Man_from_Earth Posted October 20, 2016 Author Share Posted October 20, 2016 (edited) Συνονόματε, κατάφερες να με μπερδέψεις! Δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν μου άρεσε ή όχι αυτό που διάβασα και εξηγούμαι: Καταρχήν, οτιδήποτε περιέχει χρονομπερδέματα με τραβάει αμέσως. Βρήκα πολύ καλή την ιδέα κι ενθουσιάστηκα, αλλά χάθηκα γρήγορα στην υλοποίησή της. Ο λόγος; Επειδή δεν είμαι λεπτομερειακός γνώστης της Αναγεννησιακής Φλωρεντίας, ούτε των βοηθών του Ντα Βίντσι. Έτσι άργησα να καταλάβω ποιος είναι ποιος, μπερδεύτηκα με τον Φραντσέσκο-Άλεξ, δεν ήξερα γιατί ο Σαλαΐ έκανε ότι έκανε, κλπ. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι δεν φταίει το διήγημα για την δική μου έλλειψη γνώσεων, αλλά δεν είναι έτσι. Έπρεπε να έχεις προνοήσει και για τους ανιστόρητους σαν εμένα και να δώσεις περισσότερες πληροφορίες ώστε να μην νιώσει τελικά ο αναγνώστης σου "λίγος", γιατί τότε θα σε απορρίψει αμέσως ενστικτωδώς. Αυτό θεωρώ πως είναι και το μεγαλύτερο φάουλ του διηγήματος. Από κει και πέρα, θα συμφωνήσω με προλαλήσαντες που μιλήσανε για περισσότερο άπλωμα, περισσότερη ατμόσφαιρα εποχής, εικόνες της Φλωρεντίας, κλπ. Στα του διαγωνισμού, δεν ξέρω αν είσαι μέσα στο θέμα καθώς ουσιαστικά το μενταγιόν είναι χρονομηχανή κι όχι φυλακτό κάποιου είδους. Αυτό ακριβώς με μπερδεύει κι όσον αφορά το είδος, γιατί, ενώ φωνάζει ΕΦ, το τριπλάρεις διακριτικά με το ότι η χρονομηχανή δεν είναι κάτι το τεχνολογικό, αλλά κάτι που προέκυψε μέσω μαγείας. Καλή επιτυχία! Υ.Γ.: Αν σου πω Ezio Auditore da Firenze, τι θα μου απαντήσεις; Γειά σου Σπύρο, Λοιπόν. Η μόνη γνώση που απαιτεί η ιστορία να έχεις είναι ότι υπήρχε ένας ζωγράφος με το όνομα Ντα Βίντσι που έκανε τη Τζοκόντα. Τα υπόλοιπα ιστορικά στοιχεία (λ.χ.τα διάφορα έργα, τους μαθητές, τεχνοτροπίες κλπ.) δεν είναι καθόλου προαιπαιτούμενα. Διαφορετικά γιατί να φάω τόσες λέξεις να τα περιγράφω; Επίσης να σου πω, το ότι διάβασα ένα άρθρο wikipedia δεν με κάνει ιστορικό τέχνης και το ότι εσύ δεν το διάβασες δεν σε κάνει ανίδεο ή ανιστόρητο!! Βρήκα τυχαία σερφάροντας ένα ενδιαφέρον (για μένα) θέμα πάνω στο οποίο επιχείρησα να πατήσω και να βάλω δικά μου στοιχεία, αυτό είναι όλο... Σχετικά με το θέμα, το φυλακτό μου ταξιδεύει στο χρόνο τους ικανούς να προστατέψουν τη χρονογραμμή. Χωρίς αυτό η χρονογραμμή θα ήταν στο έλεος σκοτεινών που παρεμβαίνουν στο χρόνο για τα δικά τους συμφέροντα. Με αυτή την έννοια είναι φυλαχτό της χρονογραμμής (όλα αυτά τα λέω μέσα). Δεν σε καλύπτει; Edit: Ezio Auditore da Firenze, παιχνιδοήρωας μου λέει το γοογλ. Ρε τι παιδιά βγάζει η Φλωρεντία Edited October 20, 2016 by Man_from_Earth 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man_from_Earth Posted October 20, 2016 Author Share Posted October 20, 2016 Δυστυχώς εγώ δεν βρήκα την πλοκή ενδιαφέρουσα, και τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα με τη σχεδόν δημοσιογραφική γραφή και τα αρκετά λάθη, ορθογραφικά και τυπογραφικά. Περίμενα να μεταφερθώ στη Φλωρεντία, αλλά θα μπορούσα να είμαι οπουδήποτε αλλού και θα ήταν ακριβώς το ίδιο. Επίσης, η αρχή δεν βοηθάει πουθενά, ο καθηγητής θα μπορούσε να λείπει, ο πρωταγωνιστής θα μπορούσε να έχει έρθει από οπουδήποτε αλλού, να έχει βρει το φυλαχτό με άλλον τρόπο. Τέλος, πιστεύω ότι το θέμα "φυλαχτό" δεν ήταν το θέμα της ιστορίας αυτής: το μενταγιόν υποτίθεται ότι προστατεύει τη χρονογραμμή; Αφού φτιάχτηκε για άλλο λόγο, μάλιστα, για τον αντίθετο ακριβώς. Αν δε σ'άρεσε δε σ'άρεσε...Για το θέμα όμως δεν έχεις δίκιο. Μπορεί να φτιάχτηκε με την πρόθεση να αλλάξει αλλά τελικά προστατεύει τη χρονογραμμή. Το εξηγώ μέσα. Δεν σε καλύπτει η εξήγησή μου ή απλά δεν την είδες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvertooth Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Σε γενικές γραμμές η ιστορία είχε καλό και στρωτό λόγο και ένα ενδιαφέρον κόνσεπτ. Ο αναγνώστης όμως μένει αρκετά μακριά την ιστορία καθώς το δέσιμο με τους χαρακτήρες είναι μικρό. Ο Σαλάι μου άρεσε περισσότερο, κυρίως προς το τέλος. Επίσης, όταν μπαίνουν στη μέση προσωπικότητες/διάνοιες πάντα δυσκολεύει το πράμα καθώς σπάνια φαντάζουν αρκετά πειστικοί. Και φοβάμαι ότι ο Ντα Βίντσι δεν με έπεισε ιδιαίτερα στη συγκεκριμένη περίπτωση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted October 22, 2016 Share Posted October 22, 2016 Δυστυχώς εγώ δεν βρήκα την πλοκή ενδιαφέρουσα, και τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα με τη σχεδόν δημοσιογραφική γραφή και τα αρκετά λάθη, ορθογραφικά και τυπογραφικά. Περίμενα να μεταφερθώ στη Φλωρεντία, αλλά θα μπορούσα να είμαι οπουδήποτε αλλού και θα ήταν ακριβώς το ίδιο. Επίσης, η αρχή δεν βοηθάει πουθενά, ο καθηγητής θα μπορούσε να λείπει, ο πρωταγωνιστής θα μπορούσε να έχει έρθει από οπουδήποτε αλλού, να έχει βρει το φυλαχτό με άλλον τρόπο. Τέλος, πιστεύω ότι το θέμα "φυλαχτό" δεν ήταν το θέμα της ιστορίας αυτής: το μενταγιόν υποτίθεται ότι προστατεύει τη χρονογραμμή; Αφού φτιάχτηκε για άλλο λόγο, μάλιστα, για τον αντίθετο ακριβώς. Αν δε σ'άρεσε δε σ'άρεσε...Για το θέμα όμως δεν έχεις δίκιο. Μπορεί να φτιάχτηκε με την πρόθεση να αλλάξει αλλά τελικά προστατεύει τη χρονογραμμή. Το εξηγώ μέσα. Δεν σε καλύπτει η εξήγησή μου ή απλά δεν την είδες; Ναι, το είδα, αλλά δεν το θεώρησα καλή σύνδεση με το θέμα "φυλαχτό". Εντάξει, δεν έγινε και τίποτα, απλά αναφέρω και σε κάθε ιστορία αν το θέμα αναπτύχθηκε, κατά τη γνώμη μου, ικανοποιητικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.