και κάνα δυο πιο φρέσκιοι χωθήκαμε σε αυτό το βιβλιαράκι που αποτελείται από ιστορίες και σκίτσα.

Προσωπικά είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη διότι ένα από τα αγαπημένα διηγήματά μου, ο Δράκος στο Ραβδί, θα περιέχεται μεταξύ άλλων στη συλλογή.

Stand by για την παρουσίαση (σίγουρα μία στο Πενάκι και Σκαπάνη, και πιθανώς και κάπου νωρίτερα)

Ευχαριστούμε, Αναστασία Ρενιέρη.

Edited by Ιρμάντα
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τούτο δω τα κατάφερε να εξαντληθεί και ξαναβγαίνει από Δευτέρα! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Η μουσική καλή, αλλά οι εικόνες που επιλέχθηκαν για το κάθε διήγημα....ας μην πω άλλα. (Ο Δράκος στο Ραβδί έχει "εξώφυλλο" το άβαταρ της Άννας. Όσο δε για τον Βιγλάτορα....LOL!)

 

 

Edited by Ιρμάντα
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Upcoming Events

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..